Організація готельного та ресторанного господарства (242 Б)
Тип: Нормативний
Кафедра: готельно-ресторанної справи та харчових технологій
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 1.5 | Немає |
6 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 32 | доцент Жук Ю. І. | ГРТ-31с, ГРТ-32с |
6 | 32 | доцент Жук Ю. І. | ГРТ-31с, ГРТ-32с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 32 | ГРТ-31с | Лемега Н. М. |
ГРТ-32с | Лемега Н. М. | ||
6 | 32 | ГРТ-31с | Лемега Н. М. |
ГРТ-32с | Лемега Н. М. |
Опис курсу
Метою вивчення нормативної дисципліни «Організація готельного та ресторанного господарства» є формування у студентів узагальнюючого розуміння методології та практики організації готельного бізнесу, оволодіння професійними знаннями, навичками та вміннями щодо організації виробничих процесів у закладах готельного господарства.
Завдання та цілі дисципліни «Організація готельного господарства»:
- вивчити сучасне готельне господарство світу та України;
- оволодіти принципами організації готельного бізнесу;
- засвоїти структуру організації готельних підприємств;
- вивчити організацію технологічних процесів у готельних підприємствах;
- вивчити обладнання, технічне та інформаційне забезпечення готельних підприємств.
Після завершення курсу студент
знатиме:
- виробничі можливості, виробничу функцію та ефективність технологічної системи виробництва у готельній сфері;
- особливості організації виробництва згідно типів закладів розміщення;
- нормативно-правову базу індустрії гостинності;
- функціональну організацію приміщень підприємств готельного господарства
- організацію і технологію обслуговування на житлових поверхах готельного підприємства;
- організацію і технологію роботи служб забезпечення і надання додаткових послуг у готельному підприємстві;
- інвестиції у готельний бізнес та оцінку їх ефективності;
- організацію інформаційно-рекламного обслуговування у підприємствах готельного господарства.
вмітиме:
- використовувати основи організації в діяльності готельних підприємств;
- вміти проводити аналіз технологічних процесів у готельній сфері;
- визначати характер нововведень у готельній сфері;
- створювати організаційну структуру готельного підприємства;
- раціонально та ефективно організовувати виробничий процес у службах закладів розміщення готельного типу;
- організовувати процес бронювання у готелях;
- аналізувати і адекватно реагувати на ринок готельних послуг, конкурентів;
- організовувати кадрову роботу у закладах розміщення;
- оцінювати і впроваджувати інновації, створювати оригінальний готельний продукт.
Рекомендована література
Основна
- Байлик С.И. Гостиничное хозяйство. Организация, управление, обслуживание: Уч. пособие.-К.: Дакор, 2006.-288 с.
- Мальська М.П., Пандяк І.Г. Готельний бізнес: теорія та практика. Навчальний посібник.- К.: Центр учбової літератури, 2009.- 472 с.
- Ковешніков В.С.Організація готельно – ресторанної справи: навчальний посібник / В.С. Ковешніков, М.П. Мальська, Х.Й. Роглєв.-К.: Кондор,2015.-752с.
- Роглєв Х.Й. Основи готельного менеджменту: Навч. посібник/ – К.: Кондор, 2005. – 408 с
- Сокол Т. Г. Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах: Підручник. – К.: „Альтепрес”, 2009. – 446 с.
- Тимохина Т.Л. Организация административно-хозяйственной Службы гостиницы. Учебное пособие. / Т.Л. Тимохина – М.: ИД ФОРУМ»: ИНФРА – М, 2008. – 352 с.
- Уніфіковані технології готельних послуг: Навч. посібник / За ред. проф. В.К.Федорченка; Л.Г.Лук”янова, Т.Т. Дорошенко, І.М.Мініч.-К.: Вища шк., 2001.-237 с.
- Уокер Дж.Р. Введение в гостеприимство: Учебник.-М.: ЮНИТИ, 1999.-463 с
Додаткова
- Байлик С.И.Гостиничное хозяйство. Проблемы, перспективы, сертификация.- К.: ВИРА-Р, Альтепрес, 2001.-208 с.
- В.М. Козинець Безпека життєдіяльності у сфері туризму. Навчальний посібник. Кондор. К., 2006
- Волков Ю.Ф. Введение в гостиничный и туристический бизнес. – Ростов на Дону: Фенікс, 2003.
- Готельне господарство. Збірник законодавчих актів та нормативних документів. – К., 2005
- Джон Р. Уокер. Управление гостеприимством. Вводный курс. Перевод с английского. Юнити. М., 2006
- Журнал «Гостиничное дело»
- Журнал «Гостиничный и ресторанный бізнес»
- Журнал «Отел`єр»
- Журнал «Отель»
- Журнал «Туризм и курортное дело»
- Кабушкин Н.И., БондаренкоГ.А. Менеджмент гостиниц и ресторанов.- Мн.: Новое издание, 2002. – 368 с.
- Котлер Ф. Маркетинг. Гостеприимство и туризм. – М.: Юнити, 2000.
- Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг. – К.: Альтерпрес, 2002
- Ляпина И.Ю. Организация и технология гостиничного обслуживания. Учебное пособие. – М. 2001
- Менеджмент готельно-ресторанного бізнесу: Навч. посібник / Під заг. ред. М.М. Поплавського і О.О. Гаца.-К.: Кондор, 2008.-460 с.
- Мичелли Дж. А. Ritz-Carlton: золотой стандарт гостиничного бизнеса нового тысячилетия/ Джозеф Мичелли; пер. с англ. В.С. Иващенко.- М. : Эксмо, 2009. – 320 с.
- Пфлегер Андреа. Отель. Как выстроить дело с нуля допяти звёзд / Пер. с нем. О.В. Барышевовой. – М.: ЗАО Центрполиграф, 2008. – 239с.
- Туризм и гостиничное хозяйство: Уч. пособие/ Л.П. Шматько.-М: ИКЦ „МарТ”, 2003.-352 с.
- Туризм и гостиничное хозяйство. Учебник /Под ред. проф., д.э.н. Чудновского А.Д./ – М.: 2000.
- Туристична діяльність в Україні: Нормативно – правове регулювання / Упор. О.М. Роїна.-К.: КНТ, 2006.-464 с.
- Управління сучасним готельним комплексом: Навч. посібник/ За ред. С.І. Дорогунцова.-К.: Ліра-К, 2005.-520 с.
- Федорченко В.К., Дьорова Т.А. Історія туризму в Україні. – Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2002.
- Федорченко В.К., Мініч І.М. Туристський словник-довідник. – К.: Дніпро, 2000
- Филипповский Е.Е., Шмарова Л.В. Экономика и организация гостиничного хозяйства.-м.: Финансы и статистика, 2005.-176 с.
- Франчайзинг у готельно-ресторанному бізнесі: Навч. посібник/ За заг. ред. Л.С. Трофименко і О.О. Гаца.-К.: Кондор, 2008.-370 с.