Бакалавр. Вступ 2022
Львівський національний університет імені Івана Франка, Географічний факультет
О Г О Л О Ш У Ю Т Ь П Р И Й О М Н А Н А В Ч А Н Н Я У 2022 Р О Ц І
О С В І Т Н І Й С Т У П І Н Ь « Б А К А Л А В Р »
(термін навчання 3 роки 10 місяців)
Завантажити інформацію про спеціальності у форматі pdf
Спеціальність 014.07 – Середня освіта
Освітня програма: Середня освіта (Географія)
Ліцензований обсяг: 175 (45 бюджет) – денна і 25 (6 бюджет)- заочна форма навчання.
На державну форму: національний мультипредметний тест + мотиваційний лист.
На платну форму: мотиваційний лист.
Кваліфікація: бакалавр освіти (географія). Учитель географії.
Спеціальність 103 – Науки про Землю
Освітня програма: Ґрунтознавство та експертна оцінка земель
Ліцензований обсяг: 35 (18 бюджет)- денна форма навчання.
На державну форму: національний мультипредметний тест + мотиваційний лист.
На платну форму: мотиваційний лист.
Кваліфікація: бакалавр з Наук про Землю. Фахівець з ґрунтознавства і експертної оцінки земель.
Спеціальність 103 – Науки про Землю
Освітня програма: Геоекологія і прикладна геоморфологія
Ліцензований обсяг: 25 (5 бюджет)- денна форма навчання.
На державну форму: національний мультипредметний тест + мотиваційний лист.
На платну форму: мотиваційний лист.
Кваліфікація: бакалавр з Наук про Землю. Фахівець з геоекології і прикладної геоморфології.
Спеціальність 106 – Географія
Освітня програма: Економічна і соціальна географія
Ліцензований обсяг: 30 (12 бюджет)- денна форма навчання.
На державну форму: національний мультипредметний тест + мотиваційний лист.
На платну форму: мотиваційний лист.
Кваліфікація: бакалавр географії. Фахівець з економічної і соціальної географії.
Спеціальність 106 – Географія
Освітня програма: Географія
Ліцензований обсяг: 90 (23 бюджет) – денна форма навчання.
На державну форму: національний мультипредметний тест + мотиваційний лист.
На платну форму: мотиваційний лист.
Кваліфікація: бакалавр географії.
Спеціальність 106 – Географія
Освітня програма: Урбаністика, просторове планування і регіональний розвиток
Ліцензований обсяг: 30 (12 бюджет) – денна форма навчання.
На державну форму: національний мультипредметний тест + мотиваційний лист.
На платну форму: мотиваційний лист.
Кваліфікація: бакалавр географії. Фахівець з урбаністики, просторового планування і регіонального розвитку.
Спеціальність 181 – Харчові технології
Освітня програма: Харчові технології
Ліцензований обсяг: 50 (6 бюджет) – денна і 25 – заочна форма навчання.
На державну форму: національний мультипредметний тест + мотиваційний лист.
На платну форму: мотиваційний лист.
Кваліфікація: бакалавр з харчових технологій.
Спеціальність 241 – Готельно-ресторанна справа
Освітня програма: Готельно-ресторанна справа
Ліцензований обсяг: 85 (14 бюджет) – денна і 15 – заочна форма навчання.
На державну та платну форми: національний мультипредметний тест + мотиваційний лист.
Кваліфікація: бакалавр з готельно-ресторанної справи.
Спеціальність 242 – Туризм
Освітня програма: Туристична діяльність
Ліцензований обсяг: 170 (28 бюджет) – денна і 30 – заочна форма навчання.
На державну та платну форми: національний мультипредметний тест + мотиваційний лист.
Кваліфікація: бакалавр з туризму. Фахівець з туристичної діяльності.
АЛГОРИТМ ВСТУПНОЇ КАМПАНІЇ ДЛЯ ЗДОБУТТЯ ОСВІТНЬОГО СТУПЕНЯ «БАКАЛАВР»
за спеціальностями 014.07 «Середня освіта (географія)», 101 «Екологія», 103 «Науки про Землю», 106 «Географія», 241 «Готельно-ресторанна справа», 242 «Туризм», 181 «Харчові технології» PDF
за спеціальностями 014.07 «Середня освіта (географія)», 101 «Екологія», 103 «Науки про Землю», 106 «Географія», 241 «Готельно-ресторанна справа», 242 «Туризм», 181 «Харчові технології» на основі освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста та молодшого бакалавра (на 2-й, 3-й курс) PDF
МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ
Навчатися у професіоналів. Проходження практик на стаціонарах, лабораторіях, спеціалізованих закладах та установах. Програми академічної мобільності та проходження практик за кордоном. Вчитись подорожувати та подорожуючи вчитись. Участь у студентському самоврядуванні. Обрати заняття за інтересом. Реалізувати себе поза навчальним процесом. Бути частиною Всеукраїнської географічної спільноти.