Іноземна мова (014 Б, 183 Б)
Тип: Нормативний
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
1 | 3 | Залік |
2 | 3 | Іспит |
3 | 3 | Залік |
4 | 3 | Іспит |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
1 | 64 | ГРО-11с | доцент Рубель Н. В. |
ГрГТ-11с | Івасів Н. С. | ||
2 | 64 | ГРО-11с | доцент Рубель Н. В. |
ГрГТ-11с | Івасів Н. С. | ||
3 | 64 | ГРО-21с | Івасів Н. С. |
4 | 64 | ГРО-21с | Івасів Н. С. |
Опис курсу
Метою вивчення нормативної дисципліни «Іноземна мова (англійська) рівня B2» є формування і розвиток англомовної професійної комунікативної компетентності на рівні B2 у студентів природничих спеціальностей. Це, своєю чергою, передбачає оволодіння студентами англійською мовою як засобом комунікації в усній і письмовій формах в соціально-побутовій, соціально-культурній та професійній сферах на основі здобутих знань про систему англійської мови, особливості функціонування мовних конструкцій, моделей та структур, сформованих мовленнєвих, навчальних, когнітивних умінь і навичок та комунікативних стратегій, а також формування здатності будувати ефективні мовленнєві діяльність та поведінку. Курс спрямований на підготовку академічно-мобільних та висококомпетентних фахівців.
Після завершення цього курсу студент буде
знати:
- систему мови, її закони, правила та особливості, а також її функціонування у процесі іншомовної комунікації;
- національно-культурні особливості країни, мова якої вивчається;
- мати соціокультурні і соціолінгвістичні знання, уміння і навички, які забезпечать його входження в іншомовне середовище і сприятимуть його соціалізації у ньому;
вміти:
- сприймати на слух і розуміти різні за змістом, мовним складом та тривалістю звучання аудіотексти з тематики, передбаченої програмою курсу: фабульні тексти, описи, розповіді, повідомлення, роздуми тощо; розуміти іншомовне мовлення у стандартних ситуаціях ділового та професійного спілкування;
- читати незнайомі тексти різних жанрів: уривки з художніх творів, біографії, тексти розважального характеру, особисті та ділові листи, документи, статті із газет і журналів, інструкції, рекламні оголошення та ін., у яких використовуються різні форми представлення інформації (діаграми, малюнки, таблиці, графіки та схеми) із належною швидкістю і після одного прочитання розуміти їхній фактичний зміст та структуру; аналізувати та критично оцінювати отриману інформацію; співвідносити текст із особистим життєвим досвідом; узагальнювати інформацію, розміщену в різних частинах тексту; ділити текст на частини; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між реченнями, абзацами; виділяти в прочитаному головну ідею і деталі; визначати тему та головну ідею тексту; добирати заголовки до тексту і його частин; ставити запитання до прочитаного й відповідати на них; висловлювати власну думку, ставлення до прочитаного; формулювати гіпотези і висновки, використовувати прочитане в різних комунікативних ситуаціях; використовувати читання як засіб здобуття нових знань для подальшого навчання;
- здійснювати повідомлення, висловлюючись у рамках тематики програми, а також коментувати прочитані та прослухані тексти, переглянуті відеосюжети з використанням лексичних одиниць, які вивчаються у цьому курсі; користуватися і самостійно будувати різні функціональні різновиди діалогів на основі різноманітних комунікативних ситуацій та у різних сферах спілкування; брати участь у бесідах та дискусіях проблемного характеру з використанням інформації з різних функціональних різновидів текстів, зокрема діалогів, складених на основі ситуацій спілкування з різноманітних комунікативних сфер;
- написати короткі повідомлення за вказаною темою, написати лист на тему, яка передбачена навчальною програмою, скласти нотатки та текст-опис, заповнити анкету чи формуляр, написати есе, статтю чи коментар у рамках програмового матеріалу, який вивчається у цьому курсі.