«Бренд науковця у цифровому світі» – курс підвищення кваліфікації, який успішно завершили викладачі кафедри готельно-ресторанної справи та харчових технологій

11.12.2022 | 13:19

Упродовж 21-27 листопада 2022 р. науковці кафедри готельно-ресторанної справи та харчових технологій, зокрема, доцентка Галина Кушнірук та асистентка Юлія Дорош долучилися до курсу підвищення кваліфікації «Бренд науковця у цифровому світі», організаторами якого були ГО «Інноваційний Університет» спільно з Офісом підтримки вченого.

Під час змістових модулів спікери ознайомили учасників з важливими аспектами формування бренду науковця у цифровому світі, зокрема:

  • Успішна кар’єра науковця (Ірина Дегтярьова, кандидатка філологічних наук, PhD з політичних наук та адміністрування, SGH Warsaw School of Economics, Фундація польських ректорів)
  • Ефективна комунікація (Неля Лебідь, тренерка, фасилітаторка, експертка в галузі навчання дорослих, кандидатка психологічних наук, доцентка, координаторка впровадження Всеукраїнської школи онлайн від ГС «Освіторія», зовнішній експерт ЮНІСЕФ з освіти)
  • Успішна презентація (Дмитро Чумаченко, кандидат технічних наук, доцент Національного аерокосмічного університету ім. Жуковського «ХАІ», освітній експерт)
  • Я – бренд (Сергій Касян, кандидат економічних наук, доцент, завідувач кафедри маркетингу Національного технічного університету «Дніпровська політехніка», Дійсний член Української асоціації маркетингу)
  • Як управляти емоціями, перестати хвилюватися та панікувати перед виступом (Ірина Губеладзе, доктор психологічних наук, завідувачка лабораторії психології мас і спільнот Інституту соціальної та політичної психології НАПН України)
  • Імідж вченого в цифровому суспільстві (Тарас Котик, засновник рекрутингової компанії Talent Connect, що спеціалізується на пошуку та підборі висококваліфікованих фахівців в Україні)
  • Використання інструментів відкритої науки та наукометричних баз для популяризації власних наукових результатів (Анна Яцишин, доктор педагогічних наук, провідний науковий співробітник Державної установи «Інститут геохімії навколишнього середовища НАН України», Інститут цифровізації освіти НАПН України).
  • Цифрові технології (YouTube, Telegram, Instagram) та соціальні мережі для популяризації наукових здобутків (Олена Третяк, начальниця відділу іміджу та промоції Луцького національного технічного університету)

За результатами успішного проходження курсу отримано Сертифікат загальним обсягом 30 годин / 1 кредит ECTS.

Висловлюємо щиру вдячність організаторам проєкту ГО «Інноваційний університет» та Офісу підтримки вченого за корисну і цінну інформацію, професійні і якісні доповіді, інтерактивні заняття, реальні кейси і практичні поради викладачам, а також за підтримку, натхнення і мотивацію!