Івент та МІСЕ-менеджмент у готельно-ресторанному господарстві (241 Б)
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
6 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
6 | 32 | Грицишин А. Т. | ГРГ-31с, ГРГ-32с, ГРГ-33с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
6 | 32 | ГРГ-31с | Грицишин А. Т. |
ГРГ-32с | Грицишин А. Т. | ||
ГРГ-33с | Грицишин А. Т. |
Опис курсу
Метою вивчення нормативної дисципліни «Івент та МІСЕ-менеджмент у готельно-ресторанному господарстві» є сформувати необхідні теоретичні знання та практичні компетенції з основ організації івент та МІСЕ-менеджменту у готельно-ресторанному господарстві, сформувати у майбутнього фахівця у сфері послуг глибокі знання з предмету та принципи його вивчення, а також різні аспекти зміни у ході розвитку сучасного туристичного бізнесу. Вивчення проблеми відіграє важливу загальноосвітню, світоглядну, патріотичну, методологічну роль у підготовці висококваліфікованих спеціалістів у сфері послуг, а також процесів розвитку сфери в цілому.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Івент та МІСЕ-менеджмент у готельно-ресторанному господарстві» є:
– оволодіння знаннями з організації івент та МІСЕ-менеджменту у готельно-ресторанному господарстві;
– виявлення основних напрямів і тенденцій розвитку організації івент та МІСЕ-менеджменту у готельно-ресторанному господарстві;
– набуття студентами навичок роботи з нормативними матеріалами щодо організації івент та МІСЕ-менеджменту у готельно-ресторанному господарстві;
– вміння застосовувати теоретичні знання у вирішенні практичних завдань;
– вміння вирішувати складні і проблемні ситуації під час організації івентивного та конвенційного туру.
Після завершення цього курсу студент буде :
знати: теоретичні засади івент та МІСЕ-менеджменту у готельно-ресторанному господарстві; характеристику основних видів івент та МІСЕ-менеджменту у готельно-ресторанному господарстві; фактори і сучасні умови розвитку івент та МІСЕ-менеджменту у готельно-ресторанному господарстві; тенденції розвитку івент та МІСЕ-менеджменту у готельно-ресторанному господарстві; методи наукового дослідження івент та МІСЕ-менеджменту у готельно-ресторанному господарстві; розвиток в’їзних та виїзних тур бізнес потоків України; ресурсну базу івент та МІСЕ-менеджменту.
вміти: проводити дослідження географії МІСЕ-туризму в Україні та світі, оцінювати рівень конкурентоспроможності туристичного потенціалу МІСЕ-індустрії тої чи іншої країни з метою порівняння загального конкурентного потенціалу країни на туристичному ринку загалом, та формувати стратегічний план його розвитку в подальшій перспективі; аналізувати статистичні дані; працювати з першоджерелами, науковими публікаціями, різними документами, рекомендованою літературою; сисTopicтизувати свої переконання, відпрацювати навички наукової дискусії; використовувати важливі теоретичні положення, методичні рекомендації і практичні поради в професійній діяльності.
Рекомендована література
Основна:
- Anas M. S.,Maddiah N. A., Noor E. et al. Key success factors toward MICE industry: A systematic literature review / Journal of Tourism, Hospitality & Culinary Arts (JTHCA), Vol. 12 (1). pp. 1-34.
- Biaett V., Richards G. Event experiences: Measurement and meaning. Journal of Policy Research in Tourism, Leisure and Events, Vol.12(3). pp. 277–292. https://doi.org/10.1080/19407963.2020.1820146
- Getz D. Event tourism: Definition, evolution, and research. Tourism Management, Vol. 29(3). pp. 403–428. https://doi.org/10.1016/j.tourman.2007.07.017
- Getz D., Page S. J. Event studies. Theory, research and policy for planned events (5th). Taylor & Francis, 2024. 518 p.
- Goldblatt J. Special Events: Twenty-First Century Global Event Management (The Wiley Event Management Series). 2002. 488 p.
- ICCA (International Congress and Convention Association). URL: http://www.iccaworld.com
- José Manuel Hernández-Mogollón, José Antonio FolgadoFernández, Paulo Alexandre Oliveira Duarte. Event tourism analysis and state of the art. – European Journal of Tourism, Hospitality and Recreation, Vol. 5, Issue 2, Portugal, 2014. – P. 83–102.
- Lau C. Manual on Elective I – Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions (MICE). – The Hong Kong Polytechnic University, 2009. – 149 р.
- Skoultsos Sofoklis G., Paris Tsartas. EVENT TOURISM: STATEMENTS AND QUESTIONS. – TOURISMOS: AN INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY JOURNAL OF TOURISM, Vol. 4, Issue 4, Spring 2009. – P. 293–310.
Додаткова:
- Андренко І. Б. Діловий туризм: навч. посібник / І. Б. Андренко; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків: ХНУМГ, 2014. – 165 с.
- Білоус С. В. Проблеми та напрямки вдосконалення подієвого менеджменту в Україні / С. В. Білоус, А. Т. Грицишин, І. З. Мункачій // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». – Випуск 2 (103). – 2021. – C. 51–56.
- Білоус С. В., Грицишин А. Т., Безручко Л. С., Гаталяк О. М. Стратегічний менеджмент подієвого туризму. Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. – Умань, 2021. – C. 45–48.
- Мальська М. П., Грицишин А. Т., Білоус С. В., Топорницька М. Я. Фестивальний туризм: теорія та практика: навч. посібник / М. П. Мальська, А. Т. Грицишин, С. В. Білоус, М. Я. Топорницька. Київ : Видавець ФОП Піча Ю. В., 2022. – 232 с.
- Малюта Л. Event-менеджмент в індустрії туризму / Л. Малюта, Р. Шерстюк, Г. Островська // Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки, 2021. – Вип. 6 (39). – С. 220–230.
- Музичка Є. О. Тенденції розвитку світового ринку mice-туризму. // Ефективна економіка, 2019. – № 2. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6910
- Радіонова О.М. Конспект лекцій з курсу “Івент-технології” / О.М.Радіонова; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2015. – 67 с.