Менеджмент в туризмі і рекреації (242 Б)

Тип: Нормативний

Кафедра: туризму

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
55Залік
65Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
548доцент Мандюк Н. Л.ГРТ-31с, ГРТ-32с
632доцент Мандюк Н. Л.ГРТ-31с, ГРТ-32с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
548ГРТ-31сдоцент Мандюк Н. Л.
ГРТ-32сдоцент Мандюк Н. Л.
632ГРТ-31сдоцент Мандюк Н. Л.
ГРТ-32сдоцент Мандюк Н. Л.

Опис курсу

Мета: формування у майбутніх менеджерів знань, умінь та навичок управлінської роботи в туристичному сервісі.
Завдання:
– здобуття знань про системний підхід до менеджменту туристичного підприємства;
– засвоєння принципів управління;
– вивчення впливу факторів макро- та мікросередовища;
– вивчення методів управління.

В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: основні поняття, принципи, та інструменти менеджменту, специфіку управління підприємством туристичної сфери.
вміти: здійснювати поточне та стратегічне планування, розробляти організаційні структури управляння та вибудовувати систему управління на туристичному підприємстві, використовувати засоби мотивації персоналу, проводити ефективний контроль.
В результаті вивчення навчальної дисципліни у студента мають бути сформовані наступні компетентності:
Інтегральна компетентність:
Здатність розв’язувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері туризму і рекреації.
Загальні компетентності:
ЗК1. Здатність до організації, планування, прогнозування результатів діяльності.
ЗК2. Здатність вести професійну діяльність у міжнародному та вітчизняному середовищі.
ЗК 6. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК 7. Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми.
Фахові компетентності:
СК2. Здатність планувати і виконувати наукові та/або прикладні дослідження у сфері туризму та рекреації
СК4. Здатність організовувати діяльність та співпрацю суб’єктів регіонального, національного та міжнародного туристичних ринків на засадах сталого розвитку з урахуванням світового досвіду.
СК6. Здатність до аналізу, прогнозування, планування бізнес-процесів та геопросторового планування у сфері туризму та рекреації.
СК7. Здатність розробляти та впроваджувати інновації в діяльності суб’єктів туристичного ринку
Програмні результати навчання, які отримуються студентами після вивчення навчальної дисципліни:
РН8. Управляти процесами в суб’єктах індустрії туризму та рекреації на різних ієрархічних рівнях, які є складними, непередбачуваними і потребують нових стратегічних підходів
РН9. Розробляти та реалізовувати проєкти у сфері туризму та рекреації на засадах економічної, соціальної і екологічної ефективності.
РН10. Приймати ефективні рішення у сфері туризму та рекреації щодо розв’язання широкого кола проблем, зокрема безпеки і якості туристичного обслуговування.
РН12. Аналізувати, формулювати і реалізовувати національну та регіональну туристичну політику, вдосконалювати механізми управління туристичними дестинаціями на національному, регіональному та локальному рівнях.

Рекомендована література

Методичне забезпечення:

Базова:

  • Андренко І. Б. Менеджмент туризму: навч. посібник / І. Б. Андренко, О. М. Кравець, І. М.Писаревський; Харк. нац. ун-т міськ. госп-ва ім.О.М.Бекетова. – Х.: ХНУМГ, 2014. – 402 с.
  • Білоусов О.М. Менеджмент туристичної галузі : підручник / О.М. Білоусов, О.Є. Лугінін, О.С. Морозова, Л.В. Соколова. – Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – 580 с
  • Мандюк Н.Л. Менеджмент у туризмі : навч. посібник / Н.Л. Мандюк,  А. М. Манько – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2022. – 198 с.
  • Менеджмент туристичної індустрії: підручник у 3-х частинах / Руденко В.П., Вацеба В.Я., Підгірна В.Н., Цепенда М.В. та ін. – Чернівці: Чернівецький національний університет, 2019. – 504 с.

Допоміжна:

  • Ладонько, Л. С. Менеджмент: теорія та практика : навчальний посібник / Л. С. Ладонько, О. В. Михайловська, Н. В. Філіпова ; М-во освіти і науки України, Чернігівський нац. технол. ун-т. – К. : Кондор, 2018. – 266 с.
  • Левицька І. В. Менеджмент підприємств за кризових умов Навч. посібник. 2-гє видання. Рекомендовано МОН України. «НОВИЙ СВІТ[1]2000», 2020 р. – 176с.
  • Кузьмін О.Є., Мельник О.Г. Основи менеджменту: Підручник. – К.: Академвидав, 2003 – 414 с.
  • Мальська М.П., Худо В. В., Цибух В.І. Основи туристичного бізнесу. Навчальний посібник. − Львів. − Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2003. − 360 с.
  • Назарчук, Т. В. Менеджмент організацій: навчальний посібник для студ. Вищ. Навч. Закл. / Т. В. Назарчук, О. М. Косіюк. – Київ: ЦУЛ, 2016. – 560 с.

Інформаційні ресурси:

  • https://geography.lnu.edu.ua/course/menedzhment-v-turyzmi
  • www.info-library.com.ua
  • www.pidruchniki.com
  • www.tourism.gov.ua
  • www.tourlib.net

Силабус: Менеджмент в туризмі і рекреації. 2024-2025 н.р.

Завантажити силабус

Силабус: Менеджмент в туризмі і рекреації. 2023-2024 н. р.

Завантажити силабус