Організація ресторанного господарства (241 Б)
Тип: Нормативний
Кафедра: туризму
Навчальний план
Семестр | Кредити | Звітність |
5 | 2 | Залік |
6 | 3 | Іспит |
Лекції
Семестр | К-сть годин | Лектор | Група(и) |
5 | 16 | Філь М. І. | ГРГ-31с, ГРГ-32с, ГРГ-33с |
6 | 32 | Філь М. І. | ГРГ-31с, ГРГ-32с, ГРГ-33с |
Лабораторні
Семестр | К-сть годин | Група | Викладач(і) |
5 | 16 | ГРГ-31с | Філь М. І. |
ГРГ-32с | Філь М. І. | ||
ГРГ-33с | |||
6 | 16 | ГРГ-31с | Гаталяк О. М. |
ГРГ-32с | Кагуй Х. Б. | ||
ГРГ-33с | Гаталяк О. М. |
Опис курсу
Мета вивчення дисципліни – формування у студентів – майбутніх фахівців туристичної індустрії узагальнюючого розуміння організації ресторанного господарства на світовому, національному та виробничому рівнях.
Завдання: ознайомити майбутніх фахівців туристичної індустрії з термінологією, понятійним апаратом ресторанного господарства і забезпечити його засвоєння студентами; сформувати у студентів системи знань у сфері теоретичних, методичних основ діяльності у сфері ресторанного господарства; забезпечити вироблення вмінь та навичок впровадження і використання виробничих особливостей діяльності в практиці роботи підприємства ресторанної сфери; забезпечити зацікавленість студентів в активній навчальній та науково-дослідній роботі.
Компетенції. При вивченні дисципліни студент повинен оволодіти:
навичками з розробки технологічного процесу сервісного обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства, забезпечення належного рівня якості продукції та послуг у закладах ресторанного господарства; загальними принципами організації систем обслуговування у сфері ресторанного господарства; характеристиками та класифікацією видів, методів та форм обслуговування споживачів у закладах ресторанного господарства; організацією процесу обслуговування певного контингенту споживачів у закладах ресторанного господарства.
В результаті вивчення даного курсу студент повинен:
знати: понятійний апарат діяльності у ресторанній сфері; виробничі можливості, виробничу функцію та ефективність технологічної системи виробництва у ресторанній сфері.
вміти: використовувати основи організації в діяльності гастрономічних підприємств; уміти проводити аналіз технологічних процесів у ресторанній сфері; визначати характер нововведень у ресторанній сфері.
Рекомендована література
Базова
- Мальська М.П., Гаталяк О.М., Ганич Н.М. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія та практика). Центр учбової літератури 2013. – 304 с.
- ДСТУ 4281: 2004. Заклади ресторанного господарства. Класифікація.
- Правила роботи закладів (підприємств) громадського харчування : наказ Міністерства економіки з питань Європейської інтеграції України від 27.07.2002 р., № 219.
- Черевко О.І. Збірник нормативних документів державного регулювання у сфері ресторанного бізнесу / О.І. Черевко, Л.П. Малюк, Е.В. Дейниченко. – X. : Фавор ЛТД, 2003.-440 с.
- Архіпов В.В. Організація ресторанного господарства: Навчальний
посібник – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 280 с.
Додаткова:
- Архіпов В.В., Іванникова Т.В., Архіпова А.В. Ресторанна справа:
Асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному
ресторані: Навчальний посібник. – К.: Фірма “ІНКОС”, Центр навчальної літератури, 2007. – 382 с. - Організація обслуговування у закладах ресторанного господарства:
Підручник / За ред. Н.О. П’ятницької. – 2-ге вид. перероб. і допов. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 584 с.
Матеріали
Флешмоб студентів ГРГ-31 з дисципліни «Організація ресторанного господарства»