PR та електронний маркетинг в індустрії гостинності (241 Б)
Тип: На вибір студента
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 7 | Залік |
8 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 32 | доцент Паньків Н. М. | ГРГ-31с, ГРГ-32с, ГРГ-33с |
8 | 32 | доцент Паньків Н. М. | ГРГ-42с, ГРГ-41с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 48 | ГРГ-31с | доцент Паньків Н. М. |
ГРГ-32с | доцент Паньків Н. М. | ||
ГРГ-33с | доцент Паньків Н. М. | ||
8 | 32 | ГРГ-41с | доцент Паньків Н. М. |
ГРГ-42с | доцент Паньків Н. М. |
Опис курсу
Метою вивчення дисципліни «PR та електронний маркетинг в індустрії гостинності» є надання майбутнім фахівцям комплексу знань про особливості провадження PR-роботи та ресурсів суб’єктів туристичного господарювання стосовно можливостей їх використання в туристичній галузі.
Досягненню цієї мети підпорядковані наступні завдання:
- ознайомити студентів з роллю й місцем PR-роботи в системі економічних наук та розвитку туристичного бізнесу;
- визначити специфіку формування іміджу та PR-повідомлень туристичної фірми та готельно-ресторанного підприємства, а саме: термінологію, поняття, визначення, що використовуються у маркетингових та PR-дослідженнях;
- визначити місце PR-підрозділів у структурі організації;
- ознайомити з проблемами використання, формування та розповсюдження засобів PR;
- охарактеризувати методи PR-роботи у туризмі, формування іміджу компанії
- діяльність з реалізації плану PR-активності;
- проаналізувати ресурсні бази види робочих комунікацій по PR.
- визначити тенденції та перспективи розвитку PR-комунікацій в індустрії туризму;
- ознайомити з технологією електронного маркетингу в готельно-ресторанній сфері.
Після завершення цього курсу студент :
знатиме:
- поняття піару, визначення та їх сутність.
- історію ояви та розвитку PR у світі. Етапи формування та розвитку сучасного піару у Західній Європі та США.
- паблісіті, реклама і PR.
- відмінності PR від пропаганди та реклами.
- маркетинг і PR.
- напрямки PR.
- брендинг і PR: поняття бренду, брендингу та їх використання у піар-діяльності підприємств сфери послуг.
- позиціонування у піар-діяльності.
- комунікаційне управління брендом.
- імідж та іміджелогія: теоретичні аспекти управління
- іміджмейкінг у системі Public Relations.
- формування іміджу туристичної компанії.
- принципи і функції PR.
- професії у діяльності Public Relations.
- поняття громадськості та громадської думки та їхня роль у сфері PR.
- закони громадської думки Хадлі Кентріла.
вмітиме:
- визначати цільові групи громадськості для роботи у сфері PR.
- досліджувати зв’язки із громадськістю, застосовуючи методи, підходи.
- досліджувати діяльність служби по зв’язках з громадськістю у туризмі та сфері послуг.
- визначати основні напрямки діяльності PR-служби.
- формувати PR-звернення та створення PR-подій.
Рекомендована література
Основна
- Паньків Н. Іміджелогія та PR в туризмі: навчально-методичний посібник / Н.Паньків. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2017. – 120 с.
- PR та електронний маркетинг в індустріі гостинності: методичні рекомендації…/ укл. Н. Паньків, М.Філь. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2020. – 43 с.
- Беленкова А.А. PRостой пиар / Беленкова А.А. – М.: НТ Пресс, 2007. – 256 с. – (Бизнес-букварь).
- Доскова И.С. Public Relations: теория и практика. / И.С.Доскова. – М.: Альфа-Пресс, 2004. – 152 с.
Допоміжна
- Алешина И.В. Паблик Рилейшнз для менеджеров. Учебник. / И.В.Алешина. – М.: ИКФ «ЭКМОС», 2006 – 408 с.
- Бортник Е., Коротков Э., Никитаева А. Управление связями с общественностью./ Е.Бортник, Э.Коротков, А. Никитаева. – М.: ИД ФБК-ПРЕСС, 2002. – 123 с.
- Бриттни Л. E-mail и деловая переписка/ Пер. с анг. А.Н. Сайдышева./ Л.Бриттни. – М.: ООО «Издательство Астрель»; «Издательство АСТ», 2004. – 158 с.
- Викентьева И.Л. Приемы рекламы и PR./ И.Л.Викентьева. – М.: Триз-шанс, 1995. – 224 с.
- Даулинг Г. Репутация фирмы: создание, управление и оценка эффективности./ Г. Даулинг. – М.: Консалтинговая группа «ИМИДЖ-Контакт»; Издательский Дом «Инфра-М», 2003. – 368 с.
- Демин Ю.М. Бизнес PR: М.: Бератор-Пресс, 2003. – 336 с.
- Иванова К.А. Копирайтинг: секреты составления рекламных и PR-текстов. – 2-е изд. – СПб.: Питер, 2006. – 160 с.
Інформаційні ресурси: