Виробнича практика (242 М ТД)
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 6 | Диференційований залік |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 67 | ГрТМ-11с | доцент Паньків Н. М. |
Опис курсу
Мета практики полягає у вивченні студентами практичного досвіду організації й управління туристичними підприємствами у м. Львові безпосередньо на виробництві з відривом від навчального процесу. Також дослідженні реґіональних особливостей розвитку внутрішнього туризму у м. Львові. Практики реалізують шляхом стажування у туристичних фірмах, готельно-ресторанних комплексах та інших закладах гостинності, проведення тематичних екскурсій і тренінгів, діалогу з провідними спеціалістами різних напрямів туристичної діяльності м. Львова. Студенти ознайомлюються з структурою управління туристичним підприємством, аналізують отримані теоретичні знання у порівнянні з практичною реальністю.
Головні завдання практики:
- залучення студентів до виробничої діяльності у сфері туризму;
- закріплення, поглиблення теоретичних знань, набутих у ході аудиторного та самостійного вивчення базових дисциплін, застосування здобутих знань та умінь на практиці;
- вивчення сучасного стану туристичної індустрії та ринку туристичних послуг, перейняття передового досвіду управлінських та виробничих процесів у туристичному бізнесі;
- ознайомлення з виробничою матеріально-технічною та організаційно-функціональною структурою управління рекреаційно-туристичними підприємствами, вивчення їхнього рекламно-інформаційного забезпечення і комунікацій;
- закріплення, поглиблення теоретичних знань, набутих у ході аудиторного та самостійного вивчення базових дисциплін, застосування здобутих знань та умінь на практиці;
- ознайомлення студентів – майбутніх фахівців галузі туризму з туристичною інфраструктурою та вибір у перспективі місця професійної діяльності.
- набуття навичок ділового спілкування з працівниками туристичної індустрії та клієнтами, вивчення психолого-етичних особливостей ділового спілкування;
- зібрання та опрацювання фактичного матеріалу, його узагальнення, набуття навичок аналітично-конструктивного опрацювання та самостійного дослідження в перспективі у формі курсової, дипломної та іншого виду студентської наукової роботи.
В результаті проходження виробничої практики
Студенти повинні знати:
- організацію, особливості управління, технології функціонування туристичного підприємства та підприємств гостинності міста Львова по місцю проходженні виробничої практики;
- механізм створення туристичного продукту, продукту гостинності в процесі взаємодії підприємств туристичного профілю;
- просторову та функціональну організацію підприємств турбізнесу і сфери гостинності у місті Львові;
- проблеми функціонування локального ринку (місто Львів) та національного ринку туристичних послуг та послуг гостинності.
- вимоги національних державних стандартів та внутрішні вимоги підприємств туристичного профілю щодо формування туристичних послуг.
Студенти повинні вміти:
- аналізувати особливості функціонування об’єктів туристичного профілю згідно їхнього розташування, взаємодії з іншими об’єктами;
- виявляти оптимальні варіанти перспективного розвитку туристичних підприємств, підприємств гостинності згідно особливостей просторової організації, наявної ресурсної, інформаційно-комунікативної бази;
- обрати ефективні методи, отримати необхідну статистичну, технологічну документацію щодо польових та камеральних досліджень;
- вести документацію дослідження, користування довідковою літературою, технологічною і статистичною інформацією.
- проводити польові і камеральні дослідження об’єктів туристичного профілю, туристичної інфраструктури та туристичних ресурсів регіону вивчення;
- аналізувати особливості організації, управління, технології функціонування туристичних підприємств і підприємств гостинності.
Рекомендована література
Базова:
- Безручко Л., Грицишин А. Світове готельне і ресторанне господарство: методичні вказівки (для студентів спеціальності 241 Готельно-ресторанна справа).Львів: ЛНУ імені І. Франка, 2021. 40 с.
- Мальська М.П., Пандяк І.Г. Організація наукових досліджень. К.: Центр учбової літератури.2017 р. 136 с.
- Мальська М.П., Бордун О.Ю. Організація та планування діяльності туристичних підприємств: Теорія та практика: Навч.посіб.– К.:Центр учбової літератури , 2012.– 248 с.
- Пандяк І.Г., Зінько Ю.В., Манько А.М. Навчально-методичні матеріали із навчальної практики для студентів ІІ курсу спеціальності “туризм” спеціалізації “туризм”. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2006. – 54 с.
- Пандяк І.Г., Мальська М.П. Готельний бізнес: теорія та практика. Підручник. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 472 с.
- Бейдик О.О. Словник-довідник з географії туризму, рекреалогії та рекреаційної географії. – К.: Ін-т туризму федерації профспілок України, 1998. – 130 с.
- Кодекс законів про працю України
- Закон України «Про вищу освіту»
- Наказ Міністерства освіти України від 08 квітня 1993 року № 93 «Про затвердження Положення про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України»
Допоміжна:
- Мальська М.П., Худо В.В., Цибух В.І. Основи туристичного бізнесу. Навчальний посібник. Львів: Видавничий центр ЛНУ ім. Івана Франка, 2003. 360 с.
- Сокол Т.Г. Основи туризмознавства: Навч. посібник. К.: Ред Лайн, 1999. 77 с.
- Туризм в Україні. Зб. нормативно-правових актів. К.: ТАУ, 1997-1999. Т.1-5.
- Литвин О.В. Методичні рекомендації з проходження виробничої практики для здобувачів вищої освіти ІІ курсу денної та заочної форми навчання освітньо-професійної програми Туризм початкового (короткий цикл) рівня вищої освіти «молодший бакалавр». Умань: УДПУ. 2020. 23 с.
- https://ep3.nuwm.edu.ua/17603/1/05-08-105.pdf