Стратегічний маркетинг в туристичній діяльності (242 М)
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 6 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 16 | доцент Мандюк Н. Л. | ГрТМ-11с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 16 | ГрТМ-11с | доцент Мандюк Н. Л. |
Опис курсу
Метою вивчення нормативної дисципліни «Стратегічний маркетинг в туристичній діяльності» є:
– ознайомити студентів із сутністю та принципами стратегічного маркетингу;
– сформувати необхідні навички стратегічного маркетингового управління;
– сформувати навики стратегічної маркетингової діяльності туристичного підприємства.
Для чого необхідно вирішити такі завдання:
– вивчення основ стратегічного маркетингового управління;
– освоєння стратегічних маркетингових інструментів діяльності підприємств;
– вивчення специфіки процесу стратегічного маркетингового планування.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: специфіку застосування стратегічних маркетингових інструментів на туристичному підприємстві, види маркетингових стратегій.
вміти: провести ефективне стратегічне маркетингове планування, обрати оптимальний вид маркетингової стратегії для підприємства відповідно до сформованих умов.
Рекомендована література
Основна:
- Мандюк Н.Л. Стратегічний маркетинг в туристичній діяльності : методичні вказівки для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 242 «Туризм і рекреація» ОПП «Туристична діяльність». Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2024. 18 с.
- Мальська М.П. Маркетинг у туризмі: підручник / М.П. Мальська, Н.Л. Мандюк – К.: ЦУЛ, 2016. – 366 с.
- Балабанова Л. В. Стратегічний маркетинг : підруч. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І.В.Балабанова. – К.:Центр учбової літератури, 2019. – 612 с.
- Котлер Ф. Основи маркетингу / Філіп Котлер, Гарi Армстронг. – К.: Діалектика, 2020. – 880 с.
- Стратегічний маркетинг : підручник / О. І. Лабурцева, Л. К. Яцишина, О. С. Бондаренко, Т. М. Янковець; за ред. А. А. Мазаракі. – Київ : Держ. торг.-екон. ун-т, 2023. – 248 с.
Допоміжна:
- Балабанова Л. В Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова – К.: ЦУЛ, 2019. – 612 с.
- Балацький Є. О. Маркетинг: навчальний посібник / Є. О. Балацький, А. Ф. Бондаренко – Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. – 397 с.
- Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посібник / Г.І. Кіндрацька. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2010. – 406 с.
- Ковшова І. О.Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика : монографія / І. О. Ковшова. – Київ : Вишемирський В.С., 2018. – 515 c.
- Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: підручник. / Н. В. Куденко. – К. : КНЕУ, 2012. – 523 с., С. 55.
- Мандюк Н.Л., Білоус С.В. Засади формування маркетингової стратегії в процесі управління туристичного підприємства // Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – 2023. – Вип. 75 – с. 125 – 128.
- Окландер М.А. Маркетиногова цінова політика / М.А. Окландер О.П. Чукурна – К.: ЦУЛ, 2020. – 284 с.
- http://marketer.ua
- http://marketing-helping.com/
- http://marketing-ua.com
- http://newfuture.pro
- http://tourlib.net