Практика студентів 2 курсу кафедри туризму спеціальності «Туризм» на підприємствах туристичного бізнесу м. Львова

12.07.2018 | 13:31

В рамках навчальної практики «Організація та технологія діяльності туристичних підприємств» студенти груп ГРТ-22, ГРТ-23 (керівники груп – доц. Пандяк І.Г., ас. Масюк Ю.О., доц. Ховалко А.Б., ас. Ярмолович В.В.) 10 липня 2018 р. відвідали туристичні фірми «Misto.Travel» та «Кий Авіа Вест».

«Misto.Travel» – першопрохідці онлайн-продаж туристичних пакетів в Україні. Дана фірма-турагент працює на ринку трохи більше двох років, на сьогодні налічує 12 працівників. Директор туристичного агенства «Misto.Travel» Гірник Тарас Борисович наголосив на необхідності впровадження динамічного пакетування – онлайн платформи на базі власного сайту, яка би містила удосконалені фільтри вибору потрібних складових туристичного продукту (бажаного готелю, бажаного трансферу, бажаних екскурсій та ін.). Для українських туристичних підприємств динамічне пакетування – це системні технологічні рішення, які можуть забезпечувати конкурентопроможність з міжнародними інтернет-ресурсами турпослуг, які охоплюють вітчизняний ринок. Запровадження такої технології дозволить підвищити продуктивність праці працівників та ефективність діяльності компанії, оптимізувати та автоматизувати бізнес-процеси, впровадити нові стандарти обслуговування.

«Кий Авіа Вест» надає послуги із в’їзного та виїзного туризму, екскурсійний супровід по Україні, автобусні тури по Європі, послуги авіаперевезення, а також послуги навчання за кордоном та транспортні послуги.

«Кий Авіа Вест» є одним із найстаріших туроператорів у Львові, а її керівник, п. Гладілова Наталія Павлівна виховала не одне покоління менеджерів туристичного бізнесу, екскурсоводів, гідів-перекладачів. Вона наголосила, що для менеджера туристичного бізнесу на сьогодні пріоритетним є не лише знання іноземних мов (що є, безумовно, є головною вимогою у прийнятті на роботу), а й бездоганне знання географії курортів у всьому світі, орієтація у актуальних пропозицях ринку, знання новітніх інформаційних технологій бронювання. Кожен майбутній фахівець з туризму повинен володіти туристичною термінологією, основами туристичного маркетингу, вміти формувати рекламну туристичну пропозицію та складати програми турів. При компанії діють ліцензовані курси Центру «Мандри Плюс», випускники яких отримують ліцензії гідів-екскурсоводів. На сьогодні дані курси закінчили чимало випускників кафедри туризму, і серед них є також і викладачі кафедри. «Кий Авіа Вест» є кузнею молодих кадрів і на сьогодні у цій компанії працюють випускники кафедри, а також студенти третього курсу спеціальності «Туризм» Войтенко Ольга та Гогунський Давид.

В рамках навчальної практики 11 липня 2018 р. студенти та викладачі відвідали туристичну фірму «Трайдент».

«Трайдент Консалтінг та Інвестиції» – львівський туроператор та турагент, який працює на ринку 21 рік. Турпідприємство проводить політику співпраці лише з надійними партнерами в сфері туризму, банківських послуг, страхування. Менеджери «Трайденту» намагається дотримуватися кращих стандартів ведення бізнесу, про що свідчать сформований багаторічний імідж компанії, а також численні подяки та дипломи від таких партнерів як «Coral Travel», «Tur Tez», «Tez Tour», «Join Up», «Anex Tour» та ін. Турпідприємство продає туристичні пакети в усі провідні туристичні країни світу, а також спеціалізуться на таких напрямках як Австрія, Болгарія, Хорватія, Домініканська Республіка, Маврикій, Мальдівські, Сейшельські, Канарські острови, Мексика, Танзанія, Греція, Італія, Індія, Шрі-Ланка, Ізраїль та ін.

Директор компанії «Трайдент» Мала Ірина Миколаївна розповіла про особливість ведення бізнесу в сучасних умовах, діяльність франчайзингових офісів у Києві, Луцьку, Ужгороді, необхідність оновлення бренду підприємства попри успішність торгової марки. Директор зазначила, що на сьогодні сезонність у туристичній сфері не відіграє суттєвого значення, оскільки все більше сегментів споживачів зазделегідь планують свій відпочинок. Ірина Миколаївна ознайомила студентів та викладачів із відділами компанії (відділ авіаквитків, відділом бронювання, відділом в’їзного туризму, бекофісом та ін.), розповіла про особливості робои із системою бронювання «Amadeus», охарактеризувала основні вимоги, що висуваються до менеджерів туристичного бізнесу.

Кафедра туризму в особі викладачів та студентів щиро дякує директорам Гірнику Тарасу Борисовичу, Гладіловій Наталії Павлівні та Малій Ірині Миколаївні за проведені екскурсії та цікаві лекції з основ туристичного бізнесу!