Методика розробки турів (242 Б)
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
8 | 4 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
8 | 32 | доцент Каднічанський Д. А. | ГРТ-41с, ГРТ-42с, ГРТ-43с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
8 | 32 | ГРТ-41с | доцент Каднічанський Д. А. |
ГРТ-42с | доцент Каднічанський Д. А. | ||
ГРТ-43с |
Опис курсу
Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб стати фахівцем туристичної галузі і посісти конкурентоздатну позицію на ринку праці. Тому у курсі представлено як огляд особливостей рекреаційно- туристичних ресурсів, так і процесів та інструментів, які потрібні для створення ефективного туристичного продукту.
Предмет «Методика розробки турів» розроблений для фахової підготовки студентів-бакалаврів. У даному курсі висвітлюються питання вивчення рекреаційно- туристичних ресурсів, організації і проведення турів, природні та культурні атракції та їхроль у формуванні туристичного зацікавлення, програми розвитку туризму в Україні.
Цей навчальний курс має суто практичну спрямованість. Він розрахований на студентів старших курсів, що вже мають певну теоретичну базу в результаті вивчення комплексу спеціальних дисциплін: туристичні ресурси, організація і економіка туризму, основи туризмознавства, системи гостинності, основи маркетингу і менеджменту.
Методична побудова курсу передбачає обов’язкове практичне закріплення теоретичного матеріалу.
Після завершення цього курсу студент:
знатиме:
- загальні відомості, основні поняття, завдання та цілі методики розробки турів;
- оволодіти термінологією, основними методами, що використовується при розробці турів;
- чинники просування, удосконалення та розвитку туристичного продукту;
вмітиме:
- вміти орієнтуватися в потребах і тенденціях ринку туризму;
- критично осмислювати і аналізувати туристичні події в Україні та світі;
- проводити дослідження туристичних ресурсів;
- збирати та обробляти інформацію;
- систематизувати та узагальнювати одержувану інформацію про потреби та тенденції розвитку туризму, самостійно аналізувати події та робити висновки.
Рекомендована література
Основна:
- Закон України “Про туризм” від 15.09.1995р. №31, з змінами, внесеними згідно із Законом № 1276-VI ( 1276-17 ) від 16.04.2009
- Закон України “Про охорону культурної спадщини” 3. Бейдик О.О. Словник-довідник з географії туризму, рекреології та рекреаційної географії. – К.: Палітра, 1998. – 130 с.
- Бейдик О.О. Словник-довідник з географії туризму, рекреології та
рекреаційної географії. – К.: Палітра, 1998. – 130 с - Бабарицька В.К., Любіцева О.О. Організація туризму. Навчальний посібник. Част.І. –Київ: КУ, 1998.
- Любіцева О.О. Методика розробки турів / О.О. Любіцева. – Київ : Альтерпрес, 2003. -104 с.
- Мальська М., Худо В. Менеджмент туризму: Навчальний посібник. – Львів: Вид.центр. ЛНУ, 2002. – 314 с.