PR та електронний маркетинг в індустрії гостинності

Тип: Нормативний

Кафедра: туризму

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
84Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
832доцент Паньків Н. М.ГРТ-41, ГРТ-42, ГРТ-43, Грт-44с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
832ГРТ-41доцент Паньків Н. М.
ГРТ-42доцент Паньків Н. М.
ГРТ-43доцент Паньків Н. М.
Грт-44сдоцент Паньків Н. М.

Опис курсу

Метою вивчення дисципліни «PR та електронний маркетинг в індустрії гостинності» є надання майбутнім фахівцям комплексу знань про особливості провадження PR-роботи та ресурсів суб’єктів туристичного господарювання стосовно можливостей їх використання в туристичній галузі.

Досягненню цієї мети підпорядковані наступні завдання:

  • ознайомити студентів з роллю й місцем PR-роботи в системі економічних наук та розвитку туристичного бізнесу;
  • визначити специфіку  формування іміджу та PR-повідомлень туристичної фірми та готельно-ресторанного підприємства, а саме: термінологію, поняття, визначення, що використовуються  у маркетингових та PR-дослідженнях;
  • визначити місце PR-підрозділів у структурі організації;
  • ознайомити з проблемами використання, формування та розповсюдження засобів PR;
  • охарактеризувати методи PR-роботи у туризмі, формування іміджу компанії
  • діяльність з реалізації плану PR-активності;
  • проаналізувати ресурсні бази види робочих комунікацій по PR.
  • визначити тенденції та перспективи розвитку PR-комунікацій в індустрії туризму;
  • ознайомити з технологією електронного маркетингу в готельно-ресторанній сфері.

Після завершення цього курсу студент  :

знатиме:

  • поняття піару, визначення та їх сутність.
  • історію ояви та розвитку PR у світі. Етапи формування та розвитку сучасного піару у Західній Європі та США.
  • паблісіті, реклама і PR.
  • відмінності PR від пропаганди та реклами.
  • маркетинг і PR.
  • напрямки PR.
  • брендинг і PR: поняття бренду, брендингу та їх використання у піар-діяльності підприємств сфери послуг.
  • позиціонування у піар-діяльності.
  • комунікаційне управління брендом.
  • імідж та іміджелогія: теоретичні аспекти управління
  • іміджмейкінг у системі Public Relations.
  • формування іміджу туристичної компанії.
  • принципи і функції PR.
  • професії у діяльності Public Relations.
  • поняття громадськості та громадської думки та їхня роль у сфері PR.
  • закони громадської думки Хадлі Кентріла.

вмітиме:

  • визначати цільові групи громадськості для роботи у сфері PR.
  • досліджувати зв’язки із громадськістю, застосовуючи методи, підходи.
  • досліджувати діяльність служби по зв’язках з громадськістю у туризмі та сфері послуг.
  • визначати основні напрямки діяльності PR-служби.
  • формувати PR-звернення та створення PR-подій.

Рекомендована література

Основна

  • Паньків Н. Іміджелогія та PR в туризмі: навчально-методичний посібник / Н.Паньків. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2017. – 120 с.
  • Беленкова А.А. PRостой пиар / Беленкова А.А. – М.: НТ Пресс, 2007. – 256 с. – (Бизнес-букварь).
  • Доскова И.С. Public Relations: теория и практика. / И.С.Доскова. – М.: Альфа-Пресс, 2004. – 152 с.

Допоміжна

  • Алешина И.В. Паблик Рилейшнз для менеджеров. Учебник. / И.В.Алешина. – М.: ИКФ «ЭКМОС», 2006 – 408 с.
  • Бортник Е., Коротков Э., Никитаева А. Управление связями с общественностью./ Е.Бортник, Э.Коротков, А. Никитаева. – М.: ИД ФБК-ПРЕСС, 2002. – 123 с.
  • Бриттни Л. E-mail и деловая переписка/ Пер. с анг. А.Н. Сайдышева./ Л.Бриттни. – М.: ООО «Издательство Астрель»; «Издательство АСТ», 2004. – 158 с.
  • Викентьева И.Л. Приемы рекламы и PR./ И.Л.Викентьева. – М.: Триз-шанс, 1995. – 224 с.
  • Даулинг Г. Репутация фирмы: создание, управление и оценка эффективности./ Г. Даулинг. – М.: Консалтинговая группа «ИМИДЖ-Контакт»; Издательский Дом «Инфра-М», 2003. – 368 с.
  • Демин Ю.М. Бизнес PR: М.: Бератор-Пресс, 2003. – 336 с.
  • Иванова К.А. Копирайтинг: секреты составления рекламных и PR-текстов. – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2006. – 160 с.
  • Маркони Джо. PR: полное руководство; пер. с анг. Д.Р. Геренава, Ю.П. Леоновой. – М.: Вершина, 2006. – 256 с.
  • Мескон М.Х., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента: Учебник: Пер. с англ. – М.: Дело, 1992. – 702 с.
  • Мехлер Гарольд. Власть и магия PR/ Пер. с нем. – СПб.: Питер, 2004. – 173 с.
  • Мудров А.Н. Основы рекламы: учебник. – М.: Экономисть, 2005. – 319 с.
  • Поченцов Г.Г. Паблик рилейшнз, или Как успешно управлять общественным мнением. – М.: Центр, 2004. – 336 с.
  • Рожков И.Я., Кисмерешкин В.Г. Бренды и имиджи – М.: «Рип-холдинг», 2006. – 256 с.
  • Старикова Ю.А. Паблик рилейшнз (PR). Конспект лекций. – М.: Приор-издат, 2006. – 96 с.
  • Тиккер Э. Паблик рилейшнз: учебн. / Пер. с анг. С. Бередышева. – М.: Проспект, 2005. – 336 с.
  • Чумиков А.Н. Связи с общественностью: Учеб. пособие. – 3-е изд. – М.: Дело, 2001. – 296 с.
  • Шариков Ф.И. Паблик рилейшнз (связи с общественностью): Учебное пособие для вузов. – М.: Академический проект; Екатеринбург: Деловая книга, 2005. – 304 с.
  • Шарков Ф.И. Имидж фирмы: технологии управления: Учебное пособие для вузов. – М.: Академический Проект, 2006. – 272 с.

Інформаційні ресурси:

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус

Завантажити силабус