Іміджелогія та PR в туристичній діяльності (242 М МТ)
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
10 | Немає |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
10 | доцент Паньків Н. М. | ГрТМ-12с |
Практичні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
10 | ГрТМ-12с | доцент Паньків Н. М. |
Опис курсу
Курс розроблено таким чином, щоб надати учасникам необхідні знання, обов’язкові для того, щоб отримана студентами інформація була використана для впровадження елементів іміджелогії при формуванні стратегії туристичної фірми та навиків PR-роботи. Знання курсу «Іміджелогія та піар у туристичній діяльності» є необхідною умовою для здобуття подальших професійних знань для роботи із клієнтами, партнерами, іншими суб’єктами підприємницької діяльності, що відносяться до туристичної галузі, а також підвищення загальної і професійної культури студентів. Тому у курсі представлено як огляд концепцій піар-технологій, так і процесів та інструментів, які потрібні для їхнього впровадження в практичну діяльність.
Метою вивчення нормативної дисципліни «Іміджелогія та PR в туризмі» є надання майбутнім фахівцям комплексу знань про особливості провадження PR-роботи та ресурсів туристичної компанії щодо можливості їх використання в туристичній діяльності.
Досягненню цієї мети підпорядковані такі завдання:
– ознайомити студентів з роллю й місцем PR-роботи в системі економічних наук та розвитку туристичного бізнесу;
– визначити специфіку формування іміджу та PR-повідомлень туристичної фірми, а саме: термінологію, поняття, визначення, що використовуються у маркетингових та PR-дослідженнях;
– визначити місце PR-підрозділів у структурі організації;
– ознайомити з проблемами використання, формування та розповсюдження засобів PR;
– охарактеризувати методи PR-роботи у туризмі, формування іміджу компанії
– діяльність з реалізації плану PR-активності;
– проаналізувати ресурсні бази види робочих комунікацій по PR.
– визначити тенденції та перспективи розвитку PR-комунікацій в туристичній діяльності.
Рекомендована література
Базова:
- Мальська Марта, Наталія Паньків. Іміджелогія та PR в туризмі: підручник. – Київ: Видавництво «Каравела», 2023. 246 с.
- Паньків Н. Іміджелогія та PR в туризмі: навчально-методичний посібник / Н.Паньків. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2017. – 120 с.
- PR та електронний маркетинг в готельно-ресторанних закладах: Методичні рекомендації до практично-семінарських занять та виконання самостійної роботи / укл. Н. Паньків, М.Філь – ЛНУ імені Івана Франка, 2020. -43 с.
- Буторіна В.Б. Іміджеологія і PR підприємств туристичної галузі : навчальнометодичний посібник / Вероніка Борисівна Буторіна. – Кам’янецьПодільський: ПП «Медобори-2006», 2015. – 112 с.
Допоміжна:
- Барна Н.В. Іміджеологія: Навч. посіб. Для дистанційного навчання / За наук. ред. В. М. Бебика. – К. : Університет «Україна», 2007. – 217 с.
- Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз / В. Бебик. – К.: МАУП, 2005. – 440 с.
- Владимирська Г.О. Реклама : навч. посіб. / Г.О. Владимирська, П.О. Владимирський. – К. : КОНДОР, 2009. – 334 с.
- Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю / За ред. В. Королька. – К., 2003. – 216 с. 6. Куліш А.П. Практика PR «по-українському» / А.П. Куліш. – К.:АДЕФ –Україна, 2005. – 335 с.
- Правик Ю.М. Маркетинг туризму : підручник / Ю.М. Правик. – К. : Знання, 2008. – 303 с.
- Паньків Н.М. PR-технології в готельній інфраструктурі Івано-Франківської області. Матеріали ХIV міжнародної наукової конференції: Географія, економіка і туризм: Львів, 2020. С. 281-285.
- PR та електронний маркетинг в готельно-ресторанних закладах: методичні рекомендації до практично-семінарських занять та виконання самостійної роботи/уклад.: Н. Паньків, М. Філь – Львів: видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2020. – 43 с.
- PR в сфері гостинності України: необхідність чи світова тенденція. Готельно-ресторанний бізнес і курортна справа України : Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Готельноресторанний бізнес і курортна справа України» (Івано-Франківськ, 6 грудня 2022 р.) / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника / гол. редкол. – проф. Володимир Клапчук. Івано-Франківськ, 2022.С. 397-400
- Паньків Н.М. Туристичний імідж Львівської області – майбутня необхідність чи сучасна реальність. International scientific journal «Grail of Science» | № 25 (March, 2023). S. 589-593https://doi.org/10.36074/grail-of-science.17.03.2023.105
- Паньків Наталія. Формування туристичного іміджу території України під час війни/Міжнародний науковий журнал «Грааль науки» № 30 (серпень, 2023) : за матеріалами VI Міжнародної науково-практичної конференції «Scientific researches and methods of their carrying out: world experience and domestic realities», що проводилася 4 серпня 2023 року ГО «Європейська наукова платформа» (Вінниця, Україна) та ТОВ «International Centre Corporative Management» (Відень, Австрія). С.420-423 https://doi.org/10.36074/grail-of-science.04.08.2023.071
Інформаційні ресурси: