Дизайн бренду та візуальні комунікації (ДВВС)
Тип: На вибір студента
Кафедра: готельно-ресторанної справи та харчових технологій
Навчальний план
| Семестр | Кредити | Звітність |
| 5 | 3 | Залік |
Лекції
| Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
| 5 | 16 | Паук О. Є. | ГрФ-31с Географія, ГрФУ-31с Урбан., ГРФЕ-31с Економ. геогр., ГРО-31с Сер. освіта, ГРН-31с Грунт., ГРТ-31с Тур. діяльн., ГРГ-31с, ГРГ-32с, ГрХТ-31с Харч. техн., ГрГТ-31с Техн. зах. |
Практичні
| Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
| 5 | 16 | ГрФ-31с Географія | Паук О. Є. |
| ГрФУ-31с Урбан. | Паук О. Є. | ||
| ГРФЕ-31с Економ. геогр. | Паук О. Є. | ||
| ГРО-31с Сер. освіта | Паук О. Є. | ||
| ГРН-31с Грунт. | Паук О. Є. | ||
| ГРТ-31с Тур. діяльн. | Паук О. Є. | ||
| ГРГ-31с | Паук О. Є. | ||
| ГРГ-32с | Паук О. Є. | ||
| ГрХТ-31с Харч. техн. | Паук О. Є. | ||
| ГрГТ-31с Техн. зах. | Паук О. Є. |
Опис курсу
Метою викладання навчальної дисципліни «Дизайн бренду та візуальні комунікації» є: засвоєння студентами теоретичних знань щодо візуальних комунікацій бренду, формування вмінь розробки концепцій візуальної айдентики бренду та створення її елементів.
Основними цілями дисципліни є:
– опанування теоретичних знань про візуальні комунікації бренду;
– розвиток креативного мислення, аналітичних навичок пошуку та генерації вдалих дизайнерських рішень;
– формування навичок створення елементів візуальної айдентики.
Рекомендована література
Основна:
- Геллер С., Кваст С. Графічні стилі: від вікторіанців до хіпстерів / пер. з англ. Журавльова О., Пінчук Д. Київ : ArtHuss, 2019. 296 c.
- Єжинська Т. Бренд-комунікація українських книжкових видавництв. Київ : Київ. столич. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. 356 с.
- Кассія Сен-Клер. Потаємне життя барв / пер. з англ. Ксенія Сокульська. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2022. 296 с.
- Куленко М. Я. Основи графічного дизайну : підручник / за ред. проф. Є. А. Антоновича. вид. третє, перероб. і доповн. Київ : Кондор- Видавництво, 2015. 544 с.
- Лаптон Е., Філліпс Дж. К. Графічний дизайн: нові основи. Друге видання, змінене і доповнене / пер. з англ. І. Михайлишена. Київ : ArtHuss, 2020. 264 с.
- Прокопович Т.А. Основи кольорознавства : навч. посіб. Друге видання, доповнене, перероблене. Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2022. 124 с.
- Рюбен Патер. Політика дизайну. (Не зовсім) глобальний довідник із візуальної комунікації. / пер. Беницький А. Київ : ArtHuss, 2021. 192 c.
- Смерічевський С.Ф., Петропавловська С. Є., Радченко О.А. Бренд- менеджмент: навч. посібник. Київ : НАУ, 2019. 156 с.
- Удріс-Бородавко Н. Графічний дизайн з українським обличчя. Київ : ArtHuss, 2023. 204 с.
- Чайка І.М., Дністрянська Н.І. Позиціонування та фірмовий стиль кав’ярень Львова. Економіка і суспільство. 2024. Вип. 64. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-157
- Чайка І.М., Дністрянська Н.І. Фірмовий стиль та побудова іміджу підприємств готельної індустрії міста Львова. Економіка та суспільство. 2023. № 51. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2514 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-51-60
Інформаційні ресурси:
- Як насправді працює бренд. Марафон Креативної Практики. URL: https://www.youtube.com/watch?v=Zf2q6e8TIBg
- Психологія для дизайнерів продуктів. Марафон Креативної Практики. URL: https://www.youtube.com/watch?v=FNaGKMR8S8c
- Вимоги до друку. Як правильно підготувати макет для друку? Марафон Креативної Практики. URL: https://www.youtube.com/watch?v=W3KxWj7YCPY&t=773s
- Ілюстрація як візуальна комунікація. Марафон Креативної Практики. URL: https://www.youtube.com/watch?v=bsckfrlJzGE
- Брендбук та з чого він складається. Марафон Креативної Практики. URL: https://www.youtube.com/watch?v=j24XOImuOW4