Вивчення методичних особливостей використання навчальних видань на уроках географії при підготовці фахівців ОП “Середня освіта (географія)” (за підсумками стажування доц. Ольги Мамчур)

29.11.2023 | 20:36
На підсумковій лекції з «Регіональної економічної і соціальної географії світу» для студентів групи ГРО-41с освітньої програми 014.07 «середня освіта (географія)» розглянули окремі методичні особливості навчання суспільної географії країн і регіонів у 10-11 класах.
Лектор доц. Ольга Мамчур звернула увагу на важливість збалансованого використання підручників, атласів, довідників й інших ілюстративних науково-популярних матеріалів при підготовці  до уроків майбутніх  педагогів-географів, загалом – для розвитку культури читання.
Рекомендувала алгоритм-схему аналізу суспільно-географічних регіонів, а також особливості застосування головної (підручників, атласів, інших карт) і додаткової літератури для навчальних завдань на уроках з географії під час поточної педагогічної практики.
Доц. Ольга Мамчур поділилась досвідом стажування в Тюбінґенському університеті імені Карла Еберґарта, зокрема особливостями та методичними підходами щодо створення і подання навчальних матеріалів у німецьких шкільних підручниках, довідниках і атласах (на базі бібліотек Тюбінгена та Штутгарта).