Маркетинг готельно-ресторанного господарства (241 Б)
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 5 | Іспит |
5 | 5 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 48 | доцент Мандюк Н. Л. | ГРГ-31с, ГРГ-32с, ГРГ-33с |
6 | 48 | доцент Мандюк Н. Л. | ГРГ-31с, ГРГ-32с, ГРГ-33с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 48 | ГРГ-31с | Ярмолович В. В. |
ГРГ-32с | Ярмолович В. В. | ||
ГРГ-33с | Ярмолович В. В. | ||
6 | 48 | ГРГ-31с | Ярмолович В. В. |
ГРГ-32с | Ярмолович В. В. | ||
ГРГ-33с | Ярмолович В. В. |
Опис курсу
Мета:
- ознайомити студентів із сутністю та принципами маркетингу в туризмі та готельно-ресторанному господарстві;
- сформувати необхідні навички маркетингового управління в готельно-ресторанному господарстві;
- сформувати навики маркетингової діяльності готельного чи ресторанного підприємства.
Завдання:
- визначення основних понять та принципів маркетингу в туризмі туризмі та готельно-ресторанному господарстві;
- вивчення методів маркетингового управління в туризмі та готельно-ресторанному сервісі;
- освоєння маркетингових інструментів в туристичній сфері;
- вивчення процесу та принципів маркетингового управління туристичним, готельним чи ресторанним підприємством.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: понятійний апарат маркетингу, специфіку застосування маркетингових інструментів в готельно-ресторанному господарстві, систему маркетингових досліджень, принципи ціноутворення.
вміти: організувати ефективний маркетинг готельного чи ресторанного підприємства, організувати маркетингові дослідження, формувати систему маркетингових заходів, вибрати ефективні канали збуту туристичного продукту, застосовувати засоби маркетингових комунікацій в туристичному та готельно-ресторанному бізнесі.
Рекомендована література
Базова:
- Мальська М.П. Маркетинг у туризмі: підручник / М.П. Мальська, Н.Л. Мандюк – К.: ЦУЛ, 2016. – 366 с.
- Мандюк Н.Л., Жук І.З. Маркетинг: Навчально-методичні матеріали. – Львів, 2012. – 52 с.
- Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Підручник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 192 с.
Допоміжна:
- Балацький Є. О. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник / Є. О. Балацький, А. Ф. Бондаренко ; Державний вищий навчальний заклад «Українська академія банківської справи Національного банку України». – Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. – 397 с.
- Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К,: Лібра, 2002.
- Іванова Л. О. Маркетинг готельного і ресторанного господарства : навч. посіб. / Іванова Л. О. – Львів : Вид-во Львів. комерц. академії, 2012. – 216 с.
- Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как созлать, завоевать и удержать рынок. / Пер. с англ. В. А. Гольдича и А. И. Оганесовой. — М.: АСТ, 2001.
- Литовченко І.Л., Пилипчук В.П.Л 64 Інтернет&маркетинг: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.
- Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій. — К.: КНЕУ, 2000.
- Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник. 2- вид. перероб. та доп. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 472 с.
- Мальська М. П. Організація готельного обслуговування : підручник / Марта Мальська, Ігор Пандяк, Юрій Занько ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Львівський нац. ун-т ім. Івана Франка. – К. : Знання, 2011. – 366 с.
- Маркетинг : Навчальний посібник / С. І. Чеботар, Я. С. Ларіна, О. П. Луцій, М. Г. Шевчик, Р. І. Буряк, С. М. Боняр, А. В. Рябчик, О. М. Прус, В. А. Рафальська – Київ «Наш час» , 2007.- 504 c.
- Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг. Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни. — К.: КНЕУ, 2001.
Інформаційні ресурси:
- 4p.com.ua
- marketing-ua.com
- mm.com.ua
- marketing.web-3.ru
- tourlib.net