Інноваційні моделі туристичного обслуговування іноземних туристів (242 М)
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 16 | Краєвська О. А. | ГрТМ-12с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 16 | ГрТМ-12с | Краєвська О. А. |
Опис курсу
Метою курсу „Інноваційні моделі туристичного обслуговування іноземних туристів ” є ознайомлення студентів із теоретичними основами формування та функціонування інноваційних моделей туристичного обслуговування із залученням новітніх технологій та іноземних мов, а також формування навичок з практичного використання отриманих знань.
Завдання курсу полягає в розкритті суті поняття інновації, функції інновацій; розумінні специфіки обслуговування іноземних туристів; інноваційних тенденцій в туризмі та надання якісних послуг іноземним туристам з використанням новітніх технологій та іноземних мов.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати :
- поняття інновація, функції інновацій;
- інноваційні тенденції в туризмі
- законодавчі та нормативно-правові акти в галузі туризму;
- специфіку обслуговування іноземних туристів;
- місце новітніх технологій та реклами в просуванні туристичної послуги.
вміти:
- вільно володіти технологією та інноваціями у сфері туризму;
- орієнтуватися в законодавчій та нормативно-правовій базі туризму;
- проводити експертизу інноваційних проєктів;
- аналізувати якість наданих туристичних послуг для іноземних туристів;
- використовувати новітні технології для обслуговування іноземних туристів.
Студенти оволодіють такими програмними компетентностями:
- Здатність розв’язувати складні задачі дослідницького та/або інноваційного характеру у сфері міжнародного туризму і рекреації.
- Здатність вести професійну діяльність у міжнародному та вітчизняному середовищі.
- Здатність організовувати діяльність та співпрацю суб’єктів регіонального, національного та міжнародного туристичних ринків на засадах сталого розвитку з урахуванням світового досвіду.
- Здатність розробляти та впроваджувати інновації в діяльності суб’єктів туристичного ринку.
Програмні результати навчання:
- Спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур у сфері туризму і рекреації.
- Застосовувати сучасні цифрові технології, методи та інструменти дослідницької та інноваційної діяльності для розв’язання складних задач у сфері туризму та рекреації.
- .Діяти у полікультурному середовищі.
- Розуміння економічних процесів на міжнародному ринку туризму та світового досвіду організації туризму та використання цих знань у практичній діяльності.
Рекомендована література
- Божидарник Т. Міжнародний туризм / Т. Божидарник: Підручник. – К.: Центр навчальної літератури, 2019. – 312 с.
- Великочий В.С., Дутчак О.І., Шикеринець В.В. Міжнародний туризм / Навчальний посібник для студентів спеціальності 8.14010301 «Туризмознавство». – Івано-Франківськ: Видавець Кушнір Г.М., 2015. – 254 с.
- Ганич Н.М., Пандяк І.Г. Соціально-економічні фактори та їх вплив на розвиток міжнародного туризму // Вісник наукових досліджень. Серія: Туризм. – Тернопіль: РВВ Галицького інституту імені В.Чорновола, 2006. – Вип. 2. – С. 55-59.
- Інноваційні технології в туризмі : навч. посібник / Н. М. Влащенко, М. В. Тонкошкур ; Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. – Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2022. – 214 с. – https://eprints.kname.edu.ua/61897/1/2022_22%D0%9D.pdf
- Інноваційні підходи в дослідженні та розвитку підприємств індустрії гостинності та туризму (розділ кол. моногр)/ Сучасні тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу: міжнародний та національний досвід: колективна монографія / за заг. Ред. А.Ю. Парфіненка. – Х. : ХНУ імені В.Н. Каразіна, 2017. – 412 с.
- Інновінг в туризмі : монографія / А.А. Мазаракі, І-66 С.В. Мельниченко, Г.І. Михайліченко, Т.І. Ткаченко та ін. ; за заг. ред. А.А. Мазаракі. – Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. – 532 с. – https://knute.edu.ua/file/MjExMzA=/f847c0a5a302fe60ccf9e3463100472d.pdf
- Мальська М.П. Міжнародний туризм і сфера послуг: підручник / М.П. Мальська, Н.В. Антонюк, Н.М. Ганич. – К.: Знання, 2008. – 661 с.
- Мальська М.П., Худо В.В., Цибух В.І. Основи туристичного бізнесу: Навчальний Посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2004. – 272 с.
- Міжнародний туризм : навчальний посібник для студентів спеціальностей «Туризмознавство», «Міжнародні економічні відносини» / С. О. Юрченко, О. Є. Юрченко. – X. : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2016. – 328 с.
- Можливості та розвиток сучасного туризму: світовий та національний досвід: монографія / за заг. ред. В.М. Зайцевої. – Запоріжжя: ЛІПС, 2015. – 275 с.
- Розвиток туристичного бізнесу регіону / За ред. Школи І.М. – Чернівці: Книги – XXI, 2007. – 292 с.
- Романів П.В. Управління інноваційним розвитком туризму : Навч. посібник / П.В. Романів. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2019. – 198 с.
- Смирнов І.Г. Бізнесові основи міжнародного туризму: Навч. пос. – К.: ВПЦ «Київський університет», 2007. – 125 с.
- Смирнов І.Г., Фоменко Н.В. Міжнародний туристичний бізнес: Навч.-метод. пос. – І.-Ф.: Галицька академія, 2009. – 154 с.