PR та електронний маркетинг в індустрії гостинності (241 Б)
Тип: На вибір студента
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 7 | Залік |
8 | 4 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 32 | доцент Паньків Н. М. | ГРГ-31с, ГРГ-32с, ГРГ-33с |
8 | 32 | доцент Паньків Н. М. | ГРГ-42с, ГРГ-41с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 48 | ГРГ-31с | доцент Паньків Н. М. |
ГРГ-32с | доцент Паньків Н. М. | ||
ГРГ-33с | доцент Паньків Н. М. | ||
8 | 32 | ГРГ-41с | доцент Паньків Н. М. |
ГРГ-42с | доцент Паньків Н. М. |
Опис курсу
Метою вивчення дисципліни «PR та електронний маркетинг в індустрії гостинності» є надання майбутнім фахівцям комплексу знань про особливості провадження PR-роботи та ресурсів суб’єктів туристичного господарювання стосовно можливостей їх використання в туристичній галузі.
Досягненню цієї мети підпорядковані наступні завдання:
- ознайомити студентів з роллю й місцем PR-роботи в системі економічних наук та розвитку туристичного бізнесу;
- визначити специфіку формування іміджу та PR-повідомлень туристичної фірми та готельно-ресторанного підприємства, а саме: термінологію, поняття, визначення, що використовуються у маркетингових та PR-дослідженнях;
- визначити місце PR-підрозділів у структурі організації;
- ознайомити з проблемами використання, формування та розповсюдження засобів PR;
- охарактеризувати методи PR-роботи у туризмі, формування іміджу компанії
- діяльність з реалізації плану PR-активності;
- проаналізувати ресурсні бази види робочих комунікацій по PR.
- визначити тенденції та перспективи розвитку PR-комунікацій в індустрії туризму;
- ознайомити з технологією електронного маркетингу в готельно-ресторанній сфері.
Після завершення цього курсу студент :
знатиме:
- поняття піару, визначення та їх сутність.
- історію ояви та розвитку PR у світі. Етапи формування та розвитку сучасного піару у Західній Європі та США.
- паблісіті, реклама і PR.
- відмінності PR від пропаганди та реклами.
- маркетинг і PR.
- напрямки PR.
- брендинг і PR: поняття бренду, брендингу та їх використання у піар-діяльності підприємств сфери послуг.
- позиціонування у піар-діяльності.
- комунікаційне управління брендом.
- імідж та іміджелогія: теоретичні аспекти управління
- іміджмейкінг у системі Public Relations.
- формування іміджу туристичної компанії.
- принципи і функції PR.
- професії у діяльності Public Relations.
- поняття громадськості та громадської думки та їхня роль у сфері PR.
- закони громадської думки Хадлі Кентріла.
вмітиме:
- визначати цільові групи громадськості для роботи у сфері PR.
- досліджувати зв’язки із громадськістю, застосовуючи методи, підходи.
- досліджувати діяльність служби по зв’язках з громадськістю у туризмі та сфері послуг.
- визначати основні напрямки діяльності PR-служби.
- формувати PR-звернення та створення PR-подій.
Рекомендована література
Основна:
- Паньків Н. Іміджелогія та PR в туризмі: навчально-методичний посібник / Н.Паньків. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2017. – 120 с.
- PR та електронний маркетинг в індустріі гостинності: методичні рекомендації…/ укл. Н. Паньків, М.Філь. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2020. – 43 с.
- Паньків Н.М. PR-технології в готельній інфраструктурі Івано-Франківської області. Матеріали ХIV міжнародної наукової конференції: Географія, економіка і туризм: Львів, 2020. С. 281-285.
- Пандяк І. Г., Паньків Н.М. Сучасні тенденції корпоратизації ринку готельних послуг України національними операторами // Міжнародна конф. «Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації»: тези доповідей VIII Міжн. наук.-практичної конференції.- К.: Київський національний університет культури і мистецтв, 2021. – С.67-70.
- PR в сфері гостинності України: необхідність чи світова тенденція. Готельно-ресторанний бізнес і курортна справа України : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Готельноресторанний бізнес і курортна справа України» (Івано-Франківськ, 6 грудня 2022 р.) / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника / гол. редкол. – проф. Володимир Клапчук. Івано-Франківськ, 2022.С. 397-400
- Паньків Н.М. Туристичний імідж Львівської області – майбутня необхідність чи сучасна реальність. International scientific journal «Grail of Science» | № 25 (March, 2023). S. 589-593.
- Паньків Наталія. Формування туристичного іміджу території України під час війни/Міжнародний науковий журнал «Грааль науки» № 30 (серпень, 2023) : за матеріалами VI Міжнародної науково-практичної конференції «Scientific researches and methods of their carrying out: world experience and domestic realities», що проводилася 4 серпня 2023 року ГО «Європейська наукова платформа» (Вінниця, Україна) та ТОВ «International Centre Corporative Management» (Відень, Австрія). С.420-423.
Допоміжна:
- Барна Н.В. Іміджеологія: Навч. посіб. Для дистанційного навчання / За наук. ред. В. М. Бебика. – К. : Університет «Україна», 2007. – 217 с.
- Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз / В. Бебик. – К.: МАУП, 2005. – 440 с.
- Владимирська Г.О. Реклама : навч. посіб. / Г.О. Владимирська, П.О. Владимирський. – К. : КОНДОР, 2009. – 334 с.
- Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю / За ред. В. Королька. – К., 2003. – 216 с. 6. Куліш А.П. Практика PR «по-українському» / А.П. Куліш. – К.:АДЕФ –Україна, 2005. – 335 с.
- Правик Ю.М. Маркетинг туризму : підручник / Ю.М. Правик. – К. : Знання, 2008. – 303 с.
Інформаційні ресурси:
- http://pr-center.org.ua/
- Мальська М. Паньків Н. Іміджелогія та PR в туризмі. Підручник. Київ : Видавництво «Каравела», 2023. – 246 с.
- http://publicity.kiev.ua/
- https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3005
- https://learn.ztu.edu.ua/mod/resource/view.php?id=136275&forceview=1
- https://dspace.nuft.edu.ua/server/api/core/bitstreams/3f5a0792-3e29-4af7-b9e5-36be265eafc6/content