Маркетинг подій та конференцій

Тип: На вибір студента

Кафедра: туризму

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
23Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
216Білоус С. В.ГрТМ-12

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
216ГрТМ-12Білоус С. В.

Опис курсу

Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинг подій та конференцій» є на основі міждисциплінарного підходу ознайомити студентів з основними теоретичними та практичними методами і тенденціями маркетингу подій та конференцій як з вітчизняного та і зарубіжного досвіду. Головна увага приділяється позиціонуванню та дослідженню меркетингових інструментів, а також просуванню та рекламі подій та конференцій на ринку, вмінню досліджувати та правильно аналізувати івент-ринок, здатністю до практичного дослідження поведінки споживачів та збору і обробки маркетингової інформації.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Маркетинг подій та конференцій» є ознайомлення з основними інструментами та тенденціями розвитку маркетингу подій та конференцій; формування у студентів здатності до самостійного творчого мислення та розв’язання практичних маркетингових задач.
Результати навчання:
знати:
• загальні відомості, основні поняття, завдання та цілі маркетингу;
• оволодіти термінологією, основними методами, що використовується при маркетингових дослідженнях подій та конференцій;
• чинники просування, удосконалення та розвитку маркетингу івент-послуг;
• види реклами подій та конференцій, та основи і принципи стратегій івент-маркетингу;
вміти:
• вміти орієнтуватися в потребах і тенденціях ринку івент- послуг;
• критично осмислювати і аналізувати події та конференції;
• проводити дослідження поведінки споживача івент- послуг;
• збирати та обробляти маркетингову інформацію;
• систематизувати та узагальнювати одержувану інформацію про потреби та тенденції
івент-індустрії, самостійно аналізувати події та робити висновки.

Рекомендована література

Основна

  • Карягін Ю.О., Тимошенко З.І., Демура Т.О., Мунін Г.Б., Маркетинг турпродукту/Підручник. – К. Кондор, 2009- 394 с.
    Астахова / Маркетинг: Навч. посіб./Харківський національний економічний ун-т. – X.:Вид. ХНЕУ, 2006. – 208 с.
  • Брассингтон Ф., Петтитт С. Основы маркетинга — Д.: Баланс Бизнес Букс, 2007. – 768 с.
  • Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. – К.: Лібра,
    2004. – 712 с.
  • Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. – 4-е. вид.,
    доп. – К.: Лібра, 2006 – 717 с.
  • Гнатушенко В.В. Конкурентный маркетинг на предприятии/Донецкий национальный ун-т.— Донецк: Юго-Восток, 2006. — 266 с.
  • Гончарук Я.А., Павленко, А.Ф., Скибінський С.А Маркетинг Навч. посіб. утестах/Київський національний економічний ун-т; Львівська комерційна академія. – К.:КНЕУ, 2002. — 314с.
  • Данилишин Б.М., Любченко ОМ. Маркетингова стратегія регіонального продовольчого ринку. — Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2006 – 250 с.
  • Пурська І. С., Мальська М. П. Міжнародний маркетинг / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. В. Занько. –К.: Знання, 2012. – 285 с.

Додаткова

  • Інформація про туристичні виставки в Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу: www.autoexpo.ua/ex/toursalon/, www.uitt-kiev.com
  • Офіційний сайт Міністерства культури і туризму України[Електронний ресурс] – Режим доступу: www.mincult.gov.ua.
  • Заборовський В. П. Основи маркетингу/Подільська держ. аграрно-технічна академія. — Кам’янець-Подільський: Абетка, 2002. — 153с.
  • Запесоцкий А.С. Стратегический маркетинг в туризме: Учеб.пособие для студ. вузов по спец. “Социально-культурная деятельность”/Санкт-Петер-бургский гуманитарный ун-т профсоюзов. — СПб.: СПбГУП, 1999. – 384 с.
  • Заяць Т.А., Тарлопов 1,0., Пилипенко О.О. Управління маркетингом на підприємстві. — Донецьк: Юго-Восток, 2006. – 252с.
  • Ильяшемко СИ. Маркетинг в примерах и задачах: Учеб.пособие/Сумской гос. ун-т. — Сумы: Изд. Сум ГУ, 2006. – 107 с.
  • Кошкалда І.В. Маркетингові дослідження: Навч. посібник/Харківський національний аграрний ун-т ім. В.В.Докучаева. – X., 2007. – 158 с.
  • Матвіїв М.Я. Маркетинг знань: методологічний та організаційний аспекти. – Т.: Економічна думка, 2007. — 448 с.
  • Скибінський СВ., Штуль В.П. Маркетинг: навч. посібник у схемах і таблицях/Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана. -К..КНЕУ, 2007.-224с.
  • Скибінський С.В. Маркетинг: Підручник для студ. вищих навч. закл./ Львівська комерційна академія. — Л., 2000. — 640 с

Навчальна програма

Завантажити навчальну програму

Силабус

Завантажити силабус