Бізнес-аналітика міжнародного туристичного ринку (242 М)

Тип: Нормативний

Кафедра: туризму

Навчальний план

СеместрКредитиЗвітність
113Залік

Лекції

СеместрК-сть годинЛекторГрупа(и)
1116доцент Біланюк О. П.ГрТМ-21с

Практичні

СеместрК-сть годинГрупаВикладач(і)
118ГрТМ-21сдоцент Біланюк О. П.

Опис курсу

Метою вивчення вибіркової дисципліни «Бізнес аналітика міжнародного туристичного ринку» є оволодіння у майбутніх фахівців аналізу ринку туристичних послуг, досліджень чинників впливу та побудову бізнес-стратегій.

Після завершення цього курсу студент буде :
Знати: специфіку формування та чинники впливу на міжнародний туристичний ринок, динаміку туристичних потоків та кон’юктуру ринку.
Вміти: формувати стратегічні орієнтири розвитку ринку туристичних послуг, аналізувати та формувати бізнес – стратегії розвитку міжнародного туристичного ринку.

Рекомендована література

Основна:

  • Воронко О.С., Штепа Н.П. Економічний аналіз : навчальний посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Львів: Новий Світ-2000, 2020. 278 с.
  • Іваненко В.М. Курс економічного аналізу: Навчальний посібник. – К.: Знання-прес, 2002. – 207 с.
  • Мальська М. П. Світовий досвід розвитку туризму : підручник / М. П. Мальська, Н. М. Паньків, А. Б. Ховалко. – К. : Центр учбової літератури, 2017. – 244 с.
  • Мальська М. П. Економіка туризму: теорія та практика [текст] : підручник / М. П. Мальська, М. Й. Рутинський, С. В. Білоус, Н. Л. Мандюк. – К. : “Центр учбової літератури”, 2014. – 544 с.
  • Мальська М.П., Бордун О.Ю. Організація та планування діяльності туристичних підприємств: Теорія та практика: Навч.посіб.– К.:Центр учбової літератури,  2011. – 310 с.
  • Подольська В.О., Яріш О.В. Фінансовий аналіз: Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2007. – 488 с.
  • Тарасенко Н. В. Економічний аналіз : практикум : навчальний посібник. -Львів : Новий Світ-2000, 2019. 283 с.
  • Фінансово-економічний аналіз: Підручник / Під заг. Ред. Л.Ю. Буряка, М.В. Римара. – К.: Професіонал, 2004. – 328 с.
  • Шило В.Л., Верхоглядова Н.І. Ільїна С.Б., Темченко А.Г., Бра дул О.М. Аналіз фінансового стану виробничої та комерційної діяльності підприємства: Навчальний посібник. – К.: Кондор, 2005. – 240 с.
  • Bryhilevych H., Malska M. Strategic directions of international tourism development// Manadgement of the 21 st century: globalization challenges, Issue 4: collective monograph/ in edition
  • Diachkov. Prague. Nemoros s.r.o. 2023. Czech Republic. P. 104- 111.
  • Malska M., Antonyuk N., Malskyi M. Security challenges to international tourism: national and world trends / M. Malska, N. Antonyuk, Malskyi // Security of the XXI century: national and geopolitical aspects: collective monograph. – Prague, 2019. – pp. 24-29.
  • P. Malska, Y. O. Mashuk, O. P. Belanyuk // Menagement mechanisms and development strategies of economic entities in conditions of institutional transformations of the global nvironment: collective monograph/edited by M. Bezpartochnyi, in 2 Vol./ ISMA University. – Riga: ”Landmark”SIA, 2019. – Latvia, 2019. – P. 244–253.
  • Malska M. Supporting an Important business. The European Union’s Policies in the Sphere of Tourism / M. Malska, N. Antonyuk, O. Krayevska. – Warsaw : University Varsoviensis, 2014. – 768 с. – (Introduction to European Studies: A New Approach to Uniting Europe). – Р. 449–467.

Додаткова:

  • Біланюк О.П. Сучасна динаміка розвитку міжнародного туризму у польсько-українських відносинах. Матеріали ІV Міжнародної науковопрактичної  інтернет  конференції
  • «Управління туристичною індустрією: методологія і практика»: збірник наукових праць. Полтава: Полтавський літератор, 2017. С. 130-132.
  • Біланюк О. П. Особливості та тенденції розвитку міжнародного туризму в умовах сучасного ринку туристичних послуг / О. П. Біланюк // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід. Матеріали ХІ наук. конф. з міжнар. участю (Львів–Ворохта, 15–17 вересня 2017 р.). – Львів, 2017. – С. 17–22.
  • Біланюк О. Аналіз сучасного стану розвитку виїзного туризму в умовах економічної кризи. Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід / Матеріали ювілейної X міжнародної наукової конференції. Львів, 2016. С. 47-50.
  • Швиданенко Г. О., Приходько Л. М. Оптимізація бізнес- процесів : навч. посіб. Київ: КНЕУ, 2012. 487с. URL: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/25226/optymiz_busin

Силабус: Бізнес-аналітика міжнародного туристичного ринку. 2024-2025 н.р.

Завантажити силабус