Суспільно-географічні основи розвитку туризму
Тип: На вибір студента
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
3 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
3 | 16 | доцент Стецький В. В. | ГРТ-21с, ГРТ-22с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
3 | 16 | ГРТ-21с | доцент Стецький В. В. |
ГРТ-22с | доцент Стецький В. В. |
Опис курсу
Метою “Супільно-геогафічні основи розвитку туризму ” є засвоєння студентами основ геопросторового розвитку туристичних послуг, факторів розвитку, механізмів та закономірностей функціонування та територіальної організації.
Основними завданнями вивчення дисципліни “ Супільно-геогафічні основи розвитку туризму” є знайомство та засвоєння загальних положень студентами теоретичних основ суспільної географії; розуміння туризму як суспільного явище, що розвивається і функціонує у суспільному і природному просторі.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:
- загальні науково-теоретичні основи і положення суспільної географії;
- основні методи і підходи суспільно-географічної оцінки організації туристичного простору;
- системи чинників та їхній вплив на просторову організацію та формування туристичних послуг;
- просторові основи і закономірності формування ринку туристичних послуг в Україні та регіонах світу;
- основні просторові таксономічні рівні просторової організації туристичних послуг. (туристичний район, туристичний центр, туристичний об’єкт і т.д.)
вміти:
- вільно володіти теоретичними основами і практичними прийомами досліджень базових положень суспільно-географічних основ організації туризму;
- розв’язувати науково-прикладні суспільно-географічні проблеми в системі послуг туристів;
- розробляти, просувати та реалізовувати туристичний продукт з врахуванням суспільно-географічних умов розвитку туристичного бізнесу;
- знати особливості організації рекреаційно-туристичного простору і вимоги до туристичної інфраструктури.
Рекомендована література
- Любіцева О.О. Ринок туристичних послуг (геопросторові аспекти) К.: Альтерпрес, 2002. – 436 с.
- Мальська М.П. Просторові системи сфери послуг (теорія, методологія, практика) монографія. – К.: Знання, 2009.
- Пістун М.Д. Основи теорії суспільної географії: Навчальний посібник / Пістун М.Д. – К.: Вища шк., 1996.
- Топчієв О.Г. Основи суспільної географії / Топчієв О.Г. – Одеса: Астропринт, 2001.
- Топчієв О.Г. Суспільно-географічні дослідження: методологія, методи, методики: Навчальний посібник / Топчієв О.Г. – Одеса: Астропринт, 2005.
- Шаблій О.І. Основи загальної суспільної географії / Шаблій О.І. – Львів, 2003.
- Шаблій О.І. Суспільна географія: теорія, історія, українознавчі студії / Шаблій О.І. – Львів, 2001.