Рекламна діяльність у готельно-ресторанному господарстві (241 Б)
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
3 | 32 | доцент Манько А. М. | ГРГ-21с, ГРГ-22с, ГРГ-23с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 32 | ГРГ-21с | Ганич Н. М. |
ГРГ-22с | доцент Манько А. М. | ||
ГРГ-23с | доцент Манько А. М. |
Опис курсу
Мета: оволодіти знаннями з рекламної діяльності в готельно-ресторанному господарстві.
Завдання: опанувати теоретичні знання з рекламної діяльності в готельно-ресторанному господарстві.; методику наукового дослідження рекламної діяльності; навики наукового аналізу, узагальнення.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: головні теоретичні положення та закономірності рекламної діяльності в готельно-ресторанному господарстві.
вміти: користуватися різноманітними джерелами інформації про туристичний бізнес та рекламу в туризмі, аналізувати їх і формулювати висновки, графічно відображати статистичну інформацію.
Рекомендована література
Базова:
- Дейян А. Реклама. – М.: Прогрес, 2016.
- Дурович А. П. Реклама в туризмі. – Мінськ: БГЕУ, 2018.
- Квартальнов В. А. Стратегический менеджмент в туризме: Современный опыт управления. – М.: Финансы и статистика, 2019.
- Коломієць Г. С., Маньковський А. Л. Інформаційна продукція: ринок, маркетинг, підготовка кадрів. – К.: Либідь, 2011.
- Котлер Ф., Боуен Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг: Гостеприимство и туризм. – М.: ЮНИТИ, 2018.
- Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 2018.
- Сєндидж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теорія и практика. – М.: Прогресс, 2019
Допоміжна:
- Авер Бернс. Сучасна реклама. – М.: Довгань, 2015
- Андрунас Е. Ч. Інформаційна еліта: корпорації і ринок новин. – М.: , 2011.
- Бехтеев В. М. Объективная психология. – М.: Наука, 1991
- Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relations. – СПб.: Трис-шанс, 1995
- Гермогенова Л. Эффективная реклама. – М., 2014
- Гуревич П.С. Приключения имиджа: технология создания телевизионного образа ы парадоксы его восприятия. – М.: Ичкусство, 2011
- Дейян А. Реклама. – М.: Прогресс, 2013.
- Дурович А. П. Реклама в туризме. – Минск: БГЕУ, 2010.
- Дурович А. П., Копанев А.С. Маркетинг в туризме: Учебное пособие / Под общей редакцией Горбылевой З.М. – Минск: Экономпресс, 20188.
- Данизльс Д. Д., Радеба Ли X. Международньїй бизнес. – М.: Дело Лтд, 1994.
- Картер Г. Эффективная реклама. – М.: Прогресе, 2011.
- Котлер Ф., Боуен Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг: Гостеприимство и туризм. – М.: ЮНИТИ, 2018.
- Критсотакис Я.Г. Торгове ярмарки и выставки. Техника участия и комунникации. – М., 2019.
- Рекламный менеджмент: телевидение и радиовещание. – М., 1994.
- Рожков И. Я. Международное рекламное дело. – М.: ЮНИТИ, 2014.
- Розенталь Д. Э., Кохтев Н. Н. Язик рекламних текстов. – М.: Высшая школа, 2011
- Сєндидж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика. – М.: Прогресе, 2019.
- Статистичний щорічник України.
Інформаційні ресурси
- Всесвітня організація торгівлі www. wto.in.ua/
- Туристичні сайти http:// mandrivka.net/ua/
- Туристичні ресурси http:// lucl.lucl.kiev.ua
- ЮНЕСКО http://portal.unesco.org
- Всесвітня організація з охорони здоров’я http://www.who.org.un
- Представництво ВООЗ в Україні http://www.un.kiev.ua/who
- Світовий банк http://web.worldbank.org
- Державний комітет статистики України http://www.ukrstat.gov.ua
- Світова книга фактів http://www.cia.gov