Стратегічний маркетинг в туристичній діяльності (242 М)
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 6 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 16 | доцент Мандюк Н. Л. | ГрТМ-11с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 16 | ГрТМ-11с | доцент Мандюк Н. Л. |
Опис курсу
Метою вивчення вибіркової дисципліни «Стратегічний маркетинг в туристичній діяльності» є:
– ознайомити студентів із сутністю та принципами стратегічного маркетингу;
– сформувати необхідні навички стратегічного маркетингового управління;
– сформувати навики стратегічної маркетингової діяльності туристичного підприємства.
Для чого необхідно вирішити такі завдання:
– вивчення основ стратегічного маркетингового управління;
– освоєння стратегічних маркетингових інструментів діяльності підприємств;
– вивчення специфіки процесу стратегічного маркетингового планування.
Рекомендована література
Основна:
- Мальська М. П. Маркетинг у туризмі: підручник / М.П. Мальська, Н.Л. Мандюк – К.: ЦУЛ, 2016. – 366 с.
- Балабанова Л. В Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова – К.: ЦУЛ, 2019. – 612 с.
- Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг : підруч. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І.В.Балабанова. – К.:Центр учбової літератури,2012. – 630 с., С. 78.
- Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підручник. – К.: Лібра, 2002.
- Котлер Ф. Основи маркетингу / Філіп Котлер, Гарi Армстронг. — К.: Діалектика, 2020. – 880 с.
Допоміжна:
- Балацький Є. О. Маркетинг: навчальний посібник / Є. О. Балацький, А. Ф. Бондаренко – Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. – 397 с.
- Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посібник / Г.І. Кіндрацька. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2010. – 406 с.
- Ковшова І. О.Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика : монографія / І. О. Ковшова. – Київ : Вишемирський В.С., 2018. – 515 c.
- Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: підручник. / Н. В. Куденко. – К. : КНЕУ, 2012. – 523 с. С. 55.
- Окландер М.А. Маркетиногова цінова політика / М.А. Окландер О.П. Чукурна – К.: ЦУЛ, 2020. – 284 с.
- Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг. Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 2001.
- Скибінський С. В. Маркетинг: підручник для студ. вищих навч. закл. / С. В. Скибінський. – Л. : Львівська комерційна академія, 2000. Ч. 1. – Л. : [б.в.], 2000. – 640 с.
Інформаційні ресурси:
- http://marketer.ua
- http://marketing-helping.com/
- http://marketing-ua.com
- http://newfuture.pro
- http://tourlib.net