Семінар-зустріч викладачів та студентів кафедри туризму із представниками туристичного оператора «Ideas & Journey Travel»

09.11.2018 | 10:28

8 листопада 2018 р. на географічному факультеті у аудиторії №6 відбулася зустріч представника міжнародного туристичного оператора «Ideas & Journey Travel» («Ідеї та Подорожі») в особі Бербеничук Яни Сергіївни із студентами та викладачами кафедри туризму. Зустріч була присвячена програмам стажування та навчальних і виробничих практик у Республіці Болгарії для студентів старших курсів. У заході взяли участь студенти 2-го, 3-го, 4-го курсів та викладачі кафедри – доц. Монастирський В.Р., ас. Біланюк О.П., доц. Гамкало., доц. Красько А.Б., доц. Манько А.М., доц. Масюк Ю.О.

Студенти, які проходили стажування у міжнародного туроператора «Ideas & Journey Travel», були відзначені сертифікатами учасників опертивної робочої команди сезону 2018 року. Сертифікати були засвідчені приймаючою стороною – болгарським туроператором «TURAL» та були вручені студентам кафедри туризму особисто від імені директора туристичного оператора «Ideas & Journey Travel» Бербеничук Яни Сергіївни.

На зустрічі було обговорено умови стажування студентів на посадах «Покоївка», «Бармен», «Швейцар», «Працівник кухні», «Офіціант/Помічник офіціанта», «Хостес», «Аніматор» у готельно-відпочинкових комплексах курортних зон Чорноморського узбережжя Болгарії (Варна, Золоті Піски, Бяла, Обзор, Св. Влас, Сонячний берег, Нессебр, Бургас, Помор’є та ін.), визначено перелік вимог до стажерів та умови, які гарантуватимуться студентам під час проходження стажування.

Для студентів був проведений семінар, під час якого майбутні фахівці із туризму мали можливість ознайомитися із діяльністю туристичної компанії-туроператора та туропетатора-приймаючої сторони, із основними напрямками їхньої роботи, а також географічними, природними, історико-культурними особливостями території сучасної Республіки Болгарії.

Студентам, які брали участь у стажуванні під час літнього сезону 2018 року, було надано слово для короткого виступу щодо вражень, досвіду, навичок, здобутих протягом перебування у готельних комплексах, а також піднімалися питання вимог до майбутнього персоналу та особливості роботи з туристами.