Дизайн бренду та візуальні комунікації (ДВВС)

Тип: На вибір студента

Кафедра: готельно-ресторанної справи та харчових технологій

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
53Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
516Паук О. Є.ГрФ-31с Географія, ГрФУ-31с Урбан., ГРФЕ-31с Економ. геогр., ГРО-31с Сер. освіта, ГРН-31с Грунт., ГРТ-31с Тур. діяльн., ГРГ-31с, ГРГ-32с, ГрХТ-31с Харч. техн., ГрГТ-31с Техн. зах.

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
516ГрФ-31с ГеографіяПаук О. Є.
ГрФУ-31с Урбан.Паук О. Є.
ГРФЕ-31с Економ. геогр.Паук О. Є.
ГРО-31с Сер. освітаПаук О. Є.
ГРН-31с Грунт.Паук О. Є.
ГРТ-31с Тур. діяльн.Паук О. Є.
ГРГ-31сПаук О. Є.
ГРГ-32сПаук О. Є.
ГрХТ-31с Харч. техн.Паук О. Є.
ГрГТ-31с Техн. зах.Паук О. Є.

Опис курсу

Метою викладання навчальної дисципліни «Дизайн бренду та візуальні комунікації» є: засвоєння студентами теоретичних знань щодо візуальних комунікацій бренду, формування вмінь розробки концепцій візуальної айдентики бренду та створення її елементів.
Основними цілями дисципліни є:
– опанування теоретичних знань про візуальні комунікації бренду;
– розвиток креативного мислення, аналітичних навичок пошуку та генерації вдалих дизайнерських рішень;
– формування навичок створення елементів візуальної айдентики.

Рекомендована література

Основна:

  • Геллер С., Кваст С. Графічні стилі: від вікторіанців до хіпстерів / пер. з англ. Журавльова О., Пінчук Д. Київ : ArtHuss, 2019. 296 c.
  • Єжинська Т. Бренд-комунікація українських книжкових видавництв. Київ : Київ. столич. ун-т ім. Б. Грінченка, 2024. 356 с.
  • Кассія Сен-Клер. Потаємне життя барв / пер. з англ. Ксенія Сокульська. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2022. 296 с.
  • Куленко М. Я. Основи графічного дизайну : підручник / за ред. проф. Є. А. Антоновича. вид. третє, перероб. і доповн. Київ : Кондор- Видавництво, 2015. 544 с.
  • Лаптон Е., Філліпс Дж. К. Графічний дизайн: нові основи. Друге видання, змінене і доповнене / пер. з англ. І. Михайлишена. Київ : ArtHuss, 2020. 264 с.
  • Прокопович Т.А. Основи кольорознавства : навч. посіб. Друге видання, доповнене, перероблене. Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2022. 124 с.
  • Рюбен Патер. Політика дизайну. (Не зовсім) глобальний довідник із візуальної комунікації. / пер. Беницький А. Київ : ArtHuss, 2021. 192 c.
  • Смерічевський С.Ф., Петропавловська С. Є., Радченко О.А. Бренд- менеджмент: навч. посібник. Київ : НАУ, 2019. 156 с.
  • Удріс-Бородавко Н. Графічний дизайн з українським обличчя. Київ : ArtHuss, 2023. 204 с.
  • Чайка І.М., Дністрянська Н.І. Позиціонування та фірмовий стиль кав’ярень Львова. Економіка і суспільство. 2024. Вип. 64. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-157
  • Чайка І.М., Дністрянська Н.І. Фірмовий стиль та побудова іміджу підприємств готельної індустрії міста Львова. Економіка та суспільство. 2023. № 51. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2514 DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-51-60

Інформаційні ресурси:

  • Як насправді працює бренд. Марафон Креативної Практики. URL: https://www.youtube.com/watch?v=Zf2q6e8TIBg
  • Психологія для дизайнерів продуктів. Марафон Креативної Практики. URL: https://www.youtube.com/watch?v=FNaGKMR8S8c
  • Вимоги до друку. Як правильно підготувати макет для друку? Марафон Креативної Практики. URL: https://www.youtube.com/watch?v=W3KxWj7YCPY&t=773s
  • Ілюстрація як візуальна комунікація. Марафон Креативної Практики. URL: https://www.youtube.com/watch?v=bsckfrlJzGE
  • Брендбук та з чого він складається. Марафон Креативної Практики. URL: https://www.youtube.com/watch?v=j24XOImuOW4

Силабус: Дизайн бренду та візуальні комунікації

Завантажити силабус