Іноземна мова (103 Б)

Тип: Нормативний

Кафедра:

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
13Залік
23Залік
33Залік
43Іспит

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
164ГРН-11сІвасів Н. С.
264ГРН-11сІвасів Н. С.
364ГРН-21сІвасів Н. С.
464ГРН-21сІвасів Н. С.

Опис курсу

Метою вивчення нормативної дисципліни «Іноземна мова (англійська) рівня B1» є формування і розвиток у студентів англомовної професійної комунікативної компетентності на рівні B1. Завдання курсу полягає у формуванні в студентів рецептивних і продуктивних умінь та навичок у різних видах мовленнєвої діяльності.
1. Аудіювання
Завдання курсу передбачають, що, завершуючи курс навчання англійської мови за рівнем В1, студенти повинні сприймати на слух і розуміти різні за змістом, мовним складом та тривалістю звучання аудіотексти з тематики, передбаченої програмою курсу: фабульні тексти, описи, розповіді, повідомлення, роздуми тощо. Одним із завдань є розуміння іншомовного мовлення у стандартних ситуаціях ділового та професійного спілкування.
2. Читання
Завдання курсу передбачають, що, завершуючи курс навчання англійської мови за рівнем В1, студенти повинні демонструвати здатність: читати незнайомі тексти різних жанрів: уривки з художніх творів, біографії, тексти розважального характеру, особисті та ділові листи, документи, статті із газет і журналів, інструкції, рекламні оголошення та ін., у яких використовуються різні форми представлення інформації (діаграми, малюнки, таблиці, графіки та схеми) із належною швидкістю і після одного прочитання розуміти їхні фактичні зміст та структуру; аналізувати та критично оцінювати отриману інформацію; співвідносити текст із особистим життєвим досвідом; узагальнювати інформацію, розміщену в різних частинах тексту; ділити текст на частини; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між реченнями, абзацами; виділяти в прочитаному головну ідею і деталі; визначати тему та головну ідею тексту; добирати заголовки до тексту і його частин; ставити запитання до прочитаного й відповідати на них; висловлювати власну думку, ставлення до прочитаного; формулювати гіпотези і висновки, використовувати прочитане в різних комунікативних ситуаціях; використовувати читання як засіб здобуття нових знань для подальшого навчання.
3. Говоріння (діалогічне, монологічне, полілогічне)
А. Монологічне мовлення
Завдання курсу передбачають логічне структурування студентами усного мовлення та вживання лексичних одиниць, що вивчаються на цьому курсі. Студенти повинні вміти здійснювати повідомлення, висловлюючись у рамках тематики програми, а також коментувати прочитані та прослухані тексти, переглянуті відеосюжети з використанням лексичних одиниць, які вивчаються на цьому курсі.
Б. Діалогічне мовлення
Завдання курсу передбачають логічну побудову студентами діалогічного мовлення. Студенти повинні користуватися і самостійно будувати різні функціональні різновиди діалогів на основі різноманітних комунікативних а ситуацій та у різних сферах спілкування.
В. Полілогічне мовлення
Завдання курсу передбачають активну участь студентів у полілогічному мовленні. Студенти повинні брати участь у бесідах та дискусіях проблемного характеру з використанням інформації з різних функціональних різновидів текстів, зокрема діалогів, складених на основі різноманітних комунікативних сфер та ситуацій спілкування.
4. Письмо
Завдання курсу передбачають досягнення майбутніми фахівцями комунікативної компетенції, яка забезпечує вміння іншомовного професійного спілкування за допомогою письма. Студенти повинні вміти написати короткі повідомлення за вказаною темою, написати лист на тему, яка передбачена навчальною програмою, скласти нотатки та текст-опис, заповнити анкету чи формуляр, написати есе, статтю чи коментар у рамках програмового матеріалу, який вивчається у цьому курсі.

Рекомендована література

Основна

  • Heyderman E., May P. Cambridge Complete PET (Student’s Book & Work Book). – Cambridge: Cambridge University Press, 2010. – 239 p.
  • Ісаєва Г.Т., Комар Р.І., Веселівська В.М., Сологуб Л.В., Шумська О.А. Basic English. Підручник з англійської мови для студентів неспеціальних факультетів університету. – 3- тє вид., перероб і допов. – Львів: ПАІС, 2007. – 272 с.
  • Redman, Stuart. English Vocabulary in Use. /Pre-intermediate – Intermediate/. – Cambridge University Press, 2003.

Додаткова

  • Evans, Virginia Round Up 5. English Grammar Practice. – Pearson Education Limited, 2007.
  • Mann M., Taylore-Knowles S. Destination B1. Grammar and Vocabulary. – Oxford: Macmillan, 2007.
  • Саламаха М. Я. Welcome to Ukraine! (Ласкаво просимо в Україну!): навч. 5-томний посібник / М. С. Саламаха. – Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2021. – 1986 с.
  • Саламаха М. Я. Охорона природи в Україні: заповідники і національні парки = Nature Protection in Ukraine: Reserves and National Parks : практикум / М. Я. Саламаха, М. С. Козолуп: Львів, ЛНУ імені Івана Франка, 2023. – 262 с.
  • Микитенко Н.О., Івасів Н.С., Милик О.В., Веселівська С.М. Ukraine and International Organizations (Україна і міжнародні організації): Навчальний посібник. – Львів: Видавничий центр ЛНУ, 2009 (з грифом МОН України)
  • Falk, Randee. Spotlight on the USA. – Oxford: Oxford University Press, 1993.
  • Sheerin S., Seath J., White G. Spotlight on Britain. Second edition. – Oxford: Oxford University Press, 1993.
  • Williams, Brian; Williams, Brenda. World Book Looks at Wonders of the World. – Chicago: World Book, Inc., 1997
  • Longman dictionary of contemporary English. / [director, Della Summers]. – New ed. p. cm. – Pearson Education Limited, 2003.

Інтернет-ресурси

Силабус: Іноземна мова. 2023-2024 н. р.

Завантажити силабус