Середня освіта (Географія)

Галузь знань: 01  Середня освіта

Спеціальність: 014.07 Географія

Освітньо-професійні програми

Навчальні плани

Рецензії, протоколи зустрічі із стейкхолдерами

Рецензії

Відгуки

Протоколи зустрічі із стейкхолдерами

Зустрічі групи розробників, групи забезпечення

Витяги із протоколів засідання кафедр, щодо зутрічей із стейкхолдерами, внесення змін до ОПП

Звіт за результатами опитування щодо якості ОПП 014.07 Середня освіта (Географія)

 

Відомості про самооцінювання освітньої програми

 

Угоди про співпрацю

Erasmus, DAAD, академічна мобільність, міжнародні проєкти

Викладачі

  1. Staff-week та kick-off проєкту “European Universities United for Values and Diversity (EUNIVERSE)”, 2024 https://geography.lnu.edu.ua/news/mizhnarodna-mobilnist-u-ramkakh-prohramy-erasmus
  2. Спільний проєкт “Навчальний міст Хемніц-Львів 2.0” Хемніцького технічного університету (Німеччина) та Львівського національного університету імені Івана Франка (Україна), програма “Як творити інклюзивне освітнє середовище?”, 2023
    https://geography.lnu.edu.ua/news/yak-tvoryty-inkliuzyvne-osvitnie-seredovyshche
  3. 2023 р. спільний дослідницький проєкт Географічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка (Україна) і Географічного інституту Тюбінгенського університету Еберхарда Карла (Німеччина) на тему “Воєнні біженці в Україні — виклики для громад і суспільства” як частина програми співпраці “Підтримка демократії в Україні”, Німецька Академічна Програма Обмінів (DAAD). Координатор проєкту – Prof. Dr. Sebastian Kinder (Географічний інститут, Тюбінгенський університет Еберхарда Карла, Німеччина). https://geography.lnu.edu.ua/news/mizhnarodna-naukova-konferentsiia-2023
  4. Проєкт «Twinning for Identity, Sovereignty and Resilience»: міжнародний семінар «Транскордонна стійкість критичної транспортної інфраструктури в Україні та її вплив на економіку та суспільство», Республіка Польща, м. Варшава, 2023
    https://geography.lnu.edu.ua/news/mizhnarodnyy-seminar-transkordonna-stiykist-krytychnoi-transportnoi-infrastruktury-2023
  5. Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) наукових, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти на тему: «АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ПРИ ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНІ» (Республіка Польща, м. Люблін, 2022)
    https://geography.lnu.edu.ua/news/uchast-vykladachiv-kafedry-ekonomichnoi-i-sotsialnoi-heohrafii-u-mizhnarodnomu-pidvyshchenni-kvalifikatsii-vebinari-naukovykh-naukovo-pedahohichnykh-pratsivnykiv-zakladiv-vyshchoi-osvity
  6. Українсько-німецький воркшоп у рамках програми DAAD “Діалог Схід-Захід 2021” (Німеччина, м. Тюбінген, 2022)
    https://geography.lnu.edu.ua/news/uchast-vykladachiv-kafedry-ekonomichnoi-i-sotsialnoi-heohrafii-v-ukrainsko-nimetskomu-vorkshopi-u-m-tiubinhen-nimechchyna-18-20-lypnia-2022-r

Студенти

Сертифікати

Викладачі:

перелік викладачів, які забезпечують навчальний процес і мають сертифікати з педагогіки.

Студентів:

“НУШ: базова середня освіта” (платформа EdEra), 2023 (отримано у рамках ОК “Освітній менеджмент в географії”)

“Актуальні питання методики навчання географії в умовах розбудови Нової української школи”, 2023

“Шкільне життя онлайн” (платформа Prometheus), 2023 (отримано у рамках ОК “Освітній менеджмент в географії”)

“Стрес-менеджмент для освітян” (платформа Prometheus), 2023 (отримано у рамках ОК “Освітній менеджмент в географії”)

“Наука про навчання. Що має знати кожен вчитель?” (платформа Prometheus), 2023 (отримано у рамках ОК “Освітній менеджмент в географії”)

Цикл з онлайн-курсів “30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина” (пройдено на платформі Prometetheus)

“Наука про навчання: що має знати кожен вчитель? Teacher College (Колумбійський університет, США)”, (пройдено на платформі Prometetheus)

“Основи роботи з mozaBook та mozaWed”, 2023  (отримані у рамках ОК “Інформаційні технології на заняттях з географії”)

“Використання програмного комплексу Mozaik вчителем Географії”, 2023 (отримані у рамках ОК “Інформаційні технології на заняттях з географії”)

Критичне мислення для освітян ((пройдено на платформі Prometheus) за підтримки Міністерства іноземних справ Чеської Республіки)

Управління якістю освіти в школі (пройдено на платформі Prometheus)

Цикл онлайн-курсів “30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина” (пройдено на платформі Prometetheus) від програми освітніх реформ в Україні “Демократична школа”

“Шкільне життя онлайн” з циклу “30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина” (пройдено на платформі Prometheus)

“Стартуємо до успішної школи” з циклу “30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина” (пройдено на платформі Prometetheus)

“Успішне вчителювання – прості рецепти на щодень” з циклу “30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина” (пройдено на платформі Prometetheus)

1-й семестр

Предмет Лекцій Лаб. Практ. На тиждень Звітність
Актуальні проблеми освітнього процесу у сучасній школі (014 М) 32 16 2:1 Іспит
Інформаційні технології на заняттях з географії (014 М) 16 16 1:1 Залік
Методика науково-педагогічних досліджень (014 М) 16 16 1:1 Іспит
Міждисциплінарний підхід у навчанні географії в школі (014 М) 32 16 2:1 Іспит
Освітній менеджмент з географії (014 М) 32 16 2:1 Іспит
Сучасна географічна освіта і наука (014М) 16 16 1:1 Залік
Глобальні проблеми людства (014 М) 16 16 1:1 Залік

2-й семестр

Предмет Лекцій Лаб. Практ. На тиждень Звітність
Геоурбаністика у шкільній освіті 12 12 0,8:0,8 Залік
Інновації в географічній освіті (англ. мова) 24 12 1,5:0,8 Іспит
Курсова робота (014.М) 0:0 Немає
Математико-статистичний метод у шкільній географії 12 12 0,8:0,8 Залік
Навчально-педагогічна практика (014.М) 0:0 Диф. залік
Педагогічна майстерність (014 М) 24 24 1,5:1,5 Іспит
Сучасні проблеми навчання географії України у школі (014 М) 24 12 1,5:0,8 Іспит
Кліматична політика (014 М) 24 12 1,5:0,8 Залік
Актуальні проблеми суспільної географії у школі 32 16 2:1 Іспит

3-й семестр