Викладачі кафедри туризму провели профорієнтаційний захід для учнів дев’ятого класу Львівського економічного ліцею

09.10.2024 | 09:53

8 жовтня 2024 року викладачі кафедри туризму географічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка Любомир Безручко та Павло Романів провели профорієнтаційний захід для учнів дев’ятого класу Львівського економічного ліцею.

Любомир Безручко представив учням історичний аспект становлення географічного факультету, здійснив екскурс, показав легендарний дворик факультету, де розташований єдиний у світі пам’ятник наплічнику, також ознайомив їх з давніми патріотичними символами, що закарбовані на розетах, які оздоблюють приміщення закладу. Він наголосив, що в стінах факультету завжди буде витати дух патріотизму і нескореності українського народу, який дотепер продовжує виборювати незалежність України ціною життів Героїв. Учні ліцею побували біля Дошки пам’яті загиблих Героїв-випускників географічного факультету і віддали їм свою шану.

Також у рамках заходу школярі відвідали аудиторію 26, де починаючи з 1937 року відбувались заняття студентів духовної семінарії. Любомир Безручко звернув увагу учнів на давні фрески, розповів про їх цінність у контексті сучасності. Надалі ознайомчу екскурсію було продовжено у Студентському просторі, де була нагода ознайомитися з еволюцією наплічників, які разом зі своїми власниками подолали шлях від Говерли до Антарктиди та Евересту.

Павло Романів провів для школярів та педагогів змістовну лекцію-презентацію в аудиторії імені Михайла Гамкала – викладача кафедри туризму, який віддав своє життя за те, щоб майбутні покоління мали змогу жити у вільній державі.
Під час лекції учні дізналися про основні аспекти діяльності кафедри туризму, можливості детально вивчати такі напрямки як активний, історико-культурний, фестивальний, волонтерський та інші види туризму, що дає змогу здійснювати промоцію України як активного гравця міжнародного туристичного ринку. Надзвичайно цікавим був кейс діяльності кафедрального гуртка активного туризму “Блуд”. Павло Романів своєю чергою наголосив, що участь у гуртку – це не лише цікаві мандрівки, але і можливість апробації власних умінь у цій сфері, щоб надалі організовувати туристичні групи для походів, навчатися основ розробки авторських туристичних маршрутів.
Також Павло Романів представив успішний практичний досвід, які студенти спеціальностей 242 “Туризм і рекреація” і 241 “Готельно-ресторанна справа” здобувають, безпосередньо працюючи на підприємствах туристичного та готельно-ресторанного бізнесу, що є очевидною перевагою плідної роботи кафедри туризму зі стейкхолдерами. Зокрема, учні дізналися про міжнародні практики, які організовує кафедра спільно з партнерами у Болгарії, Туреччині та Греції.
По завершенні лекції-презентації відбулася жвава розмова: діти активно ставили питання щодо перспектив навчання, можливостей працевлаштування у майбутньому та значення туризму як науки.
Як влучно зауважив Павло Романів: туризм в Україні не зупинився під час війни, попри виклики та небезпеки туризм функціонує, завдяки новим форматам та підходам до організації туристичного процесу. Таким чином, у даній площині сучасна діяльність кафедри туризму географічного факультету виступає платформою для створення проєктів та пошуку ефективних рішень щодо становлення та побудови новітнього обличчя туристичної науки, а школярі – майбутні студенти є саме тією генерацією, якій формувати кадровий потенціал майбутніх професіоналів національної туристичної галузі.