Економіка міжнародного туризму (242 М)
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | 5 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | 32 | Білоус С. В. | ГрТМ-12с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | 32 | ГрТМ-12с | доцент Безручко Л. С. |
Опис курсу
Метою викладання навчальної дисципліни «Економіка міжнародного туризму» є ознайомити студентів із сутністю, принципами, формами, функціями, методологією та технологією економіки міжнародного туризму; формування у студентів сучасного економічного мислення щодо відповідних тенденцій розвитку туристичної справи на міжнародній арені, глибокого комплексного розуміння проблем економіки міжнародного туризму, господарювання в туризмі та опанування навичок їх практичного розв’язання.
Після завершення цього курсу студент
знатиме:
- економічну суть діяльності підприємств туризму;
- визначення міжнародних особливостей та тенденцій розвитку туристичної сфери,
- основну суть інноваційної політики підприємств туристичної сфери,
- методи оцінки та шляхи підвищення конкурентоспроможності міднародних підприємств туризму.
вмітиме:
- проводити оцінку діючих механізмів функціонування туристичних підприємств та обґрунтування пропозицій щодо їх удосконалення;
- виділяти основні тенденції розвитку економіки міжнародного туризму;
- чітко формулювати специфічні особливості економіки туризму;
- оцінювати рівень конкурентоспроможності підприємств туристичної сфери;
Рекомендована література
Основна:
- Агафонова Л. Г. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: навч. посіб. / Л. Г. Агафонова, О. С. Агафонова. — К., 2002.-243с.
- Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства. 2-ге вид. навч. посіб. К.: Центр учбової літератури; 2010. – 280 с.
- Карпенко В.Д. Організація виробництва і обслуговування на підприємствах громадського харчування. Навчальний посібник. – К.: НМЦ «Укоопосвіта», 2003. – 248 с.
- Світлична, В.Ю. та Александрова, С.А. (2022) Економіка туризму: підручник. ХНУМГ ім. О. М. Бекетова.
- Світлична М.Л. Організація виробництва і обслуговування на підприємствах громадського харчування. Навчальний посібник. – Житомир:М.А.К.. – 2001. – 192 с
- Архіпов, Віктор Віталійович. Ресторанна справа: асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані : навч.посібник / В. Архіпов, Т. Іванникова, А. Архіпова. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 381 с.
- Банько В. Г. Будівлі, споруди, обладнання туристських комплексів та їх експлуатація: навч. посіб.:— К., 2006.-16 8с .
- Зайцева В. Міжнародний туризм та глобалізація в сучасному світі / В. Зайцева, О. Корнієнко // Вісник Запорізького наці¬онального університету. – 2012. – № 2 (8).– С. 55–65.;
- Карачина Н. Розвиток міжнародного готельного та ресторанного бізнесу в Україні у контексті світової інтеграції / Н. Карачина, О. Савіцька // Молодий вчений. – 2014. – № 5 (08). – С. 109–113.;
- Парфіненко А. Міжнародний туризм в Україні: геополітичні аспекти глобального явища / А. Парфіненко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2015. – Вип. 126. – Ч. 1. – С. 12–23.;
Додаткова:
- Дядечко Л. П. Місце готельного господарства в обслуговуванні туристів. Економіка туристичного бізнесу: навчальний посібник.- К.,2007. – 185с.
- Кифяк В.Ф. Організація туризму: навч. посіб. / В.Ф. Кифяк. – Чернівці: Книги-ХХІ, 2008. – 344 с.
- Лукьянова Л. Г, Уніфіковані технології готельних послуг / Л. Г. Лук’янова, Т. Т. Дорошенко, І. М. Муніч ; за ред. проф. В. К. Федорченка. — К., 2001.
- Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) / О.О. Любіцева. – К., 2004. – 436 с.
- Мальська М. П. Туристичний бізнес: теорія та практика: навч. посіб. / М. П. Мальська, В. В. Худо. — К., 2007.
- Мунін Г. Б. Особливості та напрями вдосконалення фінансово-операційного аналізу діяльності готельного бізнесу / Г. В. Мунін // Формування ринкових відносин в Україні. — 2003. — № 10.
- Мунін Г. Менеджмент готельного та ресторанного бізнесу: навчальний посібник / під заг. ред. : М. М. Поплавського, О. О. Гаца. – К. : Кондор, 2008. – 458 с.
- Нечаюк Л.І. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. Нечаюк, Н. Нечаюк. – 3-тє вид. – К.: Центр учбової літератури, 2009. – 343 с.
- Український центр з питань сертифікації та захисту прав споживачів. – режим доступу: http://www.162.com.ua/cert/equipment-technological-food
- Черевко О.І. Новікова О.В. Потапов В.О. Обладнання сфери торгівлі: навч. посібник. – К.: Ліра-К, 2010. – 649 с