Стратегічний маркетинг в туристичній діяльності (242 М)

Тип: Нормативний

Кафедра: туризму

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
106Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
1016доцент Мандюк Н. Л.ГрТМ-11с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
1016ГрТМ-11сдоцент Мандюк Н. Л.

Опис курсу

Метою вивчення нормативної дисципліни «Стратегічний маркетинг в туристичній діяльності» є:
– ознайомити студентів із сутністю та принципами стратегічного маркетингу;
– сформувати необхідні навички стратегічного маркетингового управління;
– сформувати навики стратегічної маркетингової діяльності туристичного підприємства.
Для чого необхідно вирішити такі завдання:
– вивчення основ стратегічного маркетингового управління;
– освоєння стратегічних маркетингових інструментів діяльності підприємств;
– вивчення специфіки процесу стратегічного маркетингового планування.

В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: специфіку застосування стратегічних маркетингових інструментів на туристичному підприємстві, види маркетингових стратегій.
вміти: провести ефективне стратегічне маркетингове планування, обрати оптимальний вид маркетингової стратегії для підприємства відповідно до сформованих умов.

Рекомендована література

Основна:

Допоміжна:

  • Балабанова Л. В Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова – К.: ЦУЛ, 2019. – 612 с.
  • Балацький Є. О. Маркетинг: навчальний посібник / Є. О. Балацький, А. Ф. Бондаренко – Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. – 397 с.
  • Кіндрацька Г.І. Стратегічний менеджмент: навч. посібник / Г.І. Кіндрацька. – 2-ге вид., перероб. і доповн. – Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2010. – 406 с.
  • Ковшова І. О.Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика : монографія / І. О. Ковшова. – Київ : Вишемирський В.С., 2018. – 515 c.
  • Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг: підручник. / Н. В. Куденко. – К. : КНЕУ, 2012. – 523 с., С. 55.
  • Мандюк Н.Л., Білоус С.В. Засади формування маркетингової стратегії в процесі управління туристичного підприємства // Інфраструктура ринку. Електронний науково-практичний журнал. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. – 2023. – Вип. 75 – с. 125 – 128.
  • Окландер М.А. Маркетиногова цінова політика / М.А. Окландер О.П. Чукурна – К.: ЦУЛ, 2020. – 284 с.
  • http://marketer.ua
  • http://marketing-helping.com/
  • http://marketing-ua.com
  • http://newfuture.pro
  • http://tourlib.net

Силабус: Стратегічний маркетинг в туристичній діяльності. 2024-2025 н. р.

Завантажити силабус

Силабус: Стратегічний маркетинг в туристичній діяльності. 2023-2024 н. р.

Завантажити силабус