Регіональна економічна і соціальна географія з дидактикою (014 Б)
Тип: Нормативний
Кафедра: економічної і соціальної географії імені професора олега шаблія
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 4.5 | Немає |
6 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 48 | доцент Мамчур О. І. | ГРО-31с |
6 | 48 | доцент Мамчур О. І. | ГРО-31с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 48 | ГРО-31с | Котик Л. І. |
6 | 48 | ГРО-31с | Котик Л. І. |
Опис курсу
Мета: оволодіти знаннями з регіональної економічної і соціальної географії світу (розвинені країни); сформувати сучасне суспільно-географічне мислення та системи спеціальних знань з проблем економічного і соціального розвитку як окремих розвинених країн, так і регіонів з відповідною природно-ресурсною базою, людським потенціалом, галузево-територіальною структурою, набуття умінь аналізу галузевої і територіальної структури адміністративно-територіальних одиниць, окремих країн, регіонів та визначення їх основних напрямів економічного і соціального розвитку.
Завдання курсу полягає у вивченні закономірностей територіальної організації розвинених країн світу в постіндустріальний та інформаційний період їх розвитку, які супроводжуються глобальними інтеграційними та дезінтеграційними процесами, а також демографічними, соціальними, економічними та іншими проблемами, які повинні розглядатися як на рівні територіальних масивів окремих країн, так і регіонів світу, вказуючи при цьому на існуючі контакти та перспективи зв’язків з Україною.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: теоретичні засади регіональної економічної і соціальної географії, стан суспільно-географічного розвитку розвинених країн світу на етапі становлення постіндустріальних та інформаційних суспільств, проблеми їх розвитку, особливості інтеграції і формування галузево-територіальних структур, а також існуючі зв’язки та перспективи їх розвитку з Україною;
вміти: аналізувати галузево-територіальну структуру розвинених країн в період встановлення постіндустріального, інформаційного суспільства, суспільно-географічні проблеми їх розвитку, визначати місце розвинених країн на економічній і політичній карті світу, порівнювати рівень суспільно-географічного розвитку розвинених країн та характеризувати їх територіальні відмінності.
Матеріали
Питання з дисципліни “Регіональна економічна і соціальна географія світу (розвинені країни)”