Студентський науковий гурток «Готельно-ресторанний та кейтеринговий простір». Наукова секція «Ресторатор & Кейтеринг»

  • Про гурток
  • Статут
  • Діяльність
  • Заходи
  • План засідань
  • Контакти
  • Завантажити інформацію про гурток у форматі pdf
  • Витяг з протоколу №10 засідання кафедри туризму, 2025 pdf

Наукова діяльність є однією із головних складових навчального процесу будь-якого закладу вищої освіти. І потреба у правильній організації наукової діяльності здобувачів вищої освіти має велике значення впродовж усього навчання.

У січні 2025 року з ініціативи науково-педагогічних працівників та здобувачів кафедри туризму, географічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка створений науковий гурток “Готельно-ресторанний та кейтеринговий простір”, який має три напрями, один із яких:
“Ресторатор&Кейтеринг”.
Однією з форм організації наукової роботи серед ЗВО є участь в роботі наукового студентського гуртка. Студентський науковий гурток у своїй діяльності керуються Законом України «Про вищу освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність», Статутом ЛНУ імені Івана Франка, чинним законодавством.
Впродовж навчання на кафедрі туризму, географічного факультету, беруть активну участь в науковій роботі у позанавчальний час здобувачі вищої освіти, що навчаються за спеціальностями J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг», J2 «Туризм і рекреація», першого бакалаврського рівня.

Основними цілями роботи студентського гуртка є:
❖ формування у здобувачів вищої освіти інтересу й потреби до наукової творчості у сфері ресторанного бізнесу;
❖ розвиток творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань.
Основною метою наукового гуртка “Ресторатор&Кейтеринг” є:
❖ залучення здобувачів вищої освіти до науково-дослідної діяльності;
❖ створення платформи для поглибленого вивчення сучасних тенденцій та інновацій у сфері ресторанного бізнесу та кейтерингу;
❖ сприяння розвитку наукового мислення і навичок щодо вирішення теоретико-прикладних проблем сфери послуг;
❖ обговорення актуальних питань та визначення сучасних шляхів розвитку ресторанного бізнесу та кейтерингу;
❖ забезпечення реалізації інтелектуального потенціалу і розвитку творчої ініціативи студентів;
❖ формування їх науково-теоретичних та практичних компетентностей.
❖ залучення кейтерингу, тобто виїзне обслуговування.

Кейтеринговий бізнес у світі нині за значимістю дорівнює традиційному ресторанному бізнесу, поступово він стає популярним і в Україні. Основними напрямками розвитку кейтерингу є виїзне обслуговування та стаціонарне обслуговування. Ці два напрямки мають свою логістичну специфіку, а їхня подібність пов’язана з необхідністю наявності виробничої бази.
Гурток спрямований на розвиток професійних знань та навичок студентів, організацію дослідницьких робіт.

Основними завданнями студентського наукового гуртка є:
❖ розвиток навичок самостійної творчої наукової роботи студентів, накопичення досвіду проведення наукових досліджень;
❖ підвищення рівня фахової майстерності та професійної підготовки здобувачів вищої освіти;
❖ поглиблене вивчення досягнень сучасної науки у ресторанній справі, використання наукових підходів щодо виявлення сучасних проблем функціонування підприємств сфери послуг і формування ефективних шляхів їх розвитку;
❖ вироблення науково-обґрунтованих рекомендацій щодо удосконалення процесу ЗРГ, покращення результатів їх діяльності й підвищення якості послуг;
❖ задачі проведення занять з ресторанного кейтерингу.

Напрями дослідження секції гуртка:
❖ сучасні методи контролю безпеки продуктів та напоїв харчування у ресторанному бізнесі;
❖ дослідження впливу глобалізації на місцеву кухню та гастрономічні вподобання;
❖ дослідження сенсорних показників ресторанної продукції та напоїв;
❖ молекулярна кухня та її застосування у ресторанному бізнесі;
❖ дослідження харчової цінності ресторанної та кейтерингової продукції;
❖ дослідження впливу соціальних мереж на популярність закладів ресторанного господарства та кейтерингу;
❖ зменшення харчових відходів, використання органічних продуктів, перехід на енергоефективні технології;
❖ дослідження сучасних кулінарних технік, таких як молекулярна кухня, використання новітніх інгредієнтів і технологій приготування;
❖ дослідження трендів у персоналізації обслуговування, як фактор підвищення конкурентоспроможності;
❖ вивчення індивідуального меню, створені на основі уподобань або алергій гостей;
❖ використання технологій штучного інтелекту для аналізу вподобань гостей ресторанного господарства та кейтерингу;
❖ аналіз харчових трендів і розробка нових меню на їх основі;
❖ вивчення впливу цифрових технологій на ресторанний бізнес: мобільні додатки для замовлень, безконтактна оплата, автоматизація процесів на кухні;
❖ управління безпечністю харчових продуктів у ЗРГ, дотримання стандартів НАССР у ресторанному бізнесі;
❖ розвиток концепцій оздоровчого харчування та спеціалізованих ресторанів (безглютенові, фермерські продукти);
❖ здорове харчування plant-based;
❖ дослідження ресторанної та кейтерингової продукції з функціональним призначенням;
❖ інноваційні технології ресторанного господарства;
❖ використання та виготовлення традиційної і нетрадиційної сировини у ресторанному бізнесі;
❖ вплив упаковки та матеріалів на якість страв при доставці ресторанної, кейтерингової продукції;
❖ дослідження біотехнології в індустрії харчування ресторанного бізнесу;
❖ дослідження крафтової продукції для ресторанного та кейтерингового бізнесу;
❖ дослідження сучасного обладнання, устаткування, інвентаря, та їх вплив на якість ресторанного та кейтерингового бізнесу;
❖ формування у студентів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань з планування заходів з кейтерингу;
❖ тощо.

Реалізація завдань наукового гуртка здійснюється у наступних формах наукової діяльності:
❖ участь у міжнародних, всеукраїнських та регіональних науково-практичних конференціях, семінарах, круглих столах тощо;
❖ підготовка до публікації наукових статей (тез) студентів у наукових виданнях;
❖ участь в конкурсах студентських науково-дослідних робіт, предметних олімпіадах, ділових іграх, наукових, освітніх та бізнес-проєктах;
❖ участь у майстер-класах, тренінгах, форумах, воркшопах тощо.
Виконання студентами дослідницьких завдань забезпечує оволодіння новими принципами і методами наукового пошуку, сприяє формуванню їх наукового світогляду, підвищенню професійної підготовки і особистої конкурентоздатності на сучасному ринку праці.

Softskills, які формуються в учасників гуртка
Комунікація: Учасники гуртка обмінюються інформацією, взаємодіють із різноманітними людьми та навчаються ефективно комунікувати, долучаються до організації заходів та взаємодії з учасниками, брати участь у майстер-класах, дегустаціях, громадськими організаціями, волонтерами та стейкхолдерами.
Мережеві навички: Учасники розвивають зв’язки та контакти в рестораннаму бізнесі та кейтерингових компаніях, встановлюють партнерські відносини з місцевими підприємствами.
Організація заходів: Планування та управління заходами розвиває навички організації та координації, зокрема через організацію екскурсій, форуми, майстер-класи, конференцій, дегустацій тощо
Лідерство: Учасники гуртка можуть очолювати проєкти та заходи, що сприяє розвитку лідерських якостей. Для прикладу, координація дій команди волонтерів на фестивалі.
Здатність до аналізу та планування: Розробка та планування заходів та організація дозвілля вимагають навичок аналізу та стратегічного планування.
Робота в мультикультурному середовищі: Сучасна гостинність тісно взаємодіє з різними культурами, етнічними кухнями та іноземними мовами.
Управління часом: Планування заходів пов’язаних зі сферою гостинності, потребує навичок ефективного управління часом.
Презентаційні навички: Учасники можуть презентувати різні програми, маршрути, розробки власні, проєкти, інші заходи у
сфері ресторанного бізнесу та кейтерингу перед потенційними споживачами ресторанних послуг.
Проектне управління: Розробка та реалізація ресторанних проєктів розвиває навички проектного управління.
Здатність вирішувати проблеми: Підприємства ресторанного господарства та кейтерингу постійно зіштовхуються з різними зовнішніми і внутрішніми викликами, тому учасники вчаться знаходити оптимальні рішення.

 

 

Статут

Діяльність

Список учасників гуртка

Завантажити у форматі pdf

№п/з ПІБ здобувача вищої освіти Курс/група, ОПП
1 Андрушко Дарина Юріївна 11 група, J2
2 Бабак Кароліна Сергіївна 11 група, J2
3 Багінська Ніколь Владиславівна 11 група, J2
4  Біліцина Уляна Василівна 11 група, J2
5  Бочарова Юлія Дмитрівна 11 група, J2
6  Бурмас Діана Володимирівна 11 група, J2
7 Лепьохіна Катерина Олександрівна 12 група, J2
8  Литовченко Єлизавета Сергіївна 12 група, J2
9  Лукавецька Анастасія Володимирівна 12 група, J2
10  Маркір`єва Анастасія Андріївна 12 група, J2
11  Мельник Ілона Юріївна 12 група, J2
12 Суха Софія Юріївна 13 група, J2
13 Тахтєєва Мар`яна Володимирівна 13 група, J2
14 Тимощук Ілля Петрович 13 група, J2
15 Тищенко Дар`я Олександрівна 13 група, J2
16 Балушка Христина Ярославівна 21 група, J2
17 Бандурова Поліна Вікторівна 21 група, J2
18 Дацишин Яна Ігорівна 21 група, J2
19 Депутович Ангеліна Сергіївна 21 група, J2
20 Драбович Яна Олексіївна 22 група, J2
21 Іжик Андріана Олегівна 22 група, J2
22 Козловська Олександра Кирилівна 22 група, J2
23 Лось Карина Володимирівна 22 група, J2
24 Кулешко Дмитро Андрійович 23 група, J2
25 Саман Михайло Іванович 23 група, J2
26 Стадник Валентина Михайлівна 23 група, J2
27 Ткаченко Анна Ігорівна 23 група, J2
28 Чернюк Анастасія Валеріївна 23 група, J2
29 Шевчук Олег Олександрович 23 група, J2
30 Гамкало Остап Михайлович 11 група, J3
31 Кость Станіслав Ярославович 11 група, J3
32 Легуцька Анна Василівна 11 група, J3
33 Гамкало Остап Михайлович 11 група, J3
34 Костенко Марія Олександрівна 12 група, J3
35  Маді Анжеліка Василівна 12 група, J3
36 Максимів Софія Богданівна 12 група, J3
37 Мирошник Марія Олександрівна 12 група, J3
38 Костенко Марія Олександрівна 12 група, J3
39 Лещишин Кароліна Петрівна 22 група, J3
40 Ольхова Софія Андріївна 22 група, J3
41 Савченко Карина Вікторівна 22 група, J3
42 Тучапець Вікторія Миколаївна 22 група, J3
43 Хархаліс Катерина Ярославівна 22 група, J3
44 Костоглод Амалія Андріївна 32 група, J2
45 Махно Поліна Олександрівна 32 група, J2
46 Мендоха Аліна Олегівна 32 група, J2
47 Мороченець Юлія Федорівна 32 група, J2
48 Ощіпок Олена Володимирівна 32 група, J2
49 Пастух Роксолана Іванівна 32 група, J2
50 Савич Яків Олександрович 32 група, J2

Заходи

Бренд-шефиня Ardis Group, фіналістка та суддя міжнародного конкурсу Катерина Крижанівська провела майстер-клас «Солодка алхімія, коли сир тане в обіймах шоколаду», де взяли участь студенти кафедри туризму, наукового гуртка/секція “Ресторатор&Кейтеринг

19.05.2025 | 10:19

17 травня 2025 р. відбувся яскравий кулінарний перфоман, майстер-клас, на Львівському ярмарку смаку, подвірʼя Львівського палацу мистецтв, де взяли участь студенти спеціальності J2 “Готельно-ресторанна справа та кейтеринг”, наукової секції “Ресторатор&Кейтеринг (керівник: доц. Філь М.І.), НСГ “Готельний та ресторанний простір”.
Катерина продемонструвала, як сир та шоколад можуть творити справжню магію – коли традиційні інгредієнти поєднуються в несподівані, вишукані десерти. Студенти мали можливість отримати:

авторські рецепти з акцентом на нові поєднання смаків;
натхнення для домашніх експериментів та гастрономічного задоволення;
дегустація неймовірних цукерок із сиром.

Ця подія...

Читати »

Відбувся майстер-клас “Приготування швейцарського фондю з дегустацією” від професіонала-практика Оксани Чернової, де взяли участь студенти наукового студенського гуртка “Готельний та ресторанний простір”, наукової секції “Ресторатор&Кейтеринг”, кафедри туризму

18.05.2025 | 18:30

17 травня 2025 року студенти кафедри туризму, спеціальності J2 “Готельно-ресторанна справа та кейтеринг” наукової секції “Ресторатор&Кейтеринг” (керівник: доц. Марія ФІЛЬ) взяли участь у майстер-клас від професіонала-практики Оксани Чернової, м. Львів, подвірʼя Львівського палацу мистецтв.
Під час майстер-класу учасники дізналися:
— як правильно готувати класичне фондю,
— які сири обрати, щоб воно вийшло справжнім,
— і чому ця страва вже століттями збирає за одним столом різних людей.
А ще – продегустували сирне диво відразу після приготування.

Автор: Марія ФІЛЬ

Читати »

Майстер-клас “Приготування лимонної тарти та тіста для пасти” від Владислава Кецмур півфіналіста кулінарного проекту 13 сезону шоу «МайстерШеф», герой ЗСУ, де взяли участь студенти гуртка наукової секції “Ресторатор&Кейтеринг”, кафедри туризму

13.05.2025 | 09:12

Учасники СНГ “Готельно-ресторанний та кейтеринговий простір”, наукова секція “Ресторатор&Кейтеринг” (керівник: доц. Філь М.І.) кафедри туризму спеціальності J2 “Готельно-ресторанна справа та кейтеринг” взяли участь у майстер-клас, який проводився у ТЦ Форум Львів від бренду Kenwood. На майстер-класі була демонстрація продукції Kenwood та приготування лимонної тарти, тіста для пасти. Студенти мали можливість також взяти участь у дегустації.
P.S.:
На початку повномасштабної війни, після того, як побачив Владислав Кецмура світлини з Бучі, Ірпеня, вирішив повернутися з Німеччини в Україну. Потрапив до 80 штурмової...

Читати »

Студенти кафедри туризму, учасники наукового гуртка «Ресторатор&Кейтеринг» відвідали «Фестиваль українського вина 2025»

06.05.2025 | 15:18

З 2 по 4 травня 2025 року студенти кафедри туризму та учасники наукового гуртка «Ресторатор&Кейтеринг» (керівник: доц. Філь М.І.), а також лектор курсу «Енологія та барна справа» (доц. Жук Ю.І.), відвідали дні незабутньої подорожі у світ вишуканих українських вин.
Львівський Палац мистецтв перетворився на епіцентр української винної культури, де студенти мали можливість:

дегустувати найкращі українські вина;
спробувати найкращі сорти від провідних та крафтових українських виноробів;
відкрити для себе нові смаки та аромати;
познайомитися з виноробами;
поспілкуватися з майстрами своєї справи;
дізнатися про секрети виноробства та історії створення...

Читати »

Великодні традиції “Випікання паски” разом із студентами кафедри туризму, наукової секції гуртка “Ресторатор@Кейтеринг”

22.04.2025 | 14:44

17.04.2025 року, ініціативні студенти, разом із доц. Філь М.І. експериментували випікання паски в онлайн режимі.
Студенти захоплюючи брали участь демонструючи свої навички та компетенції ! Підготовка інгредієнтів, процес приготування опарного тіста, замішування здобного тіста, формування, випікання та оздоблення! Заняття проходило цікаво, по домашньому – затишно. Під час технологічного процесу обговорювали про традиції, обряди, різновидності пасок різних кухонь світу, а особливо про регіональні традиції випікання та оздоблення пасок України!
ХРИСТОС ВОСКРЕС! ВОІСТИНУ ВОСКРЕС!

https://geography.lnu.edu.ua/wp-content/uploads/2025/04/VIDEO_Vypikannia-pasky_2025_turyzm.mp4
 
Автор: Марія ФІЛЬ

Читати »

План засідань

на 2024/2025 н.р. (2-й семестр)

Завантажити у форматі pdf

Лютий

1. Затвердження плану роботи студентського наукового гуртка “Готельно-ресторанний та кейтеринговий простір”, наукова секція: «Ресторатор & Кейтеринг» на 2024/ 2025 н.р.
2. Узгодження списків здобувачів
3. Презентація напряму науково-дослідної роботи кафедри туризму здобувачам
4. Ознайомлення та обговорення положення про студентський науковий гурток
5. Ознайомлення з принципами академічної доброчесності та вимогами до її дотримання в ЛНУ імені Івана Франка
6. Про хід виконання науково-дослідних робіт для участі у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт у 2025 р.
7. Презентація інформації про наукові заходи у 2-му семестрі, 2025 року.
8.Різне

Березень

1. Затвердження членів гуртка
2. Обговорення, узгодження та затвердження тем науково-дослідних робіт здобувачів вищої освіти у рамках тематики наукової роботи кафедри.
3. Відвідування ресторанних заходів, майстер-класів, форумів або конференцій, що стосуються наукової секції.
4. Організація семінару з питань розвитку навичок з ресторанного бізнесу та кейтерингу
5.Обговорення змісту освітньої програми підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності J2 “Готельно-ресторанна справа та кейтеринг”
6. Різне.

Квітень

1. Доповіді здобувачів вищої освіти за результатами їх наукових досліджень.
2. Організація екскурсій для учасників гуртка
3. Презентація результатів досліджень здобувачів вищої освіти за результатами виконання кваліфікаційних робіт.
4. Важливість “Безбар`єрність та науково-дослідна робота у ресторанному бізнесі”
5. Доповіді здобувачів вищої освіти за результатами їх наукових досліджень.
6. Різне.

Травень

1. Вивчення та аналіз результатів досліджень здобувачів вищої освіти для подальшого вдосконалення роботи гуртка.
2. Відвідування кейтерингових компаній та підприємств для отримання практичного досвіду.
3. Дослідження та визначення сенсорних показників ресторанної продукції
4. Проведення круглого столу «Нові тенденції у ресторанному бізнесі та кейтерингу в умовах сталого розвитку» за участі учасників гуртка та практиків (стейкхолдерів).
5. Різне.

Червень

1. Рекомендація результатів наукових досліджень учасників гуртка до їх оприлюднення на щорічній студентській науково-практичній конференції, кафедри туризму, ЛНУ імені Івана Франка.
2. Затвердження підсумків роботи наукового гуртка у IІ семестрі 2024/2025 навчального року.
3. Підсумкове засідання наукового гуртка.
4. Різне.

Контакти

  • Завантажити інформацію про гурток у форматі pdf
  • Витяг з протоколу №10 засідання кафедри туризму, 2025 pdf

Наукова діяльність є однією із головних складових навчального процесу будь-якого закладу вищої освіти. І потреба у правильній організації наукової діяльності здобувачів вищої освіти має велике значення впродовж усього навчання.

У січні 2025 року з ініціативи науково-педагогічних працівників та здобувачів кафедри туризму, географічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка створений науковий гурток “Готельно-ресторанний та кейтеринговий простір”, який має три напрями, один із яких:
“Ресторатор&Кейтеринг”.
Однією з форм організації наукової роботи серед ЗВО є участь в роботі наукового студентського гуртка. Студентський науковий гурток у своїй діяльності керуються Законом України «Про вищу освіту», «Про наукову і науково-технічну діяльність», Статутом ЛНУ імені Івана Франка, чинним законодавством.
Впродовж навчання на кафедрі туризму, географічного факультету, беруть активну участь в науковій роботі у позанавчальний час здобувачі вищої освіти, що навчаються за спеціальностями J2 «Готельно-ресторанна справа та кейтеринг», J2 «Туризм і рекреація», першого бакалаврського рівня.

Основними цілями роботи студентського гуртка є:
❖ формування у здобувачів вищої освіти інтересу й потреби до наукової творчості у сфері ресторанного бізнесу;
❖ розвиток творчого мислення, наукової самостійності, підвищення внутрішньої організованості, свідомого відношення до навчання, поглиблення й закріплення отриманих у процесі навчання знань.
Основною метою наукового гуртка “Ресторатор&Кейтеринг” є:
❖ залучення здобувачів вищої освіти до науково-дослідної діяльності;
❖ створення платформи для поглибленого вивчення сучасних тенденцій та інновацій у сфері ресторанного бізнесу та кейтерингу;
❖ сприяння розвитку наукового мислення і навичок щодо вирішення теоретико-прикладних проблем сфери послуг;
❖ обговорення актуальних питань та визначення сучасних шляхів розвитку ресторанного бізнесу та кейтерингу;
❖ забезпечення реалізації інтелектуального потенціалу і розвитку творчої ініціативи студентів;
❖ формування їх науково-теоретичних та практичних компетентностей.
❖ залучення кейтерингу, тобто виїзне обслуговування.

Кейтеринговий бізнес у світі нині за значимістю дорівнює традиційному ресторанному бізнесу, поступово він стає популярним і в Україні. Основними напрямками розвитку кейтерингу є виїзне обслуговування та стаціонарне обслуговування. Ці два напрямки мають свою логістичну специфіку, а їхня подібність пов’язана з необхідністю наявності виробничої бази.
Гурток спрямований на розвиток професійних знань та навичок студентів, організацію дослідницьких робіт.

Основними завданнями студентського наукового гуртка є:
❖ розвиток навичок самостійної творчої наукової роботи студентів, накопичення досвіду проведення наукових досліджень;
❖ підвищення рівня фахової майстерності та професійної підготовки здобувачів вищої освіти;
❖ поглиблене вивчення досягнень сучасної науки у ресторанній справі, використання наукових підходів щодо виявлення сучасних проблем функціонування підприємств сфери послуг і формування ефективних шляхів їх розвитку;
❖ вироблення науково-обґрунтованих рекомендацій щодо удосконалення процесу ЗРГ, покращення результатів їх діяльності й підвищення якості послуг;
❖ задачі проведення занять з ресторанного кейтерингу.

Напрями дослідження секції гуртка:
❖ сучасні методи контролю безпеки продуктів та напоїв харчування у ресторанному бізнесі;
❖ дослідження впливу глобалізації на місцеву кухню та гастрономічні вподобання;
❖ дослідження сенсорних показників ресторанної продукції та напоїв;
❖ молекулярна кухня та її застосування у ресторанному бізнесі;
❖ дослідження харчової цінності ресторанної та кейтерингової продукції;
❖ дослідження впливу соціальних мереж на популярність закладів ресторанного господарства та кейтерингу;
❖ зменшення харчових відходів, використання органічних продуктів, перехід на енергоефективні технології;
❖ дослідження сучасних кулінарних технік, таких як молекулярна кухня, використання новітніх інгредієнтів і технологій приготування;
❖ дослідження трендів у персоналізації обслуговування, як фактор підвищення конкурентоспроможності;
❖ вивчення індивідуального меню, створені на основі уподобань або алергій гостей;
❖ використання технологій штучного інтелекту для аналізу вподобань гостей ресторанного господарства та кейтерингу;
❖ аналіз харчових трендів і розробка нових меню на їх основі;
❖ вивчення впливу цифрових технологій на ресторанний бізнес: мобільні додатки для замовлень, безконтактна оплата, автоматизація процесів на кухні;
❖ управління безпечністю харчових продуктів у ЗРГ, дотримання стандартів НАССР у ресторанному бізнесі;
❖ розвиток концепцій оздоровчого харчування та спеціалізованих ресторанів (безглютенові, фермерські продукти);
❖ здорове харчування plant-based;
❖ дослідження ресторанної та кейтерингової продукції з функціональним призначенням;
❖ інноваційні технології ресторанного господарства;
❖ використання та виготовлення традиційної і нетрадиційної сировини у ресторанному бізнесі;
❖ вплив упаковки та матеріалів на якість страв при доставці ресторанної, кейтерингової продукції;
❖ дослідження біотехнології в індустрії харчування ресторанного бізнесу;
❖ дослідження крафтової продукції для ресторанного та кейтерингового бізнесу;
❖ дослідження сучасного обладнання, устаткування, інвентаря, та їх вплив на якість ресторанного та кейтерингового бізнесу;
❖ формування у студентів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань з планування заходів з кейтерингу;
❖ тощо.

Реалізація завдань наукового гуртка здійснюється у наступних формах наукової діяльності:
❖ участь у міжнародних, всеукраїнських та регіональних науково-практичних конференціях, семінарах, круглих столах тощо;
❖ підготовка до публікації наукових статей (тез) студентів у наукових виданнях;
❖ участь в конкурсах студентських науково-дослідних робіт, предметних олімпіадах, ділових іграх, наукових, освітніх та бізнес-проєктах;
❖ участь у майстер-класах, тренінгах, форумах, воркшопах тощо.
Виконання студентами дослідницьких завдань забезпечує оволодіння новими принципами і методами наукового пошуку, сприяє формуванню їх наукового світогляду, підвищенню професійної підготовки і особистої конкурентоздатності на сучасному ринку праці.

Softskills, які формуються в учасників гуртка
Комунікація: Учасники гуртка обмінюються інформацією, взаємодіють із різноманітними людьми та навчаються ефективно комунікувати, долучаються до організації заходів та взаємодії з учасниками, брати участь у майстер-класах, дегустаціях, громадськими організаціями, волонтерами та стейкхолдерами.
Мережеві навички: Учасники розвивають зв’язки та контакти в рестораннаму бізнесі та кейтерингових компаніях, встановлюють партнерські відносини з місцевими підприємствами.
Організація заходів: Планування та управління заходами розвиває навички організації та координації, зокрема через організацію екскурсій, форуми, майстер-класи, конференцій, дегустацій тощо
Лідерство: Учасники гуртка можуть очолювати проєкти та заходи, що сприяє розвитку лідерських якостей. Для прикладу, координація дій команди волонтерів на фестивалі.
Здатність до аналізу та планування: Розробка та планування заходів та організація дозвілля вимагають навичок аналізу та стратегічного планування.
Робота в мультикультурному середовищі: Сучасна гостинність тісно взаємодіє з різними культурами, етнічними кухнями та іноземними мовами.
Управління часом: Планування заходів пов’язаних зі сферою гостинності, потребує навичок ефективного управління часом.
Презентаційні навички: Учасники можуть презентувати різні програми, маршрути, розробки власні, проєкти, інші заходи у
сфері ресторанного бізнесу та кейтерингу перед потенційними споживачами ресторанних послуг.
Проектне управління: Розробка та реалізація ресторанних проєктів розвиває навички проектного управління.
Здатність вирішувати проблеми: Підприємства ресторанного господарства та кейтерингу постійно зіштовхуються з різними зовнішніми і внутрішніми викликами, тому учасники вчаться знаходити оптимальні рішення.

 

 

Філь Марія Іванівна
кандидат технічних наук
доцент
merifil.ua@gmail.com