Управління попитом

Тип: На вибір студента

Кафедра: туризму

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
84Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
832доцент Кізима В. Л.ГРГ-41с, ГРГ-42с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
832ГРГ-41сдоцент Кізима В. Л.
ГРГ-42сдоцент Кізима В. Л.

Опис курсу

Навчальна дисципліна «Управління попитом» читатиметься на кафедрі туризму географічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка для студентів-бакалаврів 4 курсу денної форми навчання спеціальності 241 «Готельно-ресторанна справа»

Мета: – формування знань і навичок в галузі стратегії управління попитом; – ознайомитися з методами вивчення стратегії управління попитом; – опанувати теоретичні основи та практичні навички щодо формування і використання стратегії управління попитом;
Основними завданнями цього курсу є: – ознайомлення студентів з природою, відповідними поняттями, категоріями споживчого попиту; – визначення факторів, які обумовлюють зміни попиту; – набути практичних навичок по оволодінню методами аналізу різновидів ринкового попиту та методів їх вимірювання; – визначення особливостей процесу управління попитом, у тому числі у сфері гостинності; – визначення категорії споживчої лояльності як основи стабільності попиту та умови щодо прийняття ефективних управлінських рішень.

В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: понятійний апарат управління попитом, в тому числі термінологію, методологію та організаційно-практичні засади управління попитом, історію виникнення та розвитку.

вміти: застосовувати основні елементи управління попитом у практичній діяльності; визначати фактори, які обумовлюють зміни попиту; визначати особливості процесу управління попитом, у тому числі у сфері гостинності.

Рекомендована література

Основна література:

  • 1. Алешина И.В.Поведение потребителей: Учебное пособие для вузов.- М.: ФАИР-ПРЕСС, 1999.-384 с.
  • 2. Андрєєва В.М., Кайлюк Є.М., Шаповаленко Д.О. Маркетинг і поведінка споживача на ринку комунальних послуг: Навч. Посібник, Харків: ХНАМГ, 2007.
  • 3. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. При содействии Э.Дж. Макдоннела. СПб.: Изд. «Питер», 1999.
  • 4. Ассэль Генри. Маркетинг: принципы и стратегия: Учеб. для вузов. – М.: ИНФРА-М, 1999. – 804 с.
  • 5. Багиев Г.Л. и др. Маркетинг: Учеб. для вузов / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн; Под общ. ред. Г.Л. Багиева. – М.: ОАО «Изд-во Экономика», 1999. – 703 с
    Поточне тестування та самостійна робота Сума Змістовий модуль 1 Змістовий модуль 2
  • 6. Гантер Б., Ферихам А. Типы потребителей: введение в психографику/Пер.с англ. Под ред. Андреевой.-СПб.: Питер, 2001
  • 7. Друкер П. Рынок: как выйти в лидеры: Практика и принципы / Совм. предпр. «Бук чембер интернешнл». – М., 1992. – 349 с.
  • 8. Зозулев А.В. Поведение потребителей: Учеб. Пособие. – К.: Знання, 2004.
  • 9. Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Прогресс, 1990
  • 10. Кулибанова В.В. Маркетинг сервисных услуг.- СПб.: Вектор, 2006
  • 11. Лавлок, Кристофер. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия, 4-е изд.; Пер. с англ.-М.:Изд. Дом «Вильямс», 2005.
  • 12. Макконел К., Брю С. Экономикс. Принципы, проблемы, политика. – М.: ИНФРА, 2000.
  • 13. Моисеева Н.К. Стратегическое управление туристской фирмой: учебник. – М.: Финансы и статистика, 2007.
  • 14. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження. Практичний аспект. – К., М.; СПб.: Видав. Дім „Вільямс”, 1998.
  • 15. Хлебович Д.И. Сфера услуг: маркетинг. Учебное пособие. – М.: КНОРУС, 2007.
  • 16. Шекшуєв О.А., Тимофієва С.Б. Мікроекономіка. Тексти лекцій. –Х.: ХНАМГ, 2004Допоміжна література:
  • 1. Басовский Л.Е. Маркетинг: Курс лекций. – М.: ИНФРА, 1999. – 219 с
  • 2. Войчак А.В., Шевчук А. Суть маркетінгу і його сучасна концепція. – К.: КДЕУ, 1994.
  • 3. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: Теория, практика и методология. – М.: Финпресс, 1998.
  • 4. Голубков Е.П., Голубкова Е.Н., Секерин В.Д. Маркетинг. Выбор лучшего решения. – М.: Экономика, 1993.
  • 5. Гаркавенко С.С. Маркетинг. – К.: Либра, 1998. – 384 с.
  • 6. Диксон П.Р. Управление маркетингом: Пер. с. англ. – М.: ЗАО «Изд-во БИНОМ», 1998. – 560 с
  • 7. Дихтль Е., Хёршенг Х. Практический маркетинг / Пер. з нім. – М.: Высшая шк., 1995. – 255 с.
  • 9. Жих Е.М., Панкрухин Л.П. Маркетинг: Как завоевать рынок? – Л.: Лениздат, 1991. – 136 с
  • 10. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг (сто вопросов– сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке). – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Междунар. отношения, 1991. – 416 с.
  • 11. Карлоф Б. Деловая стратегия: Концепция, содержание, символы. – М.: Экономика, 1991.Котлер Ф. Основы маркетинга. – М.: Прогресс, 1990
  • 12. Ковалёв Е.В. Маркетинг новых товаров: стратегия разработки, расчёт затрат, ценообразование. – К.: 1993.
  • 13. Кретов И.И. Маркетинг предприятия: Практ. пособие. – М.: АО «Тинста-тинформ», 1994.
  • 14. Крылов И.В. Маркетинг (социология маркетинговых коммуникаций): Учебн. пособие. – М.: Центр, 1998.
  • 15. Крылова Г.А., Соколова М.И. Практикум по маркетингу. – М.: ЮНИТИ, 2001.

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус:

Завантажити силабус