Планування діяльності туристичних установ (англ.) (242 М)
Тип: На вибір студента
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
11 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
11 | 8 | доцент Бордун О. Ю. | ГрТМ-21с, ГрТМ-22с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
11 | 8 | ГрТМ-21с | доцент Бордун О. Ю. |
ГрТМ-22с | доцент Бордун О. Ю. |
Опис курсу
Метою вивчення вибіркової дисципліни «Планування діяльності туристичних установ» є:
- ознайомити студентів із сутністю та принципами планування діяльності;
- сформувати необхідні навички і вміння планування діяльності;
- сформувати бізнес-план підприємницької діяльності.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: понятійний апарат планування діяльності туристичних установ, законодавчу базу туристичної діяльності, систему планування діяльності туристичних установ.
вміти: планувати роботу туристичних підприємств, орієнтуватись у взаємовідносинах на туристичному підприємстві.
Рекомендована література
Basic literature:
- Мальська М.П., Бордун О.Ю. Планування діяльності туристичних підприємств: Навч. Посіб. – К.: Знання, 2005. – 241 с.
- Мальська М.П., Бордун О.Ю. Планування туристичної діяльності Підручник.– К.: Знання, 2010.– 310 с.
- Мальська М.П., Бордун О.Ю. Організація та планування туристичної діяльності: теорія та практика Підручник. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 346 с
- Prischepa N. P. Business planning: text-book / N. P. Prischepa. – Luhansk: Publishing House of the SE “LNU of Taras Shevchenko”, 2012. – 121 p.
- Vinogradov, M., Panin, Z., Larionov, A., Vasilyev, L. Business Planning in the Hospitality Industry: Tutorial, 4th ed., M.: Publishing and Trading Corporation «Dashkov and K°», 2013. 280 p.
- Tourism Business Planning. A Workbook. – 2008, 93 p.
- Syllabus of the academic discipline “Planning the Activity of the Enterprise” for students of training direction 6.030601 “Management” of all forms of study / compiled by T. Lepeyko, O. Mazorenko. – Kh. : Publishing House of S. Kuznets KhNUE, 2014. – 31 p. (English)
Additional literature:
- Gerald Schwetje,·Sam Vaseghi. The Business Plan How to Win Your Investors’ Confidence Hamburger Beratungs-Kontor GmbH & Co. KG, 2007, 177p.
- Business Planning for Sustainable Tourism / Chapter 6 [https://www.seagrant.umaine.edu/files/pdf…/07RG6.pdf]
- Strategic planning for sustainable tourism development in Poland [https://depot.ceon.pl/…/Strategic%20planning%20for%20su]
- Strategic planning in the context of sustainable tourism development [https://cyberleninka.ru/article/n/strategic-planning-in-the-context-of-sustainable-tourism-development]
- Indicators of Sustainable Development for Tourism Destinations A Guidebook. – Copyright © 2004 World Tourism Organization Calle Capitán Haya, 42 28020 Madrid, Spain.
- Kotlyk A. Business planning [Electronic resource] // Website of PNS of S. Kuznets KhNUE. – Access mode: https://pns.hneu.edu.ua/course/view.php?id=9156.