Маркетинг подій та конференцій (242 М)
Тип: На вибір студента
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
11 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
11 | 16 | доцент Безручко Л. С. | ГрТМ-21с, ГрТМ-22с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
11 | 16 | ГрТМ-21с | доцент Дмитрук Р. Я. |
ГрТМ-22с | доцент Дмитрук Р. Я. |
Опис курсу
Метою вивчення нормативної/вибіркової дисципліни «Маркетинг подій та конференцій» є ознайомлення студентів з основними теоретичними та практичними методами і тенденціями маркетингу подій та конференцій як з вітчизняного та і зарубіжного досвіду. Приділити увагу позиціонуванню та дослідженню меркетингових інструментів, а також просуванню та рекламі подій та конференцій на ринку, вмінню досліджувати та правильно аналізувати івент-ринок, сформувати здатність до практичного дослідження поведінки споживачів та збору і обробки маркетингової інформації, сформувати необхідні навички управління івент-заходами.
Для чого необхідно вирішити такі завдання:
- вивчення основ подієвого маркетингу;
- освоєння інструментів подієвого маркетингу;
- вивчення специфіки процесу організації івент-заходів.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: специфіку застосування маркетингових інструментів на туристичному підприємстві, види маркетингових стратегій.
вміти: провести ефективне маркетингове планування, обрати оптимальний вид маркетингової стратегії для підготови подій відповідно до сформованих умов.
Рекомендована література
Основна:
- Гаркавенко С. С. Маркетинг: Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. – К.: Лібра, 2004. – 712 с.
- Балабанова Л. В Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова – К.: ЦУЛ, 2019. – 612 с.
- Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. – 4-е. вид., доп. – К.: Лібра, 2006 – 717 с.
- Гончарук Я.А., Павленко, А.Ф., Скибінський С.А Маркетинг Навч. посіб. у тестах/Київський національний економічний ун-т; Львівська комерційна академія. – К.: КНЕУ, 2002. — 314 с.
- Карягін Ю.О., Тимошенко З.І., Демура Т.О., Мунін Г.Б., Маркетинг турпродукту/ Підручник. – К. Кондор, 2009- 394 с.
- Пурська І. С., Мальська М. П. Міжнародний маркетинг / І. С. Пурська, М. П. Мальська, Ю. В. Занько. – К.: Знання, 2012. – 285 с.
- Король І. В. Маркетингові комунікації: навчально‑методичний посібник [Текст] / І. В. Король; МОН України, Уманський державний пед. ун‑т імені Павла Тичини. Умань: Візаві, 2018. – 191 с.
- Котлер Ф. Основи маркетингу / Філіп Котлер, Гарi Армстронг. — К.: Діалектика, 2020. – 880 с.
- Мальська М.П. Іміджеологія і PR у туризмі: підручник / М. П. Мальська, Н. М. Паньків. – Київ : Видавництво «Каравела», 2023. – 246 с.
- Мальська М.П. Маркетинг у туризмі: підручник / М.П. Мальська, Н.Л. Мандюк – К.: ЦУЛ, 2016. – 366 с.
- Повалій Т. Л. Івент-менеджмент : навчальний посібник / Т. Л. Повалій, Н. Д. Світайло. – Суми : Сумський державний університет, 2021. – 198 c.
- Попова Н. В. Маркетингові комунікації : підручник / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха ; під загальною редакцією Н. В. Попової. Харків: «Факт», 2020. 315 с.
Додаткова:
- Інформація про туристичні виставки в Україні [Електронний ресурс] – Режим доступу: www.autoexpo.ua/ex/toursalon/, www.uitt-kiev.com
- Офіційний сайт Міністерства культури і туризму України [Електронний ресурс] – Режим доступу: www.mincult.gov.ua.
- Заборовський В. П. Основи маркетингу/Подільська держ. аграрно-технічна академія. — Кам’янець-Подільський: Абетка, 2002. — 153 с.
- Заяць Т.А., Тарлопов 1,0., Пилипенко О.О. Управління маркетингом на підприємстві. — Донецьк: Юго-Восток, 2006. – 252 с.
- Кошкалда І.В. Маркетингові дослідження: Навч. посібник/Харківський національний аграрний ун-т ім. В.В.Докучаева. – X., 2007. – 158 с.
- Матвіїв М.Я. Маркетинг знань: методологічний та організаційний аспекти. – Т.: Економічна думка, 2007. — 448 с.
- Скибінський СВ., Штуль В.П. Маркетинг: навч. посібник у схемах і таблицях/Київський національний економічний ун-т ім. Вадима Гетьмана. -К..КНЕУ, 2007.-224с.
- Скибінський С.В. Маркетинг: Підручник для студ. вищих навч. закл./ Львівська комерційна академія. — Л., 2000. — 640 с.
- Мунтян І. Князєва О., Рафаела Р. Event-маркетинг в системі маркетингових комунікацій України. Економіка та суспільство. Маркетинг. 2021: №28 URL: https://bit.ly/3E3Bczb
- Пічик К. Івент-маркетинг як сучасний інструмент впливу на споживача. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2016. № 1(1). С. 145–148.
- https://idmarketing.com.ua
- http://marketer.ua
- http://marketing-helping.com/
- http://marketing-ua.com
- http://newfuture.pro