Економіка вражень у туризмі (Experience Economy in Tourism) (англ. мова) (242 МТ M)
Тип: На вибір студента
Кафедра: туризму
Навчальний план
| Семестр | Кредити | Звітність |
| 11 | 3 | Залік |
Лекції
| Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
| 11 | 16 | Грицишин А. Т. | ГрТМ-22с Міжнар. туризм |
Практичні
| Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
| 11 | 8 | ГрТМ-22с Міжнар. туризм | Грицишин А. Т. |
Опис курсу
Метою вивчення вибіркової дисципліни «Економіка вражень в туризмі» є формування знань з основних закономірностей у сфері інновацій в організації туристичних послуг, роботи з емоційною сферою, виявлення емоційних ринків в економіці вражень.
Для чого необхідно вирішити такі завдання:
– ознайомити з сутністю, поняттям та особливостями економіки вражень, її елементами і структурою;
– ознайомити із загальними закономірностями формування концепції інноваційних проектів та емоційних ринків;
– надати базові знання в частині управління туристичним бізнесом в економіці вражень.
Рекомендована література
- Основна:
- Chang S. Cultural Differences Reflected in the Experience Economy // дисципліни Journal of Hospitality & Tourism Research, 2020. Vol. 45(4). P. 652– 671.
- Cooper C, Hall CM. Contemporary Tourism: An International Approach // Oxford: Butterworth-Heinemann, 2018. 377 p.
- Fyall A., Garrod B. Destination Management: A Perspective Article // Tourism Review, 2020. Vol. 75(1). P. 165-169.
- Fiore AM, Niehm L, Oh H, Jeong M, Hausafus C Experience Economy Strategies: Adding Value to Small Rural Businesses // Journal of Extension. 2019. Vol. 45, Iss. 2. P. 211-224.
- Hrytsyshyn A., Krasko A., Bilous S. The Experience Economy: A Modern Trend in the Hospitality and Tourism Industry // Hospitality and tourism of the future: scientific and practical horizons: a collection of abstracts of reports of the 2nd international scientific and practical conference (May 17-18, 2023). Kyiv: NUBiP of Ukraine. 2023. Р. 23-26.
- Kim JH, Ritchie JRB, McCormick B. Development of a scale to measure memorable tourism experiences // Journal of Travel Research. 2021. Vol. 51, Iss. 1. P. 12–25.
- Pine B. J. Exploring the future of the “Experience Economy.” Strategy and Leadership, 2022.https://doi.org/10.1108/SL-10-2022-0101
- Pine J., Gilmore J. The experience economy: Work is theatre, every business a stage // Boston: Harvard Business School Press, 1999. 272 р.
- Stamboulis Y., Skayannis P. Innovation strategies and technology for experience-based tourism // Tourism Management. 2020. Vol. 24. Р. 35–43.
Додаткова:
- Ali F., Hussain K., Ragavan N. A. Memorable customer experience: Examining the Effects of Customers’ Experience on Memories and Loyalty in Malaysian Resort Hotels // Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2014. Vol. 144. P. 273-279.
- Chang A. Y. P., Hung K. P. Development and Validation of a Tourist Experience Scale for Cultural and Creative Industries Parks // Journal of Destination Marketing & Management, 2021. Vol. 20. P. 1-12.
- Garrod B., Dowell D. Experiential Marketing of an Underground Tourist Attraction // Tourism and Hospitality, 2020. Vol. 1. P. 1-19.
- Howison S., Higgins-Desbiolles F., Sun Z. Storytelling in tourism: Chinese visitors and Māori hosts in New Zealand // Anatolia, 2017. Vol. 28 No. 3, pp. 327-37.
- Juliana J., Sihombing S. O., Antonio F. What Drives Memorable Rural Tourism Experience: Evidence from Indonesian Travelers // International Journal of Sustainable Development and Planning, 2022. Vol. 17(8). P. 2401–2411.
- Lin H., Zhang M., Gursoy D., Fu X. Impact of Tourist-to-Tourist Interaction on Tourism Experience: The Mediating Role of Cohesion and Intimacy// Annals of Tourism Research, 2019. Vol. 76. P. 153-167.
- Sharma P., Nayak J. K. Testing The Role of Tourists’ Emotional Experiences in Predicting Destination Image, Satisfaction, and Behavioral Intentions: A Case of Wellness Tourism // Tourism Management Perspectives, 2018. Vol. 28. P. 41–52.