Маркетинг

Тип: Нормативний

Кафедра: туризму

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
52Немає
63Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
516доцент Мандюк Н. Л.ГРТ-31с, ГРТ-32с, ГРТ-33с, ГРТ-34с
632доцент Мандюк Н. Л.ГРТ-31с, ГРТ-32с, ГРТ-33с, ГРТ-34с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
516ГРТ-31сБригілевич Г. М.
ГРТ-32сБригілевич Г. М.
ГРТ-33сБригілевич Г. М.
ГРТ-34сБригілевич Г. М.
632ГРТ-31сБригілевич Г. М.
ГРТ-32сБригілевич Г. М.
ГРТ-33сБригілевич Г. М.
ГРТ-34сБригілевич Г. М.

Опис курсу

Мета:

  • ознайомити студентів із сутністю та принципами маркетингу;
  • сформувати необхідні навички маркетингового управління в туризмі;
  • сформувати навики маркетингової діяльності туристичного підприємства.

Завдання

  • визначення основних понять та принципів маркетингу;
  • вивчення методів маркетингового управління;
  • освоєння маркетингових інструментів в туристичній сфері;
  • вивчення процесу та принципів маркетингового управління туристичним підприємством.

В результаті вивчення даного курсу студент повинен

знати: понятійний апарат маркетингу, специфіку застосування маркетингових інструментів в туризмі, систему маркетингових досліджень, принципи ціноутворення в туризмі.

вміти: організувати ефективний маркетинг туристичного підприємства, організувати маркетингові дослідження, формувати систему маркетингових заходів, вибрати ефективні канали збуту туристичного продукту, застосовувати засоби маркетингових комунікацій в туристичному бізнесі.

Рекомендована література

Базова:

  • Балабанова Л. В Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова – К.: ЦУЛ, 2019. – 612 с.
  • Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К,: Лібра, 2002.
  • Котлер Ф. Основи маркетингу / Філіп Котлер, Гарi Армстронг. —
    К.: Діалектика, 2020. – 880 с.
  • Мальська М.П. Маркетинг у туризмі: підручник / М.П. Мальська, Н.Л. Мандюк – К.: ЦУЛ, 2016. – 366 с.
  • Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг: Підручник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2003. – 192 с

Допоміжна:

  • Балацький Є. О. Маркетинг: навчальний посібник / Є. О. Балацький, А. Ф. Бондаренко – Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. – 397 с.
  • Буднікевич І. Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посіб./ І. Буднікевич, О. Баранник, О. Кифяк, І. Нємцева, С. Скибінський, І. Черданцева; ред.: І. М. Буднікевич. – Чернівці : Кондратьєв А.В., 2012. – 559c.
  • Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник. – К,: Лібра, 2002.
  • Іванова Л. О. Маркетинг готельного і ресторанного господарства: навч. посіб. / Іванова Л. О. – Львів : Вид-во Львів. комерц. академії, 2012. – 216 с
  • Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как созлать, завоевать и удержать рынок. / Пер. с англ. В. А. Гольдича и А. И. Оганесовой.— М.: АСТ, 2001.
  • Ковшова І. О.Маркетинговий менеджмент: теорія, методологія, практика : монографія / І. О. Ковшова. – Київ : Вишемирський В.С., 2018. – 515 c.
  • Литовченко І.Л., Пилипчук В.П. Інтернет&маркетинг: Навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2008. – 184 с.
  • Лук’янець Т.І. Маркетингова політика комунікацій. — К.: КНЕУ, 2000.
  • Мальська М.П. Маркетинг у туризмі: підручник / М.П. Мальська, Н.Л. Мандюк – К.: ЦУЛ, 2016. – 366 с.
  • Маркетинг : Навчальний посібник / С. І. Чеботар, Я. С. Ларіна, О. П.Луцій, М. Г. Шевчик, Р. І. Буряк, С. М. Боняр, А. В. Рябчик, О. М. Прус, В. А. Рафальська – Київ «Наш час» , 2007.- 504 c.
  • Окландер М.А. Маркетиногова цінова політика / М.А. Окландер О.П. Чукурна – К.: ЦУЛ, 2020. – 284 с.
  • Окландер М.А. Поведінка споживача / М.А. Окландер І.О. Жарська – К.: ЦУЛ, 2019. – 208 с.
  • Полторак В.А. Маркетингові дослідження / В.А. Полторак, І.В. Тараненко, О.Ю. Красовська – Київ : ЦУЛ, 2014. – 342 с.
  • Скибінський С. В., Маркетинг : Навч. посіб. у схемах і таблицях / С. В. Скибінський, В. П. Штуль; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. –
    К., 2007

Інформаційні ресурси:

 

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус: Маркетинг

Завантажити силабус