Захист звітів з “Педагогічно-стажувальної практики” магістрів 2 курсу ОПП “Середня освіта (Географія)”
14 листопада 2024 р. відбувся захист звітів з “Педагогічно-стажувальної практики” магістрів 2 року навчання предметної спеціальності 014.07 Середня освіта (Географія). Загальний керівник практики — доц. Марія Лаврук; керівник від географічного факультету — асист. Любов Котик; від факультету педагогічної освіти — доц. Христина Калагурка, доц. Валентина Загрева; від кафедри психології — асист. Олена Мусаковська.
Педагогічно-стажувальна практика проходила на базі ліцеїв, гімназій, закладів середньої освіти, коледжів Львівської й сусідніх областей: ліцею №8 Львівської міської ради, Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола (м. Тернопіль), Верхньосиневидненської ЗЗСО І-III ст. (Львівська обл.), Підгайчиківський ліцей (Івано-Франківська обл.), Самбірський фаховий медичний коледж (Львівська обл.), гімназія с. Чайковичі (Львівська обл.), Липинський ліцей (Волинська обл.), Новороздільський політехнічний фаховий коледж (Львівська обл.), Бродівський фаховий педагогічний коледж імені Маркіяна Шашкевича (Львівська обл.).
За час практики магістри провели три відкриті уроки (урок-лекція, урок-семінар, комбінований урок), розробили конструкт відкритого заняття, уклали сценарій і провели виховний захід, працювали над інформаційним учнівським проєктом і розробкою учнівського дослідження, виконали аналіз професійної компетентності викладача-практика.
У рамках захисту звіту магістри поділилися власними очікуваннями та здобутками за результатами проходження практики, означили набуття і розчарування набуття досвіду педагогічної професії, презентували результати проходження практики: конструкти, наукові учнівські дослідження, інформаційні учнівські проєкти.
З-поміж здобутків магістрантів, крім набуття фахових компетентностей, варто виокремити комунікацію зі здобувачами освіти середньої школи, долання власних упереджень щодо педагогічної професії, означення переваг праці у закладах освіти; з-поміж недоліків, які означили здобувачі освіти — значна забюрократизованість освітнього процесу і низька заробітна плата.