Маркетинг подій та конференцій (242 М)

Тип: На вибір студента

Кафедра: туризму

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
113Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
1116доцент Безручко Л. С.ГрТМ-21с, ГрТМ-22с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
1116ГрТМ-21сдоцент Дмитрук Р. Я.
ГрТМ-22сдоцент Дмитрук Р. Я.

Опис курсу

Метою вивчення нормативної/вибіркової дисципліни «Маркетинг подій та конференцій» є ознайомлення студентів з основними теоретичними та практичними методами і тенденціями маркетингу подій та конференцій як з вітчизняного та і зарубіжного досвіду. Приділити увагу позиціонуванню та дослідженню меркетингових інструментів, а також просуванню та рекламі подій та конференцій на ринку, вмінню досліджувати та правильно аналізувати івент-ринок, сформувати здатність до практичного дослідження поведінки споживачів та збору і обробки маркетингової інформації, сформувати необхідні навички управління івент-заходами.
Для чого необхідно вирішити такі завдання:

  • вивчення основ подієвого маркетингу;
  • освоєння інструментів подієвого маркетингу;
  • вивчення специфіки процесу організації івент-заходів.

В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: специфіку застосування маркетингових інструментів на туристичному підприємстві, види маркетингових стратегій.
вміти: провести ефективне маркетингове планування, обрати оптимальний вид маркетингової стратегії для підготови подій відповідно до сформованих умов.

Рекомендована література

Основна:

  • Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. – К.: Лібра, 2004. – 712 с.
  • Балабанова Л. В Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова – К.: ЦУЛ, 2019. – 612 с.
  • Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. – 4-е. вид., доп. – К.: Лібра, 2006 – 717 с.
  • Гончарук Я.А., Павленко, А.Ф., Скибінський С.А Маркетинг Навч. посіб. у тестах/Київський національний економічний ун-т; Львівська комерційна академія. – К.: КНЕУ, 2002. — 314 с.
  • Карягін Ю.О., Тимошенко З.І., Демура Т.О., Мунін Г.Б., Маркетинг турпродукту/ Підручник. – К. Кондор, 2009- 394 с.
  • Пурська І. С., Мальська М. П. Міжнародний маркетинг / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. В. Занько. – К.: Знання, 2012. – 285 с.
  • Король І. В. Маркетингові комунікації: навчально‑методичний посібник [Текст] / І. В. Король; МОН України, Уманський державний пед. ун‑т імені Павла Тичини. Умань: Візаві, 2018. – 191 с.
  • Котлер Ф. Основи маркетингу / Філіп Котлер, Гарi Армстронг. — К.: Діалектика, 2020. – 880 с.
  • Мальська М.П. Іміджеологія і PR у туризмі: підручник / М. П. Мальська, Н. М. Паньків. – Київ : Видавництво «Каравела», 2023. – 246 с.
  • Мальська М.П. Маркетинг у туризмі: підручник / М.П. Мальська, Н.Л. Мандюк – К.: ЦУЛ, 2016. – 366 с.
  • Повалій Т. Л. Івент-менеджмент : навчальний посібник / Т. Л. Повалій, Н. Д. Світайло. – Суми : Сумський державний університет, 2021. – 198 c.
  • Попова Н. В. Маркетингові комунікації : підручник / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха ; під загальною редакцією Н. В. Попової. Харків: «Факт», 2020. 315 с.

Додаткова:

  • Інформація про туристичні виставки в Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу: www.autoexpo.ua/ex/toursalon/, www.uitt-kiev.com
  • Офіційний сайт Міністерства культури і туризму України [Електронний ресурс] – Режим доступу: www.mincult.gov.ua.
  • Заборовський В. П. Основи маркетингу/Подільська держ. аграрно-технічна академія. — Кам’янець-Подільський: Абетка, 2002. — 153 с.
  • Заяць Т.А., Тарлопов 1,0., Пилипенко О.О. Управління маркетингом на підприємстві. — Донецьк: Юго-Восток, 2006. – 252 с.
  • Кошкалда І.В. Маркетингові дослідження: Навч. посібник/Харківський національний аграрний ун-т ім. В.В.Докучаева. – X., 2007. – 158 с.
  • Матвіїв М.Я. Маркетинг знань: методологічний та організаційний аспекти. – Т.: Економічна думка, 2007. — 448 с.
  • Скибінський СВ., Штуль В.П. Маркетинг: навч. посібник у схемах і таблицях/Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана. -К..КНЕУ, 2007.-224с.
  • Скибінський С.В. Маркетинг: Підручник для студ. вищих навч. закл./ Львівська комерційна академія. — Л., 2000. — 640 с.
  • Мунтян І. Князєва О., Рафаела Р. Event-маркетинг в системі маркетингових комунікацій України. Економіка та суспільство. Маркетинг. 2021: №28 URL: https://bit.ly/3E3Bczb
  • Пічик К. Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2016. № 1(1). С. 145–148.
  • https://idmarketing.com.ua
  • http://marketer.ua
  • http://marketing-helping.com/
  • http://marketing-ua.com
  • http://newfuture.pro

Силабус: Маркетинг подій та конференцій. 2024-2025 н. р.

Завантажити силабус