Економіка вражень у туризмі (Experience Economy in Tourism) (англ. мова) (242 МТ M)

Тип: На вибір студента

Кафедра: туризму

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
113Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
1116Грицишин А. Т.ГрТМ-22с Міжнар. туризм

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
118ГрТМ-22с Міжнар. туризмГрицишин А. Т.

Опис курсу

Метою вивчення вибіркової дисципліни «Економіка вражень в туризмі» є формування знань з основних закономірностей у сфері інновацій в організації туристичних послуг, роботи з емоційною сферою, виявлення емоційних ринків в економіці вражень.
Для чого необхідно вирішити такі завдання:
– ознайомити з сутністю, поняттям та особливостями економіки вражень, її елементами і структурою;
– ознайомити із загальними закономірностями формування концепції інноваційних проектів та емоційних ринків;
– надати базові знання в частині управління туристичним бізнесом в економіці вражень.

Рекомендована література

  • Основна:
  • Chang S. Cultural Differences Reflected in the Experience Economy // дисципліни Journal of Hospitality & Tourism Research, 2020. Vol. 45(4). P. 652– 671.
  • Cooper C, Hall CM. Contemporary Tourism: An International Approach // Oxford: Butterworth-Heinemann, 2018. 377 p.
  • Fyall A., Garrod B. Destination Management: A Perspective Article // Tourism Review, 2020. Vol. 75(1). P. 165-169.
  • Fiore AM, Niehm L, Oh H, Jeong M, Hausafus C Experience Economy Strategies: Adding Value to Small Rural Businesses // Journal of Extension. 2019. Vol. 45, Iss. 2. P. 211-224.
  • Hrytsyshyn A., Krasko A., Bilous S. The Experience Economy: A Modern Trend in the Hospitality and Tourism Industry // Hospitality and tourism of the future: scientific and practical horizons: a collection of abstracts of reports of the 2nd international scientific and practical conference (May 17-18, 2023). Kyiv: NUBiP of Ukraine. 2023. Р. 23-26.
  • Kim JH, Ritchie JRB, McCormick B. Development of a scale to measure memorable tourism experiences // Journal of Travel Research. 2021. Vol. 51, Iss. 1. P. 12–25.
  • Pine B. J. Exploring the future of the “Experience Economy.” Strategy and Leadership, 2022.https://doi.org/10.1108/SL-10-2022-0101
  • Pine J., Gilmore J. The experience economy: Work is theatre, every business a stage // Boston: Harvard Business School Press, 1999. 272 р.
  • Stamboulis Y., Skayannis P. Innovation strategies and technology for experience-based tourism // Tourism Management. 2020. Vol. 24. Р. 35–43.

Додаткова:

  • Ali F., Hussain K., Ragavan N. A. Memorable customer experience: Examining the Effects of Customers’ Experience on Memories and Loyalty in Malaysian Resort Hotels // Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2014. Vol. 144. P. 273-279.
  • Chang A. Y. P., Hung K. P. Development and Validation of a Tourist Experience Scale for Cultural and Creative Industries Parks // Journal of Destination Marketing & Management, 2021. Vol. 20. P. 1-12.
  • Garrod B., Dowell D. Experiential Marketing of an Underground Tourist Attraction // Tourism and Hospitality, 2020. Vol. 1. P. 1-19.
  • Howison S., Higgins-Desbiolles F., Sun Z. Storytelling in tourism: Chinese visitors and Māori hosts in New Zealand // Anatolia, 2017. Vol. 28 No. 3, pp. 327-37.
  • Juliana J., Sihombing S. O., Antonio F. What Drives Memorable Rural Tourism Experience: Evidence from Indonesian Travelers // International Journal of Sustainable Development and Planning, 2022. Vol. 17(8). P. 2401–2411.
  • Lin H., Zhang M., Gursoy D., Fu X. Impact of Tourist-to-Tourist Interaction on Tourism Experience: The Mediating Role of Cohesion and Intimacy// Annals of Tourism Research, 2019. Vol. 76. P. 153-167.
  • Sharma P., Nayak J. K. Testing The Role of Tourists’ Emotional Experiences in Predicting Destination Image, Satisfaction, and Behavioral Intentions: A Case of Wellness Tourism // Tourism Management Perspectives, 2018. Vol. 28. P. 41–52.

Силабус: Економіка вражень у туризмі (Experience Economy in Tourism) (англ. мова)

Завантажити силабус