Аспірант

На географічному факультеті проводиться навчання у аспірантурі за спеціальністю 103 Науки про Землю (географія) за такими спеціалізаціями:  фізична географія, геофізика і геохімія ландшафтів; економічна та соціальна географія; геоморфологія та палеогеографія, біогеографія та географія грунтів; конструктивна географія і раціональне використання природних ресурсів.

Інформація про умови вступу до аспірантури на сайті Відділу аспірантури та докторантури.

Освітньо-наукові програми:

Загальна характеристика освітньо-наукової програми

Освітньо-наукова програма підготовки доктора філософії чинна у Львівському національному університеті імені Івана Франка.

Науковий ступінь: доктор філософії з галузі знань 10 Природничі науки за спеціальністю 103 Науки про Землю.

Нормативний термін навчання: чотири роки.

Форма навчання: очна (денна, вечірня), заочна

Виконання освітньо-наукової програми є необхідною умовою академічної підготовки фахівця кваліфікації доктора філософії за спеціальністю 103 Науки про Землю.

Програма встановлює:

  • нормативний зміст навчання у Львівському національному університеті імені Івана Франка, обсяг і рівень засвоєння у процесі підготовки відповідно до вимог освітньо-кваліфікаційної характеристики “доктор філософії” з галузі знань 10 Природничі науки за спеціальністю 103 Науки про Землю;
  • перелік навчальних дисциплін підготовки доктора філософії;
  • термін навчання.

Програма призначена для сертифікації доктора філософії та атестації випускника аспірантури Львівського національного університету імені Івана Франка.

Зміст освітньо-наукової програми

Освітньо-наукова програма складається з освітньої та наукової складових:

  • Професійна теоретична підготовка, що забезпечує підвищення освітнього рівня за відповідною спеціальністю і яка містить нормативні дисципліни і дисципліни вільного вибору аспіранта, розподілені між такими складовими: глибинні знання зі спеціальності, загальнонаукові компетентності, універсальні навички та мовні компетентності.
  • Науково-дослідна робота.
  • Підготовка та захист дисертаційної роботи.

Програмні компетентності випускника аспірантури

У результаті навчання в аспірантурі здобувач повинен здобути компетентності розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, що передбачає глибоке переосмислення наявних і створення нових цілісних знань та/або професійної практики, які включають:

  • Найбільш передові концептуальні та методологічні знання в галузі науково-дослідної та/або професійної діяльності і на межі предметних галузей (Знання та розуміння / Knowledge and understanding).
  • Розроблення та реалізація проектів, включаючи власні дослідження, які дають можливість переосмислити наявне та створити нове цілісне знання та /або професійну практику, і розв’язання значущих соціальних, наукових, культурних, етичних та інших проблем (Застосування знань та розумінь / Applying knowledge and understanding).
  • Критичний аналіз, оцінка та синтез нових і складних ідей (Формування тверджень / Making judgements).
  • Спілкування в діалоговому режимі з широкою науковою спільнотою та громадськістю в певній галузі наукової та /або професійної діяльності (Комунікативні навики / Communication skills).
  • Ініціювання інноваційних комплексних проектів, лідерство та повна автономність під час їхньої реалізації. Соціальна відповідальність за результати прийняття стратегічних рішень. Здатність саморозвиватися і самовдосконалюватися впродовж життя, відповідальність за навчання інших (Навики навчання / Learning skills).

Освітньо-наукова програма 2016-2017 н.р.

Робочі навчальні плани:

Робочі навчальні плани на 2019-2020 н.р.

Навчальні плани:

Навчальні плани 2016-2017 н.р.

Навчальні дисципліни:

Дисципліни вільного вибору аспіранта

Група 1

Група 2

Група 3

Загальнонаукові компетентності

  • Педагогіка вищої школи
  • Методологія підготовки наукової публікації
  • Психологія вищої школи
  • Підготовка науково-інноваційного проекту
  • Інформаційні технології та програмування
  • Інтелектуальна власність і трансфер технологій
  • Інновації та підприємство