PR та електронний маркетинг в індустрії гостинності (241 Б)

Тип: На вибір студента

Кафедра: туризму

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
67Залік
84Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
632доцент Паньків Н. М.ГРГ-31с, ГРГ-32с, ГРГ-33с
832доцент Паньків Н. М.ГРГ-42с, ГРГ-41с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
648ГРГ-31сдоцент Паньків Н. М.
ГРГ-32сдоцент Паньків Н. М.
ГРГ-33сдоцент Паньків Н. М.
832ГРГ-41сдоцент Паньків Н. М.
ГРГ-42сдоцент Паньків Н. М.

Опис курсу

Метою вивчення дисципліни «PR та електронний маркетинг в індустрії гостинності» є надання майбутнім фахівцям комплексу знань про особливості провадження PR-роботи та ресурсів суб’єктів туристичного господарювання стосовно можливостей їх використання в туристичній галузі.

Досягненню цієї мети підпорядковані наступні завдання:

  • ознайомити студентів з роллю й місцем PR-роботи в системі економічних наук та розвитку туристичного бізнесу;
  • визначити специфіку  формування іміджу та PR-повідомлень туристичної фірми та готельно-ресторанного підприємства, а саме: термінологію, поняття, визначення, що використовуються  у маркетингових та PR-дослідженнях;
  • визначити місце PR-підрозділів у структурі організації;
  • ознайомити з проблемами використання, формування та розповсюдження засобів PR;
  • охарактеризувати методи PR-роботи у туризмі, формування іміджу компанії
  • діяльність з реалізації плану PR-активності;
  • проаналізувати ресурсні бази види робочих комунікацій по PR.
  • визначити тенденції та перспективи розвитку PR-комунікацій в індустрії туризму;
  • ознайомити з технологією електронного маркетингу в готельно-ресторанній сфері.

Після завершення цього курсу студент  :

знатиме:

  • поняття піару, визначення та їх сутність.
  • історію ояви та розвитку PR у світі. Етапи формування та розвитку сучасного піару у Західній Європі та США.
  • паблісіті, реклама і PR.
  • відмінності PR від пропаганди та реклами.
  • маркетинг і PR.
  • напрямки PR.
  • брендинг і PR: поняття бренду, брендингу та їх використання у піар-діяльності підприємств сфери послуг.
  • позиціонування у піар-діяльності.
  • комунікаційне управління брендом.
  • імідж та іміджелогія: теоретичні аспекти управління
  • іміджмейкінг у системі Public Relations.
  • формування іміджу туристичної компанії.
  • принципи і функції PR.
  • професії у діяльності Public Relations.
  • поняття громадськості та громадської думки та їхня роль у сфері PR.
  • закони громадської думки Хадлі Кентріла.

вмітиме:

  • визначати цільові групи громадськості для роботи у сфері PR.
  • досліджувати зв’язки із громадськістю, застосовуючи методи, підходи.
  • досліджувати діяльність служби по зв’язках з громадськістю у туризмі та сфері послуг.
  • визначати основні напрямки діяльності PR-служби.
  • формувати PR-звернення та створення PR-подій.

Рекомендована література

Основна:

  • Паньків Н. Іміджелогія та PR в туризмі: навчально-методичний посібник / Н.Паньків. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2017. – 120 с.
  • PR та електронний маркетинг в індустріі гостинності: методичні рекомендації…/ укл. Н. Паньків, М.Філь. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2020. – 43 с.
  • Паньків Н.М. PR-технології в готельній інфраструктурі Івано-Франківської області. Матеріали ХIV міжнародної наукової конференції: Географія, економіка і туризм: Львів, 2020.   С. 281-285.
  • Пандяк І. Г., Паньків Н.М. Сучасні тенденції корпоратизації ринку готельних послуг України національними операторами // Міжнародна конф. «Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації»: тези доповідей VIII Міжн. наук.-практичної конференції.- К.: Київський національний університет культури і мистецтв, 2021. – С.67-70.
  • PR в сфері гостинності України: необхідність чи світова тенденція. Готельно-ресторанний бізнес і курортна справа України : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Готельноресторанний бізнес і курортна справа України» (Івано-Франківськ, 6 грудня 2022 р.) / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника / гол. редкол. – проф. Володимир Клапчук. Івано-Франківськ, 2022.С. 397-400
  • Паньків Н.М. Туристичний імідж Львівської області – майбутня необхідність чи сучасна реальність. International scientific journal «Grail of Science» | № 25 (March, 2023). S. 589-593.
  • Паньків Наталія. Формування туристичного іміджу території України під час війни/Міжнародний науковий журнал «Грааль науки» № 30 (серпень, 2023) : за матеріалами VI Міжнародної науково-практичної конференції «Scientific researches and methods of their carrying out: world experience and domestic realities», що проводилася 4 серпня 2023 року ГО «Європейська наукова платформа» (Вінниця, Україна) та ТОВ «International Centre Corporative Management» (Відень, Австрія). С.420-423.

Допоміжна:

  • Барна Н.В. Іміджеологія: Навч. посіб. Для дистанційного навчання / За наук. ред. В. М. Бебика. – К. : Університет «Україна», 2007. – 217 с.
  • Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз / В. Бебик. – К.: МАУП, 2005. – 440 с.
  • Владимирська Г.О. Реклама : навч. посіб. / Г.О. Владимирська, П.О. Владимирський. – К. : КОНДОР, 2009. – 334 с.
  • Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю / За ред. В. Королька. – К., 2003. – 216 с. 6. Куліш А.П. Практика PR «по-українському» / А.П. Куліш. – К.:АДЕФ –Україна, 2005. – 335 с.
  • Правик Ю.М. Маркетинг туризму : підручник / Ю.М. Правик. – К. : Знання, 2008. – 303 с.

Інформаційні ресурси: