Реклама та інформаційні технології в туризмі
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
7 | 3 | Залік |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
7 | 32 | доцент Манько А. М. | ГРТ-41с, ГРТ-42с, ГРТ-43с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
7 | 32 | ГРТ-41с | доцент Манько А. М. |
ГРТ-42с | доцент Манько А. М. | ||
ГРТ-43с | доцент Манько А. М. |
Опис курсу
Дисципліна «Реклама та інформаційні технології в туризмі» є завершальною нормативною дисципліною з спеціальності 242 Туризм для освітньої програми бакалавра , яка викладається в 7 семестрі в обсязі 3 кредитів (за Європейською Кредитно-Трансферною Системою ECTS).
Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб сформувати необхідні навички і вміння реклами та інформаційних технологій в туризмі Тому у курсі представлено як огляд концепцій і принципів реклами та інформаційних технологій в туризмі так і інструментів, які потрібні для вміння рекламної діяльності в туристичній сфері.
Після проходження даного курсу студент зможе: сформувати необхідні навички та навики в рекламі та інформаційних технологій в туризмі; вивчити основи реклами та інформаційних технологій в туризмі; освоїти рекламу та інформаційні технології в туризмі; вивчити специфіку процесу реклами та інформаційних технологій в туризмі.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен
знати: головні теоретичні положення та закономірності рекламно-інформаційної діяльності в туризмі.
вміти: користуватися різноманітними джерелами інформації про туристичний бізнес та рекламу в туризмі, аналізувати їх і формулювати висновки, графічно відображати статистичну інформацію.
Рекомендована література
Базова:
- Дейян А. Реклама. – М.: Прогрес, 2013.
- Дурович А. П. Реклама в туризмі. – Минск: БГЕУ, 2010.
- Квартальнов В. А. Стратегический менеджмент в туризме: Современный опыт управления. – М.: Финансы и статистика, 2019.
- Коломієць Г. С., Маньковський А. Л. Інформаційна продукція: ринок, маркетинг, підготовка кадрів. – К.: Либідь, 2011.
- Котлер Ф., Боуен Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг:Гостеприимство и туризм. – М.: ЮНИТИ, 2018.
- Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. – К.: КНЕУ, 1998.
- Сєндидж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теорія и практика. – М.: Прогресс, 2019
Допоміжна:
- Авер Бернс. Сучасна реклама. – М.: Довгань, 2015
- Андрунас Е. Ч. Інформаційна еліта: корпорації і ринок новин.– М.: , 2011.
- Бехтеев В. М. Объективная психология. – М.: Наука, 1991
- Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relations. – СПб.: Трисшанс, 1995
- Гермогенова Л. Эффективная реклама. – М., 2014
- Гуревич П.С. Приключения имиджа: технология создания телевизионного образа ы парадоксы его восприятия. – М.: Искусство, 2011
- Дейян А. Реклама. – М.: Прогресс, 2013.
- Дурович А. П. Реклама в туризме. – Минск: БГЕУ, 2010.
- Дурович А. П., Копанев А.С. Маркетинг в туризме: Учебное пособие / Под общей редакцией Горбылевой З.М. – Минск: Экономпресс, 2018.
- Данизльс Д. Д., Радеба Ли X. Международньїй бизнес. – М.: Дело Лтд, 1994.
- Картер Г. Эффективная реклама. – М.: Прогресе, 2011.
- Котлер Ф., Боуен Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг: Гостеприимство и туризм. – М.: ЮНИТИ, 2018.
- Критсотакис Я.Г. Торгове ярмарки и выставки. Техника участия и комунникации. – М., 2019.
- Рекламный менеджмент: телевидение и радиовещание. – М., 1994.
- Рожков И. Я. Международное рекламное дело. – М.:ЮНИТИ, 2014.
- Розенталь Д. Э., Кохтев Н. Н. Язик рекламних текстов. – М.:Высшая школа, 2011
- Сєндидж Ч., Фрайбургер В., Ротцолл К. Реклама: теория и практика.– М.: Прогресе, 2019.
- Статистичний щорічник України