Регіональна фізична географія (106 Б)

Тип: Нормативний

Кафедра: геоекології і фізичної географії

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
53.5Немає
64.5Іспит

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
548доцент Костів Л. Я.ГрФ-31с, ГрФ-32с, ГрФУ-31с
664доцент Костів Л. Я.ГрФ-31с, ГрФ-32с, ГрФУ-31с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
648ГрФ-31сБуряник О. О.
ГрФ-32сБуряник О. О.
ГрФУ-31сдоцент Костів Л. Я., Смалійчук А. Д.

Опис курсу

Опис курсу: Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб сформувати розуміння предметної сфери географії та розуміння професійної діяльності, здатність до пошуку інформації з різних джерел, самостійного опрацювання та критичного аналізу. Тому у курсі представлено як огляд концепцій комплексної
фізичної географії, так і процесів та інструментів, які потрібні для аналізу природних умови материків, океанів та їхніх регіонів, з’ясування критеріїв фізико-географічної диференціації, виявлення основних властивостивостей, що обумовлюють природну єдність та відмінність регіонів, досліджння основних екологічних проблем регіонів, наслідки антропогенного впливу на природні ландшафти.

Мета: вивчення нормативної дисципліни «Фізична географія материків і океанів» є формування у студентів системи знань про природу материків і океанів та їхніх регіонів; ознайомлення із літературними і картографічними джерелами з даного курсу; географічною номенклатурою; головними рисами тектоніки, геології, клімату, внутрішніх вод, ґрунтового покриву, рослинності, природних зон регіонів материків і океанів, з’ясування причини їхнього формування та закономірності розподілу.

Завдання: опанувати головні риси тектоніки, геології, клімату, внутрішніх вод, ґрунтового покриву, рослинності, природних зон, з’ясувати причини їхнього формування та закономірності розподілу; вивчити фізико-географічну диференціацію та з’ясувати її чинники; ознайомити з літературними і картографічними джерелами з фізичної географії регіонів; вивчити географічну номенклатуру;

У результаті вивчення дисципліни студент повинен:

знати: пиродні особливості материків і океанів, критерії виокремлення та особливості фізико-географічних одиниць рівня субконтинентів, країн і областей, історію вивчення природи регіонів; тектоніку, геологію, рельєф, корисні копалини, клімат, внутрішні води, ґрунти, рослинність, природні зони, їхні головні риси та сучасний стан.

вміти: застосовувати знання з географії, теорії, парадигми, концепції для дослідження і виявлення подібних та відмінних рис природи материків, розкриття чинників формування їхньої природи, критеріїв регіоналізаії, причин територіальних відмінностей у розподілі властивостей компонентів та елементів, впливу природних умов на характер господарювання у різних регіонах, екологічних проблем; застосовувати інформаційні технології при вивченні природи материків і океанів, їхніх реніонів та географічної облонки в цілому самостійно досліджувати природно-географічні об’єкти, процеси, явища певних регіонів материків з використанням теорій, парадигм, концепцій, укладати покомпонентну та комплексну характеристику природи фізико-географічних країн та областей, виявляти подібні та відмінні риси їхньої природи, пояснити причини територіальних відмінностей у розподілі властивостей компонентів та елементів аналізувати склад і будову ландшафтів різних фізико-географічних зон материків, розкривати зв’язки між компонентами географічної оболонки у межах материків та фізико-географічних регіонів, робити науково виважені висновки, інтерпретувати результати дослідження і застосовувати їх у практиці.

Рекомендована література

Базова

Допоміжна

Матеріали

Навчальні матеріали доступні для зареєстрованих в команді «Регіональна фізична географія» на платформі ЛНУ MS Teams