Іноземна мова (106 Б)
Тип: Нормативний
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 3 | Залік |
2 | 3 | Іспит |
3 | 3 | Залік |
4 | 3 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 64 | ГРФ-11с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. |
ГрФУ-11с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. | ||
ГрФЕ-11с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. | ||
2 | 64 | ГРФ-11с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. |
ГрФУ-11с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. | ||
ГрФЕ-11с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. | ||
3 | 64 | ГрФ-21с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. |
ГрФУ-21с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. | ||
ГРФЕ-21с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. | ||
4 | 64 | ГрФ-21с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. |
ГрФУ-21с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. | ||
ГРФЕ-21с | доцент Рубель Н. В., Івасів Н. С. |
Опис курсу
Метою вивчення нормативної дисципліни «Іноземна мова (англійська) рівня B2» є формування і розвиток англомовної професійної комунікативної компетентності на рівні B2 у студентів природничих спеціальностей. Це, своєю чергою, передбачає оволодіння студентами англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально-побутовій, соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій, а також формування здатності будувати ефективні мовленнєві діяльність та поведінку. Курс спрямований на підготовку академічно-мобільних та висококомпетентних фахівців.
Після завершення цього курсу студент буде
знати:
- систему мови, її закони, правила та особливості, а також її функціонування у процесі іншомовної комунікації;
- національно-культурні особливості країни, мова якої вивчається;
- мати соціокультурні і соціолінгвістичні знання, уміння і навички, які забезпечать його входження в іншомовне середовище і сприятимуть його соціалізації у ньому;
вміти:
- сприймати на слух і розуміти різні за змістом, мовним складом та тривалістю звучання аудіотексти з тематики, передбаченої програмою курсу: фабульні тексти, описи, розповіді, повідомлення, роздуми тощо; розуміти іншомовне мовлення у стандартних ситуаціях ділового та професійного спілкування;
- читати незнайомі тексти різних жанрів: уривки з художніх творів, біографії, тексти розважального характеру, особисті та ділові листи, документи, статті із газет і журналів, інструкції, рекламні оголошення та ін., у яких використовуються різні форми представлення інформації (діаграми, малюнки, таблиці, графіки та схеми) із належною швидкістю і після одного прочитання розуміти їхній фактичний зміст та структуру; аналізувати та критично оцінювати отриману інформацію; співвідносити текст із особистим життєвим досвідом; узагальнювати інформацію, розміщену в різних частинах тексту; ділити текст на частини; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між реченнями, абзацами; виділяти в прочитаному головну ідею і деталі; визначати тему та головну ідею тексту; добирати заголовки до тексту і його частин; ставити запитання до прочитаного й відповідати на них; висловлювати власну думку, ставлення до прочитаного; формулювати гіпотези і висновки, використовувати прочитане в різних комунікативних ситуаціях; використовувати читання як засіб здобуття нових знань для подальшого навчання;
- здійснювати повідомлення, висловлюючись у рамках тематики програми, а також коментувати прочитані та прослухані тексти, переглянуті відеосюжети з використанням лексичних одиниць, які вивчаються у цьому курсі; користуватися і самостійно будувати різні функціональні різновиди діалогів на основі різноманітних комунікативних ситуацій та у різних сферах спілкування; брати участь у бесідах та дискусіях проблемного характеру з використанням інформації з різних функціональних різновидів текстів, зокрема діалогів, складених на основі ситуацій спілкування з різноманітних комунікативних сфер;
- написати короткі повідомлення за вказаною темою, написати лист на тему, яка передбачена навчальною програмою, скласти нотатки та текст-опис, заповнити анкету чи формуляр, написати есе, статтю чи коментар у рамках програмового матеріалу, який вивчається у цьому курсі.
Рекомендована література
Основна:
- Brook-Hart G. Complete First: B2 English Profile (Student’s Book & Work Book). – Cambridge: Cambridge University Press, 2014. – 250 p.
- Ісаєва Г.Т., Комар Р.І., Веселівська В.М., Сологуб Л.В., Шумська О.А. Basic English. Підручник з англійської мови для студентів неспеціальних факультетів університету. – 3- тє вид., перероб і допов. – Львів: ПАІС, 2007. – 272 с.
- McCarthy, Michael; O’Dell, Felicity. English Vocabulary in Use. /Upper-Intermediate/. – Cambridge University Press, 2001.
Додаткова:
- Evans, Virginia Round-up 6. English Grammar Practice. – Pearson Education Limited, 2003.
- Prodromou, Luke. Grammar and Vocabulary for First Certificate. – Pearson Education Limited, 2001.
- Vince, Micheal; Sunderland, Peter Advanced Language Practice. English Grammar and Vocabulary. – Oxford: Macmillan Publishers Limited, 2003.
- Ісаєва Г.Т., Микитенко Н.О. Enjoy your Home Reading. Навчальний посібник для самостійної роботи студентів вищих навчальних закладів гуманітарного та природничого профілів. – Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2008
- Микитенко Н.О., Івасів Н.С., Милик О.В., Веселівська С.М. Ukraine and International Organizations (Україна і міжнародні організації): Навчальний посібник. – Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2009 (з грифом МОН України)
- Falk, Randee. Spotlight on the USA. – Oxford: Oxford University Press, 1993.
- Sheerin S., Seath J., White G. Spotlight on Britain. Second edition. – Oxford: Oxford University Press, 1993.
- Williams, Brian; Williams, Brenda. World Book Looks at Wonders of the World. – Chicago: World Book, Inc., 1997
- Longman Dictionary of Contemporary English. / [director, Della Summers]. – New ed. p. cm. – Pearson Education Limited, 2003.
- Mann M., Taylore-Knowles S. Destination B1& B2. Grammar and Vocabulary. – Oxford: Macmillan, 2007.
- Інтернет ресурси.