Мандюк Назарій Любомирович
Посада: доцент кафедри туризму
Науковий ступінь: кандидат економічних наук
Вчене звання: доцент
Телефон (робочий): (032) 239-46-03
Електронна пошта: Nazarii.Mandiuk@lnu.edu.ua
Профіль у Google Scholar: scholar.google.com
Профіль ORCID: orcid.org
Профіль у Facebook: www.facebook.com
Наукові інтереси
- теоретичні основи маркетингу;
- маркетинг у туризмі;
- територіальний маркетинг;
- маркетингова комунікаційна політика;
- менеджмент в туризмі;
- рекреаційно-туристичний потенціал Львівської області.
Курси
Вибрані публікації
Навчальні посібники і підручники:
- Мандюк Н.Л. Стратегічний маркетинг в туристичній діяльності : методичні вказівки для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 242 «Туризм і рекреація» ОПП «Туристична діяльність». Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2024. 18 с.
- Мандюк Н. Л. Менеджмент у туризмі : навч. посібник / Н. Л. Мандюк, А. М. Манько. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2022. – 198 с.
- Мальська М. П. Маркетинг у туризмі: підручник / М. П. Мальська, Н. Л. Мандюк – К.: ЦУЛ, 2016. – 366 с.
- Мальська М. П. Маркетинг у туризмі: підручник / М. П. Мальська, Н. Л. Мандюк – Львів: Укр. Бестселер, 2015. – 364 с.
- Мальська М. П. Економіка туризму: теорія та практика: підручник / М. П. Мальська, М. Й. Рутинський, С. В. Білоус, Н. Л. Мандюк. – К.: ЦУЛ, 2014. – 650 с.
- Мальська М. П. Управління діяльністю підприємств корпоративного типу (АТ і ТзОВ) / М. П. Мальська, Н. Л. Мандюк, Ю. С. Занько – Київ: Центр учбової літератури, 2013. – 290 с.
- Мальська М. П. Корпоративне управління / М. П. Мальська, Н. Л. Мандюк, Ю. С. Занько – Київ: Знання, 2012. – 348 с.
- Мальська М. П. Корпоративне управління: теорія та практика / М. П. Мальська, Н. Л. Мандюк, Ю. С. Занько. – Київ: Центр учбової літератури, 2012. – 360 с
- Мандюк Н. Л. Маркетинг: Навч-мет. Матеріали. / Н. Л. Мандюк, І. З. Жук. – Львів: Видавничий центр Львівського національного університету ім. Івана Франка. 2012 – 40 с
- Мандюк Н. Л. Корпоративне управління в туризмі: Навчально-методичний посібник. – Львів, 2010. – 50 с.
Тези
- Мандюк Н. Маркетинговий підхід в управлінні розвитком гірськолижного туризму львівської області. Географічна освіта і наука: виклики і поступ / Матеріали міжнародної науково-практична конференція, присвяченої 140-річчю географії у Львівському університеті. – Львів, 2023. – С. 139-142.
- Мандюк Н. Маркетингова діяльність туристичного підприємства. Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід / Матеріали XVІІ міжнародної наукової конференції. – Львів, 2023. – С. 229-230.
Статті та матеріали конференцій
- Мандюк Н. Л., Мункачій І.З. Завдання маркетингового менеджменту туристичного підприємства // Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – 2023. – Вип. 74 – с. 59 – 62.
- Мандюк Н.Л., Масюк Ю.О. Управління та організація маркетингової діяльності туристичного підприємства. Інфраструктура ринку. 2022. № 68. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/68-2022
- Масюк Ю. О. Нові форми організації ресторанного сервісу в світі та в україні: комунікаційні особливості / Ю.О. Масюк, Н.Л. Мандюк, С.В. Білоус // Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – 2020. – Вип. 45 – С. 128 – 135.
- Мандюк Н. Л. Маркетингове управління та формування конкурентних переваг готельно-ресторанних підприємств / Н. Л. Мандюк, Ю. О. Масюк // Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – 2020. – Вип. 40 – С. 246 – 250.
- Мандюк Н.Л. Застосування маркетингових механізмів в управлінні розвитком туристичних територій // Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – 2019. – Вип. 31 – с. 442 – 446.
- Мандюк Н. Л. Маркетинговий підхід в управлінні розвитком туристичних територій / Н. Мандюк // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід / Матеріали ХІІІ міжнародної наукової конференції. – Львів, 2019. – С. 143-145.
- Мандюк Н.Л. Використання інструментів територіального маркетингу для забезпечення сталого розвитку туризму в національних природних парках Львівської області // Географія та туризм: Наук. зб. /Ред. кол.: Любіцева О.О. (гол. ред.) та ін. – К.: Альфа-ПІК, 2018. – Вип. 43 – с. 103 – 111.
- Мандюк Н.Л. Застосування маркетингових механізмів в управлінні розвитком туристичних територій // Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – 2019. – Вип. 31 – с. 442 – 446.
- Мандюк Н. Маркетингове дослідження і аналіз конкурентного середовища в туроперейтингу/Андрій Манько, Назарій Мандюк//Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. 2018. Випуск 45. C. 313–320
- Mandiuk N. Factors and prerequisites for the sustainable development of mountain skiing tourism in lviv region / N. Mandiuk, A. Manko // Sustainable tourism for development. Proceedings of international conference / The Baltic university programme (Zhovkva, March 19-22, 2017). – Zhovkva, 2017. – P. 40–43.
- Мандюк Н. Л. Шляхи розвитку туристичної діяльності на природоохоронних територіях Львівської області / Н. Мандюк // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід. Матеріали ХІ наук. конф. з міжнар. участю (Львів–Ворохта, 15–17 вересня 2017 р.). – Львів, 2017. – С. 115–121.
- Мандюк Н.Л. Засоби маркетингових комунікацій у формуванні іміджу туристичного підприємства // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. 2016. – Вип. 40 – с. 139 – 146.
- Мандюк Н.Л., Манько А.М. Маркетингові дослідження туристичних потоків та просування туристичного маршруту «Золота підкова Львівщини» // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. 2014. – Вип. 34 – с. 260 – 270.
- Мандюк Н.Л. Територіальна та функціональна структура гірськолижного туризму Карпатського регіону України // Вісник Львівського університету. Серія географічна. 2013. – Вип. 43 (1) – с. 221 – 226.
- Мандюк Н.Л. Маркетингові дослідження попиту на туристичні послуги музею-заповідника «Олеський замок» та особливості їх просування // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. 2012. – Вип. 29 – с. 80 – 89.
- Мандюк Н.Л. Роль засобів “public relations” та елементів брендингу у маркетинговому управлінні розвитком регіональних рекреаційних систем // Вісник Львівського університету. Серія економічна. 2011. – Вип. 45 – с. 195 – 200.
- Мандюк Н.Л. Роль політики просування туристичного продукту курорту Славське у зміцненні його позицій на національному та міжнародному ринках // Формування ринкової економіки в Україні. 2011. Вип. 24. С. 263-267
- Мандюк Н.Л. Застосування інструментів маркетингового управління в процесі розвитку регіональних рекреаційних систем // Економіка. Управління. Інновації. Електронне наукове фахове видання. Житомирський державний університет імені Івана Франка. – 2011 – №2 (6)
- Мандюк Н.Л. Формування політики просування туристичного продукту Львівської області // Вісник Львівського університету. Серія міжнародні відносини. 2008. – Вип. 24 – с. 187 – 192.
- Мандюк Н.Л. Роль пропаганди як засобу комунікаційної політики в системі просування рекреаційного продукту Львівської області // Регіональна економіка. – 2007. – №2. – С. 243-247.
- Мандюк Н.Л. Суть та специфіка маркетингових досліджень ринку рекреаційних послуг // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. Географічна, 2006. – Вип. 33 – С. 239-243
- Мандюк Н.Л. Чинники та передумови сталого розвитку гірськолижного рекреаційного продукту у Сколівському районі Львівської області // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Сталий розвиток Карпат: сучасний стан та стадія дій (Збірник наукових праць). Вип. 6 (62) / НАН України. Інститут регіональних досліджень. – Львів, 2006. – С. 220-227.
- Мандюк Н.Л. Роль екологічних факторів у формуванні попиту на рекреаційні послуги в контексті сталого розвитку регіону // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Інноваційно-інвестиційне забезпечення стратегії розвитку регіону (Збірник наукових праць). Вип. 5 (61) / НАН України. Інститут регіональних досліджень. – Львів, 2006. – С. 212-221.
- Мандюк Н.Л. Аналіз ринку рекреаційних послуг гірських територій Львівської області // Регіональна економіка. – 2006. – №1. – С. 228-236
- Мандюк Н.Л. Проблема зменшення впливу рекреаційної діяльності на стан природного середовища регіону // Соціально-економічні дослідження в перехідний період. Природно-ресурсний потенціал в системі просторового розвитку (Збірник наукових праць). Вип. 2 (XLVI) / НАН України. Інститут регіональних досліджень. – Львів, 2004. – С. 266-270
в інших виданнях:
- Andrij Manko, Nazarii Mandiuk, Andrij Kowalczuk Tourist product promotion in the mountainous border regions of Lviv oblast // Archives of tourism, hospitality and sport science. Vol. 1, year 2017. – Lublin. 2017. – s. 85-98.
- Nazarii Mandiuk Using marketing tools in development of Rozluch tourist center in context of cross-border cooperation // Archives of tourism, hospitality and sport science. Vol. 1, year 2017. – Lublin. 2017. – s. 73-83
- Andrij Manko, Nazarii Mandiuk Problems and prospects of tourism infrastructure development of the Lychakivskyy district of Lviv city //Geographical information. Journal of the Departament of Geography and Regional Development FNS in Nitra. Slovak Republic. 2015. – Vol. 19 – S 64-69
- Mandyuk N. Особенности формирования политики продвижения туристического продукта курорта Славске // Border and transborder tourism for European integration / Projekt “Turystyka w Euroregionie – analiza perspektyw rozwoju”. – Rzeszow. Polska. 2007. – s. 115-120
тези доповідей:
- Мандюк Н. Л. Застосування маркетингових інструментів у діяльності готельно-ресторанних підприємств / Н. Мандюк // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід / Матеріали ХІV міжнародної наукової конференції. – Львів, 2020. – С. 215-219
- Мандюк Н. Л. Маркетинговий підхід в управлінні розвитком туристичних територій / Н. Мандюк // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід / Матеріали ХІІІ міжнародної наукової конференції. – Львів, 2019. – С. 143-145.
- Мандюк Н. Л. Деякі аспекти використання маркетингових засобів просування у формування іміджу туристичного продукту регіону / Н. Мандюк // ІV Międzynarodowa Konferencja Naukowa „Współczesne formy turystyki i rekreacji„ Lublin 10-11.10.2018 (w Polsce, Wyższa szkoła społeczno-przyrodnicza im. Wincentego Pola, Lublin), 2018. – С. 37–38.
- Мандюк Н. Л. Використання маркетингових інструментів у розвитку туристичних центрів / Мандюк Н. Л. // Економіка міста та урбаністика [Електронний ресурс] : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 23 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: Б. М. Данилишин (відп. ред.) та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 27–30.
- Мандюк Н. Л. Шляхи розвитку туристичної діяльності на природоохоронних територіях Львівської області / Н. Мандюк // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід / Матеріали ХІ наук. конф. з міжнародною участю. – Львів: Вид. центр ЛНУ імені Івана Франка, 2017. – С. 115–121.
- Mandiuk Nazarii, Manko Andrij Factors and prerequisites for the sustainable development of mountain skiing tourism in Lviv region // Sustainable tourism for development. Proceedings of international conference / The Baltic university programme, Zhovkva, March 19-22, 2017. – S 40–43.
- Мандюк Н. Л. Інструменти “public relations” як засоби формування конкурентних переваг туристичного підприємства/ Н. Мандюк // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід / Матеріали ювілейної Х міжнародної наук. конференції. – Львів, 2016. – С. 243–248.
- Мандюк Н. Л., Манько А. М. Передумови сталого розвитку гірськолижного туризму Львівської області / Н. Мандюк, А. Манько // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід / Матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнародною участю. – Львів: Вид. центр ЛНУ імені Івана Франка, 2015. – С. 101–106.
- Мандюк Н.Л., Пандяк І.Г. Світовий досвід застосування політики диференційованих цін в готельному господарстві // Актуальные проблемы экономики в условиях реформирования современного общества: Материалы III международной научно-практической конференции (г. Белгород, 25 ноября 2014 г.) / Белгород: ИД «Белглрод» НИУ «БелГУ», 2015. – С.268 – 273.
- Мандюк Н. Л. Просування туристичного маршруту «Золота підкова Львівщини» / Н. Мандюк // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід. Матеріали наук.-практ. конф. (Львів, 5–7 вересня 2014 р.). – Львів: Вид. центр ЛНУ імені Івана Франка, 2014. – С. 93–96.
- Мандюк Н.Л. Туристичні потоки замків «Золотої підкови» // Географія, екноміка і туризм: національний та міжнародний досвід: Матеріали VІІ міжнародної конференції / Львів: Видавництво ЛНУ ім. Івана Франка, 2013. – С.288-292.
- Мандюк Н.Л. Територіальна структура гірськолижного туризму Карпатського регіону // Географія і туризм: національний та міжнародний досвід: Матеріали VІ міжнародної наукової конференції / Львів: Видавництво ЛНУ ім. Івана Франка, 2012. – С.244-247.
- Мандюк Н.Л. Застосування інструментів маркетингового управління в процесі розвитку регіональних рекреаційних систем // Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали п’ятої міжнародної науково-практичної конференції / Житомир: Вид-во ЖФ КІБІТ, 2011. – С.93-97 .
- Мандюк Н.Л. Гуменюк М.М. Структура та динаміка туристичних потоків державного музею-заповідника «Олеський замок» // Географія і туризм: міжнародні виклики українському туризму: Матеріали V міжнародної наукової конференції / Львів: Видавництво ЛНУ ім. Івана Франка, 2011. – С.121-125.
- Мандюк Н.Л. Складові політики просування туристичного продукту курорту Славське // Географія і туризм: європейський досвід: Матеріали ІV міжнародної наукової конференції / Львів: Видавництво ЛНУ ім. Івана Франка, 2010. – С.105-111.
- Мандюк Н.Л. Роль та особливості формування іміджу туристичного продукту регіону // Географія і туризм: європейський досвід. Матеріали ІІІ міжнародної наукової конференції / Львів: Видавництво ЛНУ ім.. Івана Франка, 2009. – С.98-100.
- Мандюк Н.Л. Чинники та передумови сталого розвитку гірськолижного рекреаційного продукту Львівської області // Сталий розвиток Карпат: сучасний стан та стадія дій. Тези доповідей міжнар. наук.-практ. конф. / Редкол.: відп. ред. В.С. Кравців. – Львів: Ін-т регіональних досліджень НАН України, 2006. – С. 118-121
співавторство у монографії
- Mandiuk N., Manko A. Public relations tools and branding elements as means of formation of competitive edges of tourist companies // Mechanisms and models of development of entities tourist business: collective monograph / edited by A. Berezin, M. Bezpartochnyi / ISMA Universety. – Riga: “Landmark” SIA, 2016. – s. 99 – 107
- Malska, N. Manduk, J. Zinko. Rynek turystyczny Ukrainy Zachodniej w swetie badan marketingowych // Projekt PAUCI nr 00-0195-056. Potenticijal turustyczny Ukrainy Zachodniej/ – Warszawa, 2005: Instytut turystiki,-S.126-134.
Біографія
Народився у 1981 році в смт Олесько, Буського р-ну, Львівська обл.
Закінчив географічний факультет ЛНУ ім. І. Франка (2003).
2003-2006 рр. – аспірант Інституту регіональних досліджень НАН України. 2005-2006 рр. – старший лаборант кафедри туризму географічного факультету Львівського національного університету ім. І.Франка.
2006 р. – 2011 р. – асистент кафедри туризму ЛНУ ім. І. Франка. З 2011 р. – доцент цієї ж кафедри.
Сертифікати
- ЛНУ ім. Івана Франка, “Вдосконалення викладацької майстерності”, 2023
- Львівський національний університет імені Івана Франка, стажування шляхом участі у Міжнародній науково-практичній конференції “Географічна освіта і наука: виклики і поступ”, присвяченій 140-річчю географії у Львівському університеті, 2023
- Національний університет біоресурсів і природокористування України, участь у І Міжнародній науково-практичній конференції “Гостинність і туризм майбутнього: наукові та практичні горизонти”, 2023
- Національний університет “Львівська політехніка”, Інститут сталого розвитку ім. В. Чорновола, кафедра туризму, участь у Міжнародному науково-практичному форумі “Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни”, 2023
- Київський національний університет культури і мистецтв, участь у Х Міжнародній науково-практичній конференції “Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації”, 2023
- ТОВ “Академія цифрового розвитку”. Цифрові інструменти Google для освіти. Поглиблений рівень. 2022
- ТОВ “Академія цифрового розвитку”. Цифрові інструменти Google для освіти. Середній рівень. 2022
- ТОВ “Академія цифрового розвитку”. Цифрові інструменти Google. Базовий рівень. 2022
Методичні матеріали
- Мандюк Н.Л. Стратегічний маркетинг в туристичній діяльності : методичні вказівки для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 242 «Туризм і рекреація» ОПП «Туристична діяльність». Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2024. 18 с.
- Мандюк Н.Л. Маркетинг готельно-ресторанного господарства: методичні рекомендації. / Н.Л. Мандюк – Львів 2020. – 18с.
- Мандюк Н.Л., Масюк Ю.О., Білоус С.В. Менеджмент в туризмі: методичні рекомендації. / Н.Л.Мандюк, Ю.О.Масюк, С.В. Білоус – Львів 2019. – 60 с.
- Мандюк Н.Л. Маркетинг: Навч-мет. посібник. / Н.Л. Мандюк, І.З. Жук – Львів: Видавничий центр Львівського національного університету ім. Івана Франка. 2012 – 40 с.
Розклад
Сторінка розкладу викладачів не знайдена!