Іноземна мова (англійська, рівень С1) за професійним спрямуванням

Тип: Нормативний

Кафедра:

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
93Залік

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
932ГрПМ-21сІвасів Н. С.

Опис курсу

Метою вивчення нормативної дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» є оволодіння студентами знаннями про функціонування іноземної мови (англійської) як засобу спілкування в усній та письмовій формі в освітньому середовищі, науковій та професійній сферах; формуванні вмінь і навичок, використання певних мовних моделей та структур у різноманітних навчальних та фахових комунікативних ситуаціях; виявленні подібностей та розбіжностей між відповідними академічними дискурсами рідною та іноземною мовами.

Зміст нормативної дисципліни «Англійська мова за професійним спрямуванням» має сприяти формуванню у студентів таких загальних та фахових компетентностей:

Загальні компетентності:

  • ЗК 1. Здатність вчитися та оволодівати сучасними знаннями.
  • ЗК 4. Здатність розробляти та управляти проектами.
  • ЗК 5. Здатність спілкуватися іноземною мовою.
  • ЗК 6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
  • ЗК 7. Здатність мотивувати людей та рухатись до спільної мети.

Фахові компетентності:

  • ФК 1. Обізнаність на рівні новітніх досягнень, необхідних для дослідницької та/або інноваційної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.
  • ФК 2. Здатність застосовувати міждисциплінарні підходи при критичному осмисленні екологічних проблем.
  • ФК 4. Здатність застосовувати нові підходи до аналізу та прогнозування складних явищ, критичного осмислення проблем у професійній діяльності.
  • ФК 5. Здатність доводити знання та власні висновки до фахівців та не фахівців.
  • ФК 6. Здатність управляти стратегічним розвитком команди в процесі здійснення професійної діяльності у сфері екології, охорони довкілля та збалансованого природокористування.
  • ФК 9. Здатність самостійно розробляти екологічні проекти шляхом творчого застосування існуючих та генерування нових ідей.
  • ФК 11. Здатність застосовувати знання природоохоронного законодавства України та міжнародного природоохоронного законодавства при оцінюванні ризиків локального та глобального характеру.

Рекомендована література

Базова навчальна

  • English for Environmental Science. (2003) E. Korshuk (Ed.). Uppsala: The Baltic University Press
  • Mykytenko N, Kozolup M., Rozhak N. (2020). Основи англомовної академічної комунікації для студентів та аспірантів природничих спеціальностей: ЛНУ імені Івана Франка.
  • Яхонтова Т. В. (2002) Основи англомовного наукового письма: Навч. посібник. Львів: ЛНУ ім. Івана Франка.
  • Markelova S., Yakhontova T. (2019). Academic English. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка.
  • Prodromou, L. (2001). Grammar and Vocabulary for First Certificate. London: Pearson Education Limited.
  • Bailey S. (2014). Academic Writing: A Handbook for International Students. London, New York: Routledge.
  • McCarthy M., O’Dell F. (2008). Academic vocabulary in use. Cambridge : Cambridge University Press.
  • Stern L. (2006). What Every Student Should Know about Avoiding Plagiarism. New York : Pearson Longman. 74 p.
  • Porter D. (2007). Check your vocabulary for academic English. London: A & C Black.
  • Longman dictionary of contemporary English. (2003) / [director, Della Summers]. – New ed. Pearson Education Limited.

Фахова

  • Botkin, D. B., Keller E. A. (2011). Environmental science: Earth as a living planet. 8th John Wiley & Sons, Inc.
  • Cunningham W. P., Cunningham M. A. (2005). Environmental science: A global concern. 8th N.Y.: McGraw-Hill.
  • Miller G. T., Spoolman S. E. (2010). Environmental science. 13th Brooks/Cole, Cengage Learning.
  • Global Sustainable Development Report 2019: The Future is Now – Science for Achieving Sustainable Development, New York : United Nations, 2019.

 Інтернет ресурси