Середня освіта (Географія)
Галузь знань: 01 Середня освіта
Спеціальність: 014.07 Географія
Освітньо-професійні програми
- 2024 (Проєкт)
Пропозиції до проєкту ОПП надсилати на адресу Гаранта – проф. Мирослава Дністрянського (myroslav.dnistryanskyy@lnu.edu.ua) - 2023
- 2022
Навчальні плани
Денне навчання
Заочне навчання
Рецензії, протоколи зустрічі із стейкхолдерами
Рецензії
- к. г. н., доц. кафедри географії України і туризму ТНПУ імені Володимира Гнатюка Я. О. Мариняка
- д. г. н., проф., завідувача кафедри географії України та регіоналістики ЧНУ імені Юрія Федьковича І. І. Костащука
Відгуки
- Іванусь Б., начальник відділу професійної освіти департаменту розвитку Львівської міської ради
- Зінкевич М. В., ст. викладач кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”
Протоколи зустрічі із стейкхолдерами
Зустрічі групи розробників, групи забезпечення
- Зустріч груп забезпечення ОПП Середня освіта (Географія), ОР “Бакалавр” і ОР “Магістр”, 19.12.2023 р.
- Зустріч групи розробників, 19.09.2023 р.
- Обговорення ОПП з студентами ОР “Магістр” першого року навчання, 24.05.2023 р.
- Зустріч групи розробників з студентами ОР “Магістр” першого року навчання, 15.05.2023 р.
- Зустріч розробників і здобувачів освіти з вчителем географії п. Зоряною Кайдрович, 10.05.2023 р.
- Зустріч групи забезпечення, 04.05.2023 р.
- Зустріч Гаранта ОПП проф. Мирослава Дністрянського зі здобувачами освіти, 01.05.2023 р.
- Зустріч групи забезпечення і студентів ОР “Магістр” з стейкхолдером ОПП ОР “Бакалавр”, п. Іриною Кривкою-Росадою, 03.02.2023 р.
- Зустріч групи забезпечення і студентів ОР “Магістр” з стейкхолдером ОПП ОР “Бакалавр”, п. Олегом Горовим, 02.02.2023 р.
Витяги із протоколів засідання кафедр, щодо зутрічей із стейкхолдерами, внесення змін до ОПП
Звіт за результатами опитування щодо якості ОПП 014.07 Середня освіта (Географія)
Відомості про самооцінювання освітньої програми
Угоди про співпрацю
- Вроцлавський університет (Республіка Польща)
- Географічний факультет, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
- Географічний факультет, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, 2023
- Географічний факультет, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 2023
- Головне управління статистики у Львівській області
- ГО “Українська спілка молодих географів”
- Громадська організація “Опілля”
- ГС “Асоціація професіоналів довкілля”, 2023
- Договір-меморандум з Тюбінгенським університетом
- КЗ ЛОР “Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти”
- КЗ ЛОР “Львівський обласний центр краєзнавства, екскурсій і туризму учнівської молоді”
- Національний природний парк “Гуцульщина”
- Національний природний парк “Прип’ять-Стохід”
- Природний заповідник “Горгани”
- Пустомитівський ліцей №2 імені Василя Кучабського
- Регіональний ландшафтний парк “Знесіння”
- Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
- Управління освіти Департаменту розвитку Львівської міської ради, 2023
- Факультет гуманітарно-природничої освіти і соціальних технологій, Університет Григорія Сковороди в Переяславі
- Центр туризму і краєзнавства “Левандівка”
Erasmus, DAAD, академічна мобільність, міжнародні проєкти
Викладачі
- Staff-week та kick-off проєкту “European Universities United for Values and Diversity (EUNIVERSE)”, 2024 https://geography.lnu.edu.ua/news/mizhnarodna-mobilnist-u-ramkakh-prohramy-erasmus
- Спільний проєкт “Навчальний міст Хемніц-Львів 2.0” Хемніцького технічного університету (Німеччина) та Львівського національного університету імені Івана Франка (Україна), програма “Як творити інклюзивне освітнє середовище?”, 2023
https://geography.lnu.edu.ua/news/yak-tvoryty-inkliuzyvne-osvitnie-seredovyshche - 2023 р. спільний дослідницький проєкт Географічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка (Україна) і Географічного інституту Тюбінгенського університету Еберхарда Карла (Німеччина) на тему “Воєнні біженці в Україні — виклики для громад і суспільства” як частина програми співпраці “Підтримка демократії в Україні”, Німецька Академічна Програма Обмінів (DAAD). Координатор проєкту – Prof. Dr. Sebastian Kinder (Географічний інститут, Тюбінгенський університет Еберхарда Карла, Німеччина). https://geography.lnu.edu.ua/news/mizhnarodna-naukova-konferentsiia-2023
- Проєкт «Twinning for Identity, Sovereignty and Resilience»: міжнародний семінар «Транскордонна стійкість критичної транспортної інфраструктури в Україні та її вплив на економіку та суспільство», Республіка Польща, м. Варшава, 2023
https://geography.lnu.edu.ua/news/mizhnarodnyy-seminar- transkordonna-stiykist- krytychnoi-transportnoi- infrastruktury-2023 - Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) наукових, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти на тему: «АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ ПРИ ПІДГОТОВЦІ БАКАЛАВРІВ В КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА УКРАЇНІ» (Республіка Польща, м. Люблін, 2022)
https://geography.lnu.edu.ua/news/uchast-vykladachiv- kafedry-ekonomichnoi-i- sotsialnoi-heohrafii-u- mizhnarodnomu-pidvyshchenni- kvalifikatsii-vebinari- naukovykh-naukovo- pedahohichnykh-pratsivnykiv- zakladiv-vyshchoi-osvity -
Українсько-німецький воркшоп у рамках програми DAAD “Діалог Схід-Захід 2021” (Німеччина, м. Тюбінген, 2022)
https://geography.lnu.edu.ua/news/uchast-vykladachiv- kafedry-ekonomichnoi-i- sotsialnoi-heohrafii-v- ukrainsko-nimetskomu- vorkshopi-u-m-tiubinhen- nimechchyna-18-20-lypnia-2022- r
Студенти
Ліцензії
Грамоти
Викладачів
перелік викладачів, які забезпечують навчальний процес і мають грамоти з педагогіки:
Сертифікати
Викладачі:
перелік викладачів, які забезпечують навчальний процес і мають сертифікати з педагогіки.
- Байцар А. Л.
- Біланюк В. І.
- Гудзеляк І.І.
- Дністрянський М. С.
- Зубик А. І.
- Костів Л. Я.
- Котик Л. І.
- Круглов І. С.
- Лабінська Г. М.
- Лаврук М. М.
- Лозинський Р. М.
- Мамчур О. І.
- Матвіїв В. П.
- Склярська О. І.
- Стецюк О. В.
- Тиханович Є. Є.
- Яворський Б. І.
Студентів:
“НУШ: базова середня освіта” (платформа EdEra), 2023 (отримано у рамках ОК “Освітній менеджмент в географії”)
“Актуальні питання методики навчання географії в умовах розбудови Нової української школи”, 2023
“Шкільне життя онлайн” (платформа Prometheus), 2023 (отримано у рамках ОК “Освітній менеджмент в географії”)
“Стрес-менеджмент для освітян” (платформа Prometheus), 2023 (отримано у рамках ОК “Освітній менеджмент в географії”)
“Наука про навчання. Що має знати кожен вчитель?” (платформа Prometheus), 2023 (отримано у рамках ОК “Освітній менеджмент в географії”)
Цикл з онлайн-курсів “30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина” (пройдено на платформі Prometetheus)
“Наука про навчання: що має знати кожен вчитель? Teacher College (Колумбійський університет, США)”, (пройдено на платформі Prometetheus)
- Волуйкевич Інна
- Кривоніс Роксолана
- Куриляк Соломія
- Пелих Аліна
- Половчак Ірина
- Сороківська Вікторія
- Стеців Ольга
- Уляновська Богданна
- Шот Юлія
“Основи роботи з mozaBook та mozaWed”, 2023 (отримані у рамках ОК “Інформаційні технології на заняттях з географії”)
“Використання програмного комплексу Mozaik вчителем Географії”, 2023 (отримані у рамках ОК “Інформаційні технології на заняттях з географії”)
Критичне мислення для освітян ((пройдено на платформі Prometheus) за підтримки Міністерства іноземних справ Чеської Республіки)
Управління якістю освіти в школі (пройдено на платформі Prometheus)
Цикл онлайн-курсів “30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина” (пройдено на платформі Prometetheus) від програми освітніх реформ в Україні “Демократична школа”
“Шкільне життя онлайн” з циклу “30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина” (пройдено на платформі Prometheus)
“Стартуємо до успішної школи” з циклу “30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина” (пройдено на платформі Prometetheus)
“Успішне вчителювання – прості рецепти на щодень” з циклу “30 кроків до Нової української школи: навчаємо громадянина” (пройдено на платформі Prometetheus)
Репозитарій кваліфікаційних робіт
2023
Теми магістерських робіт, 2023
- Базюк Х. В.
- Колодійчук Ю. Б.
- Коцовський Р. Ю.
- Кравчук В. Т.
- Мигдаль Л. М.
- Плювак В. Р.
- Покотило А. І.
- Пришляківський Р. Р.
- Птиця М. В.
- Тарасюк С. В.
- Телепко Ю. Я.
- Щудлик В. І.
- Якуц Ю. М.
- Баснін Б. О.
- Буй В. В.
- Даньо В. В.
- Завалкова А. О.
- Йосипчук Х. А.
- Калужняк Н. Р.
- Ковалів М. В.
- Попик Л. Р.
- Сохань І. І.
- Шулятицька М. А.
- Щербина С. В.
План проведення сесій для студентів
1-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
Актуальні проблеми освітнього процесу у сучасній школі (014 М) | 32 | – | 16 | 2:1 | Іспит |
Інформаційні технології на заняттях з географії (014 М) | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
Методика науково-педагогічних досліджень (014 М) | 16 | – | 16 | 1:1 | Іспит |
Міждисциплінарний підхід у навчанні географії в школі (014 М) | 32 | – | 16 | 2:1 | Іспит |
Освітній менеджмент з географії (014 М) | 32 | – | 16 | 2:1 | Іспит |
Сучасна географічна освіта і наука (014М) | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
Глобальні проблеми людства (014 М) | 16 | – | 16 | 1:1 | Залік |
2-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
Геоурбаністика у шкільній освіті | 12 | – | 12 | 0,8:0,8 | Залік |
Інновації в географічній освіті (англ. мова) | 24 | – | 12 | 1,5:0,8 | Іспит |
Курсова робота (014.М) | – | – | – | 0:0 | Немає |
Математико-статистичний метод у шкільній географії | 12 | – | 12 | 0,8:0,8 | Залік |
Навчально-педагогічна практика (014.М) | – | – | – | 0:0 | Диф. залік |
Педагогічна майстерність (014 М) | 24 | – | 24 | 1,5:1,5 | Іспит |
Сучасні проблеми навчання географії України у школі (014 М) | 24 | – | 12 | 1,5:0,8 | Іспит |
Кліматична політика (014 М) | 24 | – | 12 | 1,5:0,8 | Залік |
Актуальні проблеми суспільної географії у школі | 32 | – | 16 | 2:1 | Іспит |
3-й семестр
Предмет | Лекцій | Лаб. | Практ. | На тиждень | Звітність |
---|---|---|---|---|---|
Наукова термінологія в географічній освіті (014 М) | 32 | – | 16 | 2:1 | Залік |
Педагогічна практика (014 М) | – | – | – | 0:0 | Диф. залік |
Позакласна робота з географії (014 М) | 32 | – | 16 | 2:1 | Залік |
Сучасні проблеми навчання географії України у школі (014 М) | 32 | – | 16 | 2:1 | Залік |